Gelet op de feiten gebeurt er in de maanden juni, juli, augustus inderdaad relatief weinig. Dit wordt inderdaad onderandere veroorzaakt door vakanties en mensen die uitgerust terug komen van vakantie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alsof er niks in de wereld gebeurt als journalisten op vakantie zijn en redacties onderbezet zijn.
Snap niet waarom de autoriteiten altijd de schuld moeten krijgen. In dit geval zou het nergens op slaan lijkt me... als die trappen verrot zijn okee.. maar heb begrepen dat het normaal stevige trappen zijn. Maar tja, als ze op zo'n trap gaan springen, wie heeft dan de verantwoordelijkheid?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef 18konijn het volgende:
Ik ben bang dat houten trappen en evenementen langs de Oude Gracht hun langste tijd gehad hebben...
De gemeente zal wel weer als zondebok worden aangewezen en zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.
nou, die trappen hier naar restaurants en andere etablissmenten zijn echt te eng voor woorden. Ik word er helemaal panisch van!~Ze kraken en schommelen en ik denk altijd bij het neerdalen dat ik elk moment in de gracht kan storten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:26 schreef PLAE@ het volgende:
Heerlijk die glibberige houten trappetjes altijd![]()
Daar komt het helaas wel op neer. Als de media het niet verslaan, is het niet gebeurd. Lees het boek van Joris Luyendijk, ex-correspondent in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alsof er niks in de wereld gebeurt als journalisten op vakantie zijn en redacties onderbezet zijn.
Komkommertijd is een periode van het jaar waarin weinig nieuws te melden is omdat politici en veel anderen op vakantie zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heet komkommertijd eigenlijk komkommertijd?
Ik heb het dan ook over die trappetjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef SHE het volgende:
[..]
nou, die trappen hier naar restaurants en andere etablissmenten zijn echt te eng voor woorden. Ik word er helemaal panisch van!~Ze kraken en schommelen en ik denk altijd bij het neerdalen dat ik elk moment in de gracht kan storten.
Moet ik idd nog doen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Daar komt het helaas wel op neer. Als de media het niet verslaan, is het niet gebeurd. Lees het boek van Joris Luyendijk, ex-correspondent in het Midden-Oosten.
Check de Komkommertijd-wikiquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heet komkommertijd eigenlijk komkommertijd?
bind een touw aan de relingquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef SHE het volgende:
[..]
nou, die trappen hier naar restaurants en andere etablissmenten zijn echt te eng voor woorden. Ik word er helemaal panisch van!~Ze kraken en schommelen en ik denk altijd bij het neerdalen dat ik elk moment in de gracht kan storten.
Die feilloze intuitie he....no way in hell dat ik ooit nog neerdaal naar de werf
Dus dankzij de nazi's lazeren bij jullie geen mensen van trappen af? Hm, hebben ze toch nog iets goeds gedaan, die rakkers.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:32 schreef SHE het volgende:
Die ellende hebben ze tenminste niet in Rotjeknor...de enige manier om per ongeluk in de maas te belanden is via de erasmusbrug, of vroegah, door je te misdragen in parkzicht. Lekker overzichtelijk!
Dat Utrechtse is me allemaal te vooroorlogs![]()
Nou, de meeste van die trappen naar de werf zijn hardstikke degelijk, hoor. Onderaan de trap staat ook altijd netjes een stevig hekje, zodat je niet rechtdoor de gracht inloopt. Maar ze zijn wel een beetje hoog, en soms smalle treden. Dus wel onprettig, ja. En natuurlijk niet gemaakt voor dansende massa's.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Die feilloze intuitie he....no way in hell dat ik ooit nog neerdaal naar de werf
In rotterdam staat er ook niks meer van voor de oorlogquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:32 schreef SHE het volgende:
Die ellende hebben ze tenminste niet in Rotjeknor...de enige manier om per ongeluk in de maas te belanden is via de erasmusbrug, of vroegah, door je te misdragen in parkzicht. Lekker overzichtelijk!
Dat Utrechtse is me allemaal te vooroorlogs![]()
Abseilen is koelquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bind een touw aan de reling
kun je abseilen en omhoog klimmen![]()
gevoel, geschmoelquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:38 schreef SCH het volgende:
Ze hadden niet veel te melden op de pc - maar heb ergens het gevoel dat er wel een dode is gevallen, gezien de reacties toen er naar gevraagd werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |