Inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
En honden zijn sowieso vieze stinkbeesten.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mocht vroeger van mijn moeder dus niet in een zandbak spelen (ook niet op school) vanwege honden én kattenpoep.
Baasjes die hun honden overal laten schijten en het niet opruimen. Duidelijk jaquote:
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Baasjes die hun honden overal laten schijten en het niet opruimen. Duidelijk ja![]()
Invouwen, neerleggen en dubbel slaan. Ja, duidelijkHebben we dat?
Zolang je geest maar open staatquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:29 schreef seto het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het gewoon vieze stinkbeesten, k?
De geest is net als een zandbak...quote:
Een mens met een beetje fatsoen in zijn/haar donder heeft zo'n net niet nodig als signaal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:41 schreef Gammareactor het volgende:
Beetje school heeft tegenwoordig een net over de zandbak heengespannen
hadden wij ook altijdquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:41 schreef Gammareactor het volgende:
Beetje school heeft tegenwoordig een net over de zandbak heengespannen
Hierbij wil ook klagen dat Keizer Nero van de Romijnen een klootzak was. EEN KLOOTZAK HOOR JE!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef Corelli het volgende:
Vroeger gebeurde het bij mij op de kleuterschool regelmatig dat mensen buiten schooltijd hun hond op het speelterein uit lieten waarna dat beest uiteraard moest schijten. Dat gebeurde dan doodleuk in de zandbak waar wij de volgende ochtend in speelden. Gevolg daarvan was dat wij lintwormen en spoelwormen op liepen.
Of hondenbezitters 20 jaar na dato wel enig verantwoordelijksgevoel hebben is te hopen. De hondenbezitters van toen worden in dit topic even mooi aan de schandpaal genageld. Je hond laten schijten in de zandbak waar jonge kinderenin spelen. Hoe durf je!
Nero. Romeinen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hierbij wil ook klagen dat Keizer Neo van de Romijnen een klootzak was. EEN KLOOTZAK HOOR JE!!!!
Da's al wat anders dan 'zijn vieze stinkbeesten'. K?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:29 schreef seto het volgende:
Ik vind het gewoon vieze stinkbeesten, k?
Wat dacht je van deze: sta je in een 2500 jaar oude tempel in hartje Armenië, zie je vanuit je ooghoeken twee glimmende trainingspakken plus honden aankomen, en ja hoor: met hond en al in de tempel. En dan keihard Amsterdams proaten. Dan ben ik dus even een Rus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:31 schreef PhatRabbit het volgende:
Was afgelopen week ff in een state of happiness, oftewel Center Parcs Hochsauerland in die Heimat.
Veel Nederlanders daar uiteraard, dus 3x raden wat er na twee dagen pontificaal onderaan de trap (beetje bergachtig daaro ins Sauerland jawohl) was gedeponeerd.
Net alsof je voor alles wat je typt 'ik vind' moet zettenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's al wat anders dan 'zijn vieze stinkbeesten'. K?
V.
ik vind van nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Net alsof je voor alles wat je typt 'ik vind' moet zetten![]()
wel <- foutquote:
Is goed voor je immuunsysteem, je mag de hondeneigenaren wel dankbaar zijn dat ze er voor gezorgd hebben dat je nu minder vatbaar bent voor ziektes en parasietenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef Corelli het volgende:Gevolg daarvan was dat wij lintwormen en spoelwormen op liepen.
Van spoelwormen kun je astma etc. krijgen en wordt je nooit immuunquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Is goed voor je immuunsysteem, je mag de hondeneigenaren wel dankbaar zijn dat ze er voor gezorgd hebben dat je nu minder vatbaar bent voor ziektes en parasieten
idd, wat een kutbeesten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
En honden zijn sowieso vieze stinkbeesten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |