quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oehhh Lois, K3- Nog sterkte voor Eefje der oor!
![]()
Na een volle week enorme kiespijn kan ik dat beamen. Ik kroop soms gewoon tegen de muur op van de pijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:05 schreef Rottdog het volgende:
Kiespijn of orpijn pijnlijker bestaat haast niet
Jahoor het gaat prima met mequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef m@x het volgende:
BarJantje Smit, *ril* gaat het wel goed met je?
Voor ik het vergeet te zeggen, heel erg veel sterkte morgen
![]()
quote:Bijtende stof in oog of op huid
Komt je kind per ongeluk met reinigings-, ontkalkings- of bleekmiddel in aanraking, dan kan dat schade aanrichten aan het oog of de huid. Spoel daarom 30 minuten met halflauw water, bijvoorbeeld met de handdouche. Raadpleeg tevens de huisarts.
De enige die bij mijn weten giftig is hier in de tuin, is de kerstster (helleborus) en die is het zeker weten niet. Wel zijn de caledula bloemetjes favoriet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef poemojn het volgende:
Ik zou wel naar de huisarts gaan.. alleen lastig als je niet weet welke plant het geweest kan zijn, sommigen kunnen erg giftig uitpakken.
Niet echt leuk dus.. maar hopelijk gaat t bij jullie snel over allemaal. (van calendula wordt dus ook olie gemaakt, zie ook vorige link, kopje inhoudsstoffen)quote:Essentiële oliën voor moeder en kind
http://www.volatile.nl/?p_id=5806&t_id=251
Baby's en kleine kinderen
Essentiële oliën moeten altijd uit de buurt van de ogen worden gehouden, ook bij volwassenen omdat ze het hoornvlies kunnen irriteren. Voor een volwassene is dit onplezierig, maar voor een baby kan dit blijvend oogletsel geven. Essentiële oliën lossen goed op in vette plantenolie. Als uw baby dus per ongeluk wel in aanraking komt met onverdunde essentiële olie, gebruik dan olijfolie of zonnebloemolie. Daarom moeten de oliën in bad ook altijd goed verdund worden. De Volatile badoliën bevatten ook slechts 0,5% essentiële olie en zijn gemengd met vette plantenoliën.
Misschien kan ogentroost helpen?: http://www.plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/ogentroost.htmquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:21 schreef poemojn het volgende:
Goudsbloem (calendula) zou juist moeten helpen tegen ontstoken ogen http://www.plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/goudsbloem.htmmaar als ze er last van heeft zou ik sowieso gaan (als je het zelf niet weggespoeld krijgt dus).
Preciesquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en als Clauwheee iets doet, dan is het ineens wel tof
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:24 schreef Leah het volgende:
Dank jullie wel allemaal. Poej en Slaapmeisje voor de linkjes! We hebben haar net even uit bed gehaald, en op verzoek (koekje?) deed hij uiteindelijk de ogen wagenwijd open. Niet rood, niets aan te zien, dus we bekijken het morgenvroeg nog even
.
een vakantiehuisjequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:46 schreef Belana het volgende:
ET, heb ik iets gemist? een kaveltje grond gekocht? gaan jullie zelf wat laten bouwen?
moedermelk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef Belana het volgende:
weet iemand iets wat ik tegen een ontstoken oog kan doen? (van mezelf) het traanbuisje is ontstoken.
Hier ook al een ontstoken oogquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef Belana het volgende:
weet iemand iets wat ik tegen een ontstoken oog kan doen? (van mezelf) het traanbuisje is ontstoken.
ik heb 't geprobeerd maar kennelijk is je oude adres niet meer werkzaam?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bix kun je je adres eens mailen ajb ik ben de envolop kwijt waar het opstond![]()
Hoeft niet meteen hoor kom eerst maar bij van de vakantie
De borrel slaat 2x zo hard aan denk ik, is goedkoop dronken wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef Githa het volgende:
* Githa] neemt een borrel mee * proost* [/me]
wat zal ik zat zijn na die ene borrel met al die pijnstillers![]()
[me=Githa neemt gewoon de hele fles![]()
Hee, wat leuk van de postbodequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:07 schreef Lois het volgende:
Rewimo als het goed is heeft de postbode een cadeautje voor Christan gestuurd van Eva, ik snap dat je het Christan wil laten uitpakken maar ik wil alleen maar even weten of het goed is aangekomen.
Die ogen van rewimo hebben echt rust nodigquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hahaha een trosje aardbeien dat is nieuw voor me
Ik heb het onder de douche goed schoongespoeld, ik kan er weer mee kijken. Vanmiddag liggen de medicijnen bij de apotheek. Ben ook gelijk maar een nieuwe bril gaan uitzoeken (kan mijn lenzen niet in en met mijn oude bril is alles niet echt scherp meer - die blijkt al 9 jaar geleden te zijn aangemetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
rewimo, wat vervelend ... je kan zo'n oog schoonmaken met een watje mt afgelauwd gekookt water. succes!
Jordy heeft dat van mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:57 schreef Lishe het volgende:
Dan vind ik je gewoon unne dappere dodo. Jordy heeft het van geen vreemde.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het Bar en Marco vanmorgen vergaan is...
Ik hoop toch dat er wel een paar antwoorden zijn ondanks dat het dat niet makkelijker maakt.
dan moet je je mail maar even checkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Jup! Net even getest.
Right back at ya!quote:
die gel was bij mij ook het enige dat ze aan inleiding deden, dat was genoeg om 't op gang te brengen. dus wie weet! ach en verder is het natuurlijk het belangrijkst dat ze doen wat het best is voor je nieuwe neefje/nichtje en voor je schoonzus. succes ermee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef Belana het volgende:
mijn schoonzusje heeft alleen maar een gel op de baarmoedermond gekregen om te verweken, was weer een hoop mis communicatie daar in het ziekenhuis...
Nu doen ze niks meer tot morgen, eerst afwachten of de baarmoedermond wat wil verweken.
Ik wil graag zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef babyfeet het volgende:
Ik zag waar wij de steen bestelt hebben een steen met een zonnebloem
Ik moest aan jou denken maar ik durfde er geen foto van te maken
Ja, ze maken echt hele mooie dingen. Ik ga er binnenkort een keer een afspraak maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dit glas idee vinden wij mooi
maar word nog anders althans we wachten nog steeds op een offerte
Spannend Belana!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef Belana het volgende:
nou, net terug van mijn schoonzusje en sinds vanmiddag heeft ze wel wat krampjes en ik zag aan haar hoofd dat die nu wat erger begonnen te worden en dat beaamde ze, dus woeiiii er gaat wat gebeuren
Jaaaaaaaa eindelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef Belana het volgende:
nou, net terug van mijn schoonzusje en sinds vanmiddag heeft ze wel wat krampjes en ik zag aan haar hoofd dat die nu wat erger begonnen te worden en dat beaamde ze, dus woeiiii er gaat wat gebeuren
Lishe ik heb mijn hele leven al dat ik het heerlijk vind om in de regen te zijn en dat begon als kind al. Ik zie Luuke al helemaal voor mequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef Lishe het volgende:
Hahaha.... Dat 'ie dat leuk vind! Luuke staat ook altijd dromerig de lucht in te kijken en met haar handen te zwieren als het regent. En ik maar jagen dat ze op moet schieten....
Tante Belana, ik hoop dat je Nifje (Wat een leuke omschrijving, die wil ik ook 1!!) er is....
Ziekenhuizenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk vragen ze je om tegen 11en even naar het ziekenhuis te bellen Telefonisch overleg, is mijn meerdere er helemaal niet en komt pas tegen 13.00 uur terug in Terneuzen...
ow aan wat en waar?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Logisch toch bar![]()
In dat ziekenhuis wordt ik binnenkort geopereerd!
Psst, Agila kopen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef Lishe het volgende:
Dank... Ik hoop dat er zo wat kinderen komen op onze fantaaaastische kindermiddag. (Ik heb niks voorbereid en denk dat iedereen nog op vakantie is)
No problem, ik kan hem gewoon inleveren bij de dealerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Lishe het volgende:
(En succes bij de verkoop!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |