He daar was ik ook, maar na half 4 weet ik er niet zoveel meer van. Helaas vandaag de TIK-afterparty aan me voorbij moet laten gaan, mkorgen weer tering vroeg op om te gaan werken op een of ander paardenwedstrijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:40 schreef timmeeeh het volgende:
ouwes gister naaiend hard staan tanken op vidar. vandaag even een rustig dagje met (nu nog steeds) Olof FM aan
morgen TIK kroegentocht en ik ben weer van de partij!
Tilburg-meet doen we zeker, maar ik stel voor over een half jaartje ofzo
Daar is het idd wel vaak misquote:
Dan komt het ooit nog goed met de criminaliteits vermindering in noord .quote:
Is toch kei tof mén!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
Sinds wanneer heeft Wesley een reallife soap bij SBS shownieuws?
Ferry van de Zaande.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Van wie is
zo iets van:
ja zal es effkes in t magazijn kieken
... k geef u wienig kaaaans
of zo iets.. dat schijnt tilburgs te zijn
Ik had het je ook gewoon op msn kunnen vragenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ferry van de Zaande.
"Neh, deh hebbe wai nie neh!".
Opvallend ja. Na een sigarenboer, lunchroommoord en een doorzeefd drugspand konden we dit in West ook nog wel gebruiken.quote:
Ik merk er vrij weinig van om eerlijk te zijn. Woon boven de Westermarkt, nooit ergens last van..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Opvallend ja. Na een sigarenboer, lunchroommoord en een doorzeefd drugspand konden we dit in West ook nog wel gebruiken.![]()
De Nacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Waar is het leuk stappen in Tilburg ?
wat wil je>??quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Waar is het leuk stappen in Tilburg ?
Halleeeej!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ferry van de Zaande.
"Neh, deh hebbe wai nie neh!".
Daar wilde ik eens naar binnen en toen stond er een rij en een politieauto, een politiebusje en 2 agenten op de motor voor de deur ofzo. Toen zijn we maar weggegaan.quote:
er is een keer iemand neergeschotenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Daar wilde ik eens naar binnen en toen stond er een rij en een politieauto, een politiebusje en 2 agenten op de motor voor de deur ofzo. Toen zijn we maar weggegaan.
Wanneer was dat? Misschien was dat wel die bewuste avond?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
er is een keer iemand neergeschoten
1.5 jaar geleden ofzo? kweenie psiesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Misschien was dat wel die bewuste avond?
quote:Man doodgeschoten in Tilburg
Uitgegeven: 28 augustus 2006 22:25
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2006 23:37
TILBURG - Bij een schietincident in Tilburg is maandagavond een man om het leven gekomen. De politie heeft nog geen mededelingen gedaan over de toedracht van het incident en de identiteit van het slachtoffer.
Kort voor 21.00 uur kwam bij de politie de melding binnen van een schietpartij. Toen agenten op de Stokhasseltlaan aankwamen, vonden ze daar een zwaargewonde man. De man is even later aan zijn verwondingen overleden.
De politie is maandagavond begonnen met een sporenonderzoek.
Als het zo doorgaat zal tilburg dit jaar wel op de eerste plaats gaan eindigen qau moordcijfer per aantal inwoners.quote:
Pool opzetten voor wanneer de volgende valt?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pool opzetten voor wanneer de volgende valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |