over het algemeen wel van die ral-bakken, waaronder ook Suzuki's en Opel Kadetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Thieske het volgende:
Waren het ook allemaal Suzuki's?
Suzuki's zijn tof. Vooral die Alto's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Thieske het volgende:
Suzuki Altoquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Thieske het volgende:
Daar dacht ik ook als eerste aan.quote:
en dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef cygnusx het volgende:
Let vooral op de 05.08.06 op de poster.
[insert vrouwelijk geslachtsdeel]-gabberquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Maar we stonden gewoon de helft van de tijd fucking in de file door al die [insert vreselijke ziekte]-alto's.![]()
Ik en gabber?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef WurM het volgende:
[..]
[insert vrouwelijk geslachtsdeel]-gabber![]()
die komt me de keel uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Suzuki's zijn tof. Vooral die Alto's.
Zeik niet, het zijn trouwens Metalheads, altos gaan naar Lowlands en dat soort baggerfestijnen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Dus check; ik, mijn zus en haar vriend gaan ff een weekendje naar mijn ouders boven in Duitsland. Allemaal leuk en aardig enzo, maar de terugweg alleen maar van die alto's op de weg.Allen met lang, vethaar, zwarte kleding, en de letters WOA achter op de auto geplakt.
Normaal vind ik het niet erg, zolang ze mij maar niet lastig vallen. Maar we stonden gewoon de helft van de tijd fucking in de file door al die [insert vreselijke ziekte]-alto's.Dus ik net opzoeken wat voor een zieke geesten dat waren, blijkt WOA een of andere bijeenkomst/concert te zijn van die langharige beftekkels: http://www.wacken.com/en/woa2006/.
Door hun had ik gewoon twéé uur vertraging.Sterf dan maar ook met je altomuziek.
baggerfestijnen????quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeik niet, het zijn trouwens Metalheads, altos gaan naar Lowlands en dat soort baggerfestijnen.
Pardon?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeik niet, het zijn trouwens Metalheads, altos gaan naar Lowlands en dat soort baggerfestijnen.
suprise, suprise!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG Lowlands
Wat voor gothics komen daar nog op af!
Ze kwamen echt overal vandaan; GB, NL, BE. En dat rijgedrag van dat tuig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
baggerfestijnen????
Ik ben geen alto maar Lowlands is geen bagger festijn...
@ TS: jank niet man...
Je hebt zelf ook lang haarquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ze kwamen echt overal vandaan; GB, NL, BE. En dat rijgedrag van dat tuig.
En wat ik me ook afvraag: hebben die lui nog een baan en zo ja; wat voor een?Ik neem niet aan dat ieder bedrijf zo'n langharige metalfreak als vertegenwoordiger of arts wil hebben.
Tis Goths en als ik je zie zal ik je ook wel raar aankijken, mafkees.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
Metal![]()
Motorhead![]()
Ts die klaagt over lang vet haar terwijl hij zelf ook lang vet haar heeft gehaad![]()
Edit: In Utrecht is er elk jaar SUMMER DARKNESS ofzo met allemaal gothics die je vreemd aankijken omdat je GEEN zwarte kleding aan hebt als je daar de binnenstad loopt.
DAT IS PAS KUT !
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
Metal![]()
Motorhead![]()
Ts die klaagt over lang vet haar terwijl hij zelf ook lang vet haar heeft gehaad![]()
Edit: In Utrecht is er elk jaar SUMMER DARKNESS ofzo met allemaal gothics die je vreemd aankijken omdat je GEEN zwarte kleding aan hebt als je daar de binnenstad loopt.
DAT IS PAS KUT !
Succes de komende dagenquote:Summer Darkness - A three day underground lifestyle event - 10 + 11 + 12 + 13 August Utrecht.
Ga je gezicht schminken, sterfgevalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tis Goths en als ik je zie zal ik je ook wel raar aankijken, mafkees.
Sterf eens poseur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:47 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ga je gezicht schminken, sterfgeval
nou geen zorgen, metalhoofden zijn doorgaans geen krakers en ook niet politiek bezig, en ze werken, zoals ik 2 jaar met me metalhoofd op een kantoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef mrkanarie het volgende:
Vraag me toch echt af of die lui nog werk hebben, en zo ja, wat voor een werk.
jij begrijpt hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geen, gezien het geen gothfest is en er geen gothicbands spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG Lowlands
nee hehquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:47 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ga je gezicht schminken, sterfgeval
Neen, metal is meer voor mensen die depri zijn en zichzelf (te) serieus nemen. Ik hou meer van toydolls enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:45 schreef dodegod het volgende:
[..]
nee hehkrijgen we straks een metalhoofden tegen goths topic ?
![]()
Allebei even vies en lelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef dodegod het volgende:
IS GEEN ALTO GODV alto's zijn eerder van die nirvana gevallen, altans zo zie ik dat
wacken is metal, groot verschil![]()
Teksten zijn vaker show dan serieus bedoeld. Er lopen wel wat sneue fans rond inderdaad. die in zichzelf krassen en graag op een kerkhof wandelen enz.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Neen, metal is meer voor mensen die depri zijn en zichzelf (te) serieus nemen. Ik hou meer van toydolls enzo.
( Bedoel ik overigens niets lulligs mee maar gezien de texten van de meeste metalliedjes........)
Anders kut je ff lekker op met je gezeik. WOA was weer geweldig dit jaar!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Dus check; ik, mijn zus en haar vriend gaan ff een weekendje naar mijn ouders boven in Duitsland. Allemaal leuk en aardig enzo, maar de terugweg alleen maar van die alto's op de weg.Allen met lang, vethaar, zwarte kleding, en de letters WOA achter op de auto geplakt.
Normaal vind ik het niet erg, zolang ze mij maar niet lastig vallen. Maar we stonden gewoon de helft van de tijd fucking in de file door al die [insert vreselijke ziekte]-alto's.Dus ik net opzoeken wat voor een zieke geesten dat waren, blijkt WOA een of andere bijeenkomst/concert te zijn van die langharige beftekkels: http://www.wacken.com/en/woa2006/.
Door hun had ik gewoon twéé uur vertraging.Sterf dan maar ook met je altomuziek.
je ouders wonen in duitsland? dan waren ze vast fout in de oorlogquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Wat is dit voor praat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Dus check; ik,
Hou je bek, teringposeur, en ga de goeie naam van de ramones ergens anders door t slijk trekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Neen, metal is meer voor mensen die depri zijn en zichzelf (te) serieus nemen. Ik hou meer van toydolls enzo.
( Bedoel ik overigens niets lulligs mee maar gezien de texten van de meeste metalliedjes........)
Wij waren met zijn 17'en, waaronder:quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ze kwamen echt overal vandaan; GB, NL, BE. En dat rijgedrag van dat tuig.
En wat ik me ook afvraag: hebben die lui nog een baan en zo ja; wat voor een?Ik neem niet aan dat ieder bedrijf zo'n langharige metalfreak als vertegenwoordiger of arts wil hebben.
metal en depri ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Hey ik was gewoon foto's aan het maken hoor, was een mooi kerkhofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:17 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Teksten zijn vaker show dan serieus bedoeld. Er lopen wel wat sneue fans rond inderdaad. die in zichzelf krassen en graag op een kerkhof wandelen enz.Maar het merendeel is gewoon normaal.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:14 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hou je bek,
NEEN
teringposeur
![]()
en ga de goeie naam van de ramones ergens anders door t slijk trekken.
Als jij stopt met ademen ok ?
hé hé hé, niet zo schelden in mijn topique.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:14 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hou je bek, teringposeur, en ga de goeie naam van de ramones ergens anders door t slijk trekken.
Aan TS: Wees een vent en noem één van die lui in hun gezicht alto.
Je luisterd Coldplay en Radiohead je bent zelf dus een alto dus tieft lekker op naar je kut lowlands en dreun eens door in die lelijke domme kutkop van je dat het een METAL festival is, zometeen zeg je nog dat WGT een Emo festival is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hé hé hé, niet zo schelden in mijn topique.![]()
En ik ken die mensen niet, dus kan ik ze moeilijk in hun gezicht aanspreken.Daarbij is het voor het grotendeel van de bevolking gewoon 'Alto' en geen metalhead oid.
Ga jij eens lekker een paar emopiemels zuigen, vervelend kind.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je luisterd Coldplay en Radiohead je bent zelf dus een alto dus tieft lekker op naar je kut lowlands en dreun eens door in die lelijke domme kutkop van je dat het een METAL festival is, zometeen zeg je nog dat WGT een Emo festival is.
Homo,.. en nu op tieften.
Ik dacht ook aan een type fout, maar niet dusquote:
Tieft eens op kut poser, jij bent juist de gene die net zo hard Fall Out Boy, Ramones, My Checical Romance, Good Charlotte, Hawthorn Heights, Sex Pistols, Simple Plan, The Clash en van die andere neppe kankerzooi luisterd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker een paar emopiemels zuigen, vervelend kind.
Die 3 bands vind ik wel okay, de rest is gewoon een tijdelijke rage waar ik niet op let. Oja en je vergat bowling for soup, blink 182, offspring en greenday erbij te zetten waar ik ook met de regelmaat van de klok naar luister....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tieft eens op kut poser, jij bent juist de gene die net zo hard Fall Out Boy, Ramones, My Checical Romance, Good Charlotte, Hawthorn Heights, Sex Pistols, Simple Plan, The Clash en van die andere neppe kankerzooi luisterd.
Wat bedoel je met " the damned opzoeken " ?? PS. Jij trekt te snel conclusies over mijn muziekstijl dus doe ik dat ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet je eens The Damned op zoeken en dan het liefst ook nog Danzig, Suicidal Tendencies, Siouxsie And The Banshees, The Cure, Nasum en Electro Hippies en kom dat nog eens terug met je; "Veel plezier met jouw gothic/metal muziek".
anders ga je je szelf eens lekker snijden. daar lucht je vast van opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Bullet For My Valentine is ook gewoon kut, daarnaast zijn die neppe altos echt een stel fucking breezers, allemaal bepaalde skate-merken dragen en "Emo" (band) shirts om er bij te horen terwijl ze niet eens skaten of weten waar Emo vandaan komt.
Vandeweek ook bij de AH pak ik me fiets staan er 2 van aapies een beetje te discuseren dat mn zadel te hoog stond op mn bmx met hun te grote broeken en truien met reusachtige merken erop terwijl ze niet eens kunnen skaten.
Ik kan ook niet skaten dan ga ik toch ook niet skatemerk kleding dragen.
Alleen skate schoenen, want die zijn gewoon fucking chill.
Dat is iets voor "altos" en "emos".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
anders ga je je szelf eens lekker snijden. daar lucht je vast van op
Skate schoenen zitten idd relaxed ja, ik skate ook niet meer maar ben die dingen toch altijd blijven dragenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Alleen skate schoenen, want die zijn gewoon fucking chill.
Boeiend, alles wat vies lang haar heeft en naar metal/rock luistert is voor mij een altoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef Poison het volgende:
Dit is het geniaalste topic wat ik ooit in mijn hele leven heb gezien. Blijkbaar heeft de topicstarter geen baan/leven aangezien je uberhaubt de tijd voor neemt om hier serieus een topic over te openen.
En als je dan eerst je feiten eens zou kennen zou het minder lachwekkend zijn. Aangzien er geen alto te bekennen is op WOA.
Maar goed, ga vooral verder. Ik lach lekker door
En jij geeft af op dat soort mensen dus ben jij een kankerbreezers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Boeiend, alles wat vies lang haar heeft en naar metal/rock luistert is voor mij een alto
Alles wat vies lang haar heeft is in mijn ogen een zwerver. Maar goed, ik ga geen discussies aan met mensen zoals jou. Het heeft geen zin, is verspeelde tijd. Ik heb wel met je te doen hoor, dat je je over zoiets al loopt op te vreten. *Gossiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Boeiend, alles wat vies lang haar heeft en naar metal/rock luistert is voor mij een alto
Is je ma ook een zwerverquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:49 schreef Poison het volgende:
[..]
Alles wat vies lang haar heeft is in mijn ogen een zwerver. Maar goed, ik ga geen discussies aan met mensen zoals jou. Het heeft geen zin, is verspeelde tijd. Ik heb wel met je te doen hoor, dat je je over zoiets al loopt op te vreten. *Gossie
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
jammer dat ik met het ov was als ik het zo lees. Had je graag die ene minuut langer in de file laten staan.
(Sowieso was het OV ernaartoe en terug 'n ramp) (Die bussen, die rijen)
Die nieuwe plaat van dj tiesto is goed he !!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mensen die werken zorgen voor meer file dan een stel hardrockers die gewoon plezier willen hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Heel veel gothic meisjes komen waarschijnlijk op deze homo knakker afquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG Lowlands
Die vraag slaat ook al als lul op een drumstel. Want wie zegt er dat mijn ma lang vies haar heeft?quote:
die vraag is net zo dom als jouw opmerking misschien dat je het dan inzietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef Poison het volgende:
[..]
Die vraag slaat ook al als lul op een drumstel. Want wie zegt er dat mijn ma lang vies haar heeft?
Ik niet, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef Poison het volgende:
[..]
Die vraag slaat ook al als lul op een drumstel. Want wie zegt er dat mijn ma lang vies haar heeft?
Mijn opmerking is niet zo dom als dat jij overkomtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
die vraag is net zo dom als jouw opmerking misschien dat je het dan inziet
Heb je daarnaast nog slimme opmerkingen of ben je gewoon een 2de hands papagaai?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:13 schreef kvn het volgende:
Die zit!
Misschien, maar nog lang niet zo triest als mensen die denken een geldig (voor)oordeel over iemand te kunnen uiten lauter gebaseerd op uit de lucht gegrepen geruchten en uiterlijke aspecten.quote:
Of je nou voor of tegen iets bent behoor je gewoon te beargumenteren anders krijg je zo van die gangsta rap praktijken waarin 1 dude een andere dissed en 100 mensen beginnen na te papagaaien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:50 schreef kvn het volgende:
OFfSprngr, zoals je misschien zag was ik het eens met het feit dat die 'WOA-alto's' (wat het natuurlijk niet zijn, maargoed) slimmer en hoger opgeleid zijn (immers, ik was ook op Wacken aanwezig). Dus wat doe je nou moeilijk?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |