abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:48:26 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40559738
inderdaad, die trappen zijn prima in orde, daarom stort er ook eentje in

for fucks sake zeg
pi_40559777
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef SHE het volgende:

for fucks sake zeg
Ja die dingen zijn er perfect op berekend dat er 50 man op staan te springen. Doe normaal zeg
pi_40559785
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:44 schreef SCH het volgende:
Het enige nieuws van de pc was eigenlijk dat er slechts 2 agenten waren op zoveel duizend mensen en dat er geen maximaal aantal toeschouwers was vastgesteld.
Ja maar met die stadsevenementen kan je dat nooit vaststellen.
2 agenten is wel aardig weinig...hier in Den Haag zijn die altijd in overvloed aanwezig....werkt soms ook niet echt positief maar owkee.
pi_40559786
Kom op zeg SHE, zijn er meer incidenten geweest dan? Dit is zeer ws. een uitzonderlijke situatie, teveel mensen die ook nog ws. dansten en zo - heeft niks met de dagelijkse praktijk rond die trappen te maken.
pi_40559788
quote:
"Goeieavond, een extra NOS-journaal want in het centrum van Utrecht zijn vanavond zeven mensen zwaargewond geraakt toen een houten trap instortte"
"In Etopia zijn ook 200 mensen omgekomen door zware overstromingen, maar daar hebben we het vanavond niet over. Terug naar Utrecht."
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:49:56 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40559790
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:47 schreef SHE het volgende:

[..]

hekken?

Ik zit hier vlakbij tivoli en over de hele werf is geen hek te bekennen..ook de kant van de winkel niet.

dus welke hekken bedoel jij precies??
Hekken voor langs de trappen . Uiteraard horen werven geen lelijke hekken te hebben .
Wat heb je op zeg? Die trappen zijn doorgaans gewoon goed. Oke ze zijn wel steil en als je met 50 man er op gaat stampen, geeft dat idd een grote ravage.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:49:58 #97
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_40559791
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef SHE het volgende:

for fucks sake zeg
Wat een domme reactie! Als er hier diverse mensen zeggen dat die bruggen niet instabiel zijn of schommelen, wie zou er dan gelijk hebben? En dan refereren aan de ingestorte trap is raar, of heb jij soms gelijk een onderzoek naar de oorzaak uitgevoerd
pi_40559812
Gebeurt er eens wat in Utrecht, is Annie met vakantie

We hebben trouwens een loco-burgemeester waar Eilanden best een beSCHuitje mee zou willen eten
pi_40559823
Nou ik heb die trap in me handen gehad, nadat hij was ingestort.
En zag er aardig verrot uit, dus ben het wel een beetje eens met SHE dat het niet echt een veilige trap meer was...
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:51:32 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40559831
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kom op zeg. Die dingen zijn helemaal niet instabiel. Het zijn allemaal stabiele trappen waar niks mis mee is. Totdat er 50 man op gaan springen
de gemeente werkt toch met richtlijnen? nou, met dit soort evenementen, die volgens een andere utrechter alhier vaker voorkomen, zou het dus berekend moeten zijn op zoveel gewicht.

maar serieus, ik weet niet waar jij woont, maar hier aan de oudegracht vind ik die krengen met 2 man al niet zo fraai.
laat staan een mensenmassa

ik zal wel helderziend zijn, dat is het..maar mij bekruipt altijd een erg naar gevoel als ik zo'n houten trap afmoet. Zeker zo 1 die zonder extra bindingen gewoon op de kinderkopjes aan de werf staat. Dat si vragen om moeilijkheden.

Geef mij de stenen trap maar...weinig romantisch, maar lekker solide.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:51:35 #101
26251 Eilanden
pi_40559834
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:50 schreef SCH het volgende:
Gebeurt er eens wat in Utrecht, is Annie met vakantie

We hebben trouwens een loco-burgemeester waar Eilanden best een beSCHuitje mee zou willen eten
Wie is dat dan?
pi_40559863
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef SHE het volgende:

[..]

de gemeente werkt toch met richtlijnen? nou, met dit soort evenementen, dit volgens een andere utrechter alhier vaker voorkomen, zou het dus berekend moeten zijn op zoveel gewicht.
Ja, en dat was andere jaren ook zo en nu niet. Er is dan ook iets gruwelijk misgegaan maar dat betekent niet dat er een constante onveilige situatie is als er meer dan 2 mensen op welke trap daar dan ook lopen, zoals jij suggereert.
quote:
maar serieus, ik weet niet waar jij woont, maar hier aan de oudegracht vind ik die krengen met 2 man al niet zo fraai.
Ik woon de Binnenstad en ik was zonder aarzelen op zo'n trap gaan staan vanavond, vrees ik
pi_40559879
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef SHE het volgende:

ik zal wel helderziend zijn, dat is het..maar mij bekruipt altijd een erg naar gevoel als ik zo'n houten trap afmoet. Zeker zo 1 die zonder extra bindingen gewoon op de kinderkopjes aan de werf staat. Dat si vragen om moeilijkheden.

Geef mij de stenen trap maar...weinig romantisch, maar lekker solide.
Ik woon 4 minuutjes lopen van de gracht af, ik kom vaak genoeg daar en ik heb nou nooit het gevoel gehad dat die trap ook maar enigzins onveilig was
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:53:27 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40559880
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:49 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Wat een domme reactie! Als er hier diverse mensen zeggen dat die bruggen niet instabiel zijn of schommelen, wie zou er dan gelijk hebben? En dan refereren aan de ingestorte trap is raar, of heb jij soms gelijk een onderzoek naar de oorzaak uitgevoerd
jij noemt mij dom ?

ik woon er vlak naast; heb er dus dagelijks mee te maken EN er is er zojuist 1 ingestort

nee, ik zal het vast verzinnen

ga slapen, mafkees
pi_40559901
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef SHE het volgende:

[..]

jij noemt mij dom ?

ik woon er vlak naast; heb er dus dagelijks mee te maken EN er is er zojuist 1 ingestort

ga slapen, mafkees
hij woont al jaren in Utrecht dus hij zal vast niet weten hoe het is .....
pi_40559906
Tuurlijk je verwacht ook niet dat het kan gebeuren.
Als wij moesten plassen gingen wij ook elke keer van de boot af en onder die trap door.
Mijn broer was net terug van het plassen toen het gebeurde.
Je gaat toch om je heen kijken of je niemand mist, hoe erg het ook is.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:54:35 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40559910
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, en dat was andere jaren ook zo en nu niet. Er is dan ook iets gruwelijk misgegaan maar dat betekent niet dat er een constante onveilige situatie is als er meer dan 2 mensen op welke trap daar dan ook lopen, zoals jij suggereert.
[..]

Ik woon de Binnenstad en ik was zonder aarzelen op zo'n trap gaan staan vanavond, vrees ik
nou, common sense doet dat

houten trappen; anno 2006, met meer vekeer

yeah, that 'll do !
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:54:52 #108
26251 Eilanden
pi_40559921
quote:

[..]

jij noemt mij dom ?

ga slapen, mafkees
pi_40559941
quote:

[..]

jij noemt mij dom ?
Ik vind je vooral hysterisch en je toon een beetje ongepast en onsmakelijk.
Alsof je je gelijk wilt halen terwijl er in ziekenhuizen nu mensen vechten voor hun leven.
pi_40559951
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Wie is dat dan?

Rinda den Besten
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:56:28 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40559963
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

hij woont al jaren in Utrecht dus hij zal vast niet weten hoe het is .....
wellicht is je het punt ontgaan dat er zojuist een trap is ingestort en er dus iets mis is met de veiligheid er van.

het argument wonen is een zwakke, ik ben er voor mijn r'dam avontuur opgegroeid, dus geloof me...ik ken utrecht en zeker de grachten erg goed. Ik had er als tiener al een tyfushekel aan.
pi_40559972
Het zijn ook echt klote trappen. Ik zou nooit van mij leven met een hoop mensen op die trappen gaan staan, laat staan dansen. Je ziet toch dat die krengen daar niet voor gemaakt zijn.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:56:55 #113
26251 Eilanden
pi_40559976
Ik ga de lieve raad van SHE maar opvolgen en laat haar maar achter met haar trappenfobie
pi_40560020
heb het altijd al een eng trapje gevonden, even door de tunnel lopen was niet veel meer moeite. Man werd net nog door mijn pap gebeld of alles ok was, toen dacht ik dat het wel eens serieus erg kon zijn.

Gelukkig was ik elders.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:59:06 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40560041
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef SHE het volgende:

[..]

wellicht is je het punt ontgaan dat er zojuist een trap is ingestort en er dus iets mis is met de veiligheid er van.

het argument wonen is een zwakke, ik ben er voor mijn r'dam avontuur opgegroeid, dus geloof me...ik ken utrecht en zeker de grachten erg goed. Ik had er als tiener al een tyfushekel aan.
Stop de hysterie en neem je pillen in .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_40560049
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga de lieve raad van SHE maar opvolgen en laat haar maar achter met haar trappenfobie
Welterusten Eilantssie, gelukkig lijken de Utregse Fokkers heelhuids!
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:00:09 #117
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_40560058
quote:
Ja, en zo heb ik altijd al een enorme hekel aan Israëlische jumbojets, kerstversiering en sterretjes ("koudvuur") gehad...
It's not a lie, if you believe
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:00:12 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40560061
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind je vooral hysterisch en je toon een beetje ongepast en onsmakelijk.
Alsof je je gelijk wilt halen terwijl er in ziekenhuizen nu mensen vechten voor hun leven.
nu vechten er weer mensen voor hun leven? Als je dan toch echt interessant wil overkomen, dan vertel je alles wat je op die zogenaamde pc hebt gehoord . Of heb je de indruk dat we geilen op het feit dat je insiders info hebt? Het hele topic staat bol van suggestieve info, dus als je echt een journalist was, dan had je de info hier neergeplempd. Ik denk namelijk dat geen enkele inwoner van Utrecht dit topic zomaar aan zich voorbij laat gaan en graag wil weten wat er precies aan de hand is.

enige wat ik hier heb geventileerd is dat ik de trappen naar de werf doorgaans kut vind, zeker als deze van hout zijn.
Wat er vanavond is gebeurd bevestigd dat 'extreme' gevoel.
pi_40560082
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef SCH het volgende:

[..]

[afbeelding]

Rinda den Besten
Dacht dat je Harm Janssen bedoelde
pi_40560102
quote:
het argument wonen is een zwakke
Daarom gebruik je het in vrijwel iedere post?

SHE, please, ik snap je bezorgdheid maar we weten verder nog niks over de toedracht en er zijn mensen zwaargewond of erger, lijkt me passend om daar vooral bij stil te staan voorlopig. Okay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')