SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
Macaroni met één C is ook goorquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ten eerst: het is macaroni met één C
En ten tweede: het is wél lekker
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Psychopaten die zich vervelen op een zondagavond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 schreef Thice het volgende:
wie lust er nou geen macaroni ? kan ik echt niet bij maargoed...
beetjuh water erbij gooien... Word het weer wat sappiger en smaakt het veel beter...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef AlttC het volgende:
Ik vind het best lekker, maar niet voor een tweede dag.
Dan is het zo'n vastgekoekte hap kots
Bij spaghetti valt dat nog wel mee als je het apart laat en vers bij elkaar gooit de dag erna; maar bij macaroni blijft het vies...
Smotsige prut.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef whizzer2250 het volgende:
beetjuh water erbij gooien... Word het weer wat sappiger en smaakt het veel beter...
Kliekjes zijn not done!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef AlttC het volgende:
Ik vind het best lekker, maar niet voor een tweede dag.
Dan is het zo'n vastgekoekte hap kots
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef Biancavia het volgende:
Ja, zo alleen maar macaroni is een beetje saai.
Meestal helpt het wel om er saus ofzo bij te eten.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou ja, eerder omgekeerd. Zie je, er is dan 's avonds zoveel dat ik er nog zeker twee ochtenden van kan eten. En dan zo'n pizzabord vol, en al die lui maar zeveren hoe ik het naar binnen krijg op een nuchtere maag. Mooi man.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij maken het altijd op een iets andere manier klaar, maar het is!
Als ontbijt? En dat in de avond ook weer warm eten? Tja..
Nowayquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:
T'is lekker man.
Gehakt
Macaroni
Uitjes
Tomatenpuree
Peper
Maggi.
yum yum
Nu mn vriendn nog aan de gehakt krijgen
quote:
Ten derde, ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:46 schreef Samcali het volgende:
Een heerlijk bord macaroni met Franse mayonaise![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef boertie het volgende:
macaronivooral met heul veul [afbeelding]
Als je het maar goed afkoelt en afgedekt in de koelkast zit, is er niets mis met macaroni de volgende dag. Een portier invriezen kan ook prima. Weggooien is ook zo zonde.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kliekjes zijn not done!
Macaroni is wel lekker, het is alleen maar hoe het bereidt is.
Magnetron macaroni bijvoorbeeld, zou ik ook niet zo snel proberen.
En wederom fout.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
Gisteren zag ik een trailert van een aflevering van Keuringsdienst van Waarden op Ned 3. Een aflevering te zien volgende week dinsdag...
Blijkt dat de spaghetti die wij kennen, macaroni wordt genoemd in Italië. De elleboogmacaroni zoals wij die kennen, kennen ze niet in Italië.
De vraag wat behandeld wordt in het programma: kent Italië wel macaroni?
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:47 schreef heijx het volgende:
[..]
En wederom fout.![]()
Kijk maar es een week naar de RAI, met name de reclameblokken.
Spaghetti, spaghettini, vermicelli (wormpjes) en capellini zijn de termen die de Italiaanse keuken gebruikt.
Zoals ik al eerder heb aangestipt kennen ze tientallen pastasoorten die gekenmerkt worden door al dan niet gekromde holle buizen pasta.
Wel was Maccheroni tot aan de 18e eeuw de naam voor pasta in het algemeen.
Een blikje wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef 2cats het volgende:
Hoe kun je macaroni verpesten? Heel simpel, gooi er een blikje smack doorheen....![]()
Oh dat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef 2cats het volgende:
smack... zo'n goor stuk ham verpakt in gelatine...... doet me nog het meest denken aan Whiskas....
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |