abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 07:18:00 #77
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40702345
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Boeiend, alles wat vies lang haar heeft en naar metal/rock luistert is voor mij een alto
En jij geeft af op dat soort mensen dus ben jij een kankerbreezers.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40716553
quote:

[..]

Boeiend, alles wat vies lang haar heeft en naar metal/rock luistert is voor mij een alto
Alles wat vies lang haar heeft is in mijn ogen een zwerver. Maar goed, ik ga geen discussies aan met mensen zoals jou. Het heeft geen zin, is verspeelde tijd. Ik heb wel met je te doen hoor, dat je je over zoiets al loopt op te vreten. *Gossie
Je hoef niet ziek te zijn om beter te worden !
pi_40716730
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:49 schreef Poison het volgende:

[..]

Alles wat vies lang haar heeft is in mijn ogen een zwerver. Maar goed, ik ga geen discussies aan met mensen zoals jou. Het heeft geen zin, is verspeelde tijd. Ik heb wel met je te doen hoor, dat je je over zoiets al loopt op te vreten. *Gossie
Is je ma ook een zwerver
pi_40716860
jammer dat ik met het ov was als ik het zo lees. Had je graag die ene minuut langer in de file laten staan.

(Sowieso was het OV ernaartoe en terug 'n ramp) (Die bussen, die rijen )
pi_40716880
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Wat is dit voor praat?
pi_40717542
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
jammer dat ik met het ov was als ik het zo lees. Had je graag die ene minuut langer in de file laten staan.

(Sowieso was het OV ernaartoe en terug 'n ramp) (Die bussen, die rijen )

Op de terugweg, in die file, stond er een duitser achter me, gewone vent die niet naar het festival was geweest.
Nou het stond toch stil dus iedereen uitstappen. Komt ie naar me toe en vraagt ie:

"wat betekent dat WOA achter op al die auto's?"
- Nou das Wacken Open Air
"wat is dat?"
- Een metalfestival
"ow en ga je daar nu naartoe?"
- nee daar kom ik net vandaan (kon ie toch wel ruiken, letterlijk en figuurlijk)
"ah en waar was dat dan"
- in Wacken (duuuuuh)
"ow hier zo?" (we waren dus net de snelweg op bij Wacken

whehehe
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:38:42 #83
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_40717947
quote:

[..]

Die nieuwe plaat van dj tiesto is goed he !! Oja, vergeet geen gsus te dragen als je naar je plaatselijke discotheek gaat, straks hoor je er niet meer bij.

( Ik heb btw geen vies lang haar, en ook zeker geen alto maar ik luister wel naar (punk)rock Hoe kan dat nou. )

@ de mensen die wel een hoger iq hebben dan een drumstok ---> skateschoenen lopen idd lekker Emerica
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_40719063
Ik vind die nieuwe plaat van DJ Tiësto eigenlijk minder dan zijn voorgangers. Ik heb wel een hoger IQ dan een drumstok, maar ik vind skaterboyschoenen toch niet zo heel relax.
zakelijk
pi_40719640
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Dus check; ik, mijn zus en haar vriend gaan ff een weekendje naar mijn ouders boven in Duitsland. Allemaal leuk en aardig enzo, maar de terugweg alleen maar van die alto's op de weg. Allen met lang, vethaar, zwarte kleding, en de letters WOA achter op de auto geplakt.
Normaal vind ik het niet erg, zolang ze mij maar niet lastig vallen. Maar we stonden gewoon de helft van de tijd fucking in de file door al die [insert vreselijke ziekte]-alto's. Dus ik net opzoeken wat voor een zieke geesten dat waren, blijkt WOA een of andere bijeenkomst/concert te zijn van die langharige beftekkels: http://www.wacken.com/en/woa2006/.

Door hun had ik gewoon twéé uur vertraging. Sterf dan maar ook met je altomuziek.
Mensen die werken zorgen voor meer file dan een stel hardrockers die gewoon plezier willen hebben.
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG Lowlands
Wat voor gothics komen daar nog op af!
Heel veel gothic meisjes komen waarschijnlijk op deze homo knakker af
pi_40720276
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:56 schreef ForzaRob het volgende:

[..]

Is je ma ook een zwerver
Die vraag slaat ook al als lul op een drumstel. Want wie zegt er dat mijn ma lang vies haar heeft?
pi_40720312
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef Poison het volgende:

[..]

Die vraag slaat ook al als lul op een drumstel. Want wie zegt er dat mijn ma lang vies haar heeft?
die vraag is net zo dom als jouw opmerking misschien dat je het dan inziet
pi_40720318
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef Poison het volgende:

[..]

Ik niet, dat heb ik nooit gezegd.
zakelijk
pi_40726490
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef ForzaRob het volgende:

[..]

die vraag is net zo dom als jouw opmerking misschien dat je het dan inziet
Mijn opmerking is niet zo dom als dat jij overkomt
  FOK!Fotograaf zondag 13 augustus 2006 @ 16:49:30 #90
145146 Andyy
pi_40767518
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Allebei even vies en lelijk.
en allemaal slimmer en hogeropgeleid als jij bent
pi_40776230
Die zit!
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:41:49 #92
117776 OFfSprngr
pi_40786984
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:13 schreef kvn het volgende:
Die zit!
Heb je daarnaast nog slimme opmerkingen of ben je gewoon een 2de hands papagaai?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_40787180
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:42 schreef daaaaan het volgende:
Alto's Echt te triest die mensen.
Misschien, maar nog lang niet zo triest als mensen die denken een geldig (voor)oordeel over iemand te kunnen uiten lauter gebaseerd op uit de lucht gegrepen geruchten en uiterlijke aspecten.

Hierbij doel ik dus voornamelijk op jou, de TS, en iedereen die gelijkwaardig reageert hier. Ik dacht ik licht het even toe gezien de kans bestaat dat je simpele hersenmassa, als die al aanwezig is, het niet doorheeft.
pi_40809032
OFfSprngr, zoals je misschien zag was ik het eens met het feit dat die 'WOA-alto's' (wat het natuurlijk niet zijn, maargoed) slimmer en hoger opgeleid zijn (immers, ik was ook op Wacken aanwezig). Dus wat doe je nou moeilijk?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:32:35 #95
117776 OFfSprngr
pi_40817949
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:50 schreef kvn het volgende:
OFfSprngr, zoals je misschien zag was ik het eens met het feit dat die 'WOA-alto's' (wat het natuurlijk niet zijn, maargoed) slimmer en hoger opgeleid zijn (immers, ik was ook op Wacken aanwezig). Dus wat doe je nou moeilijk?
Of je nou voor of tegen iets bent behoor je gewoon te beargumenteren anders krijg je zo van die gangsta rap praktijken waarin 1 dude een andere dissed en 100 mensen beginnen na te papagaaien.
.
.
pi_40821063
Oke, maar je loopt wel te zeuren.

Anyways, het Nederlandse gedeelte van de Wacken gangers kwam op mij toch nog vrij intelligent over... Over de Duitsers gaan we het maar even niet hebben
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:34:36 #97
117776 OFfSprngr
pi_40825900
Ik zeur dus ik ben.
.
.
pi_40828380
definitie van het woord alto: mensen die op de grond zitten.
je moeder op de maan
pi_40829200
metalheads = alto's... ze weten hier echt niet meer wat ze van gekkigheid moeten beweren ga toch terug naar ONZ, als je het niet aan kunt.
pi_40829585
WACKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN \m/
Volgend jaar ga ik ook ^^

@ rhapsody, vertel me alles!
HOE
WAS
FINNTROLL!?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:33:41 #101
117776 OFfSprngr
pi_40829688
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
metalheads = alto's... ze weten hier echt niet meer wat ze van gekkigheid moeten beweren ga toch terug naar ONZ, als je het niet aan kunt.
Altos zijn die lui die met grote "alternatieve" merk opgeplakte kleding lopen, in broeken waar MC Hammer nog een erectie van zou krijgen terwijl ze "alternatieve" muziek luisteren wat allemaal gewoon standaard top40 zooi is als: Jack Johnson, Radiohead, Placebo, Franz Ferdinand en dat soort muziek.
Metalheads hebben doorgaans lang haar, zwarte kleding, bandshirts en luisteren dingen als Cannibal Corpse, Bolt Thrower, Darkthrone, Mayhem, Megadeth, Slayer etc.
Dan heb je ook nog van die kleine kut kindertjes die allemaal massaal denken of Metalhead of Goth zijn die dan Slipknot, Marilyn Manson en dat soort kankerbagger luisteren en mislukte eyeliner op hun gezicht kalken.
Al met al, hou je bek als je er geen tiefus over weet, dank je.
.
.
pi_41839441
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef Death_Angel_89 het volgende:
WACKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN m/

HOE
WAS
FINNTROLL!?
Finntroll was geweldig m/

late reactie, ik weet het
pi_42147554
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Finntroll was geweldig m/

late reactie, ik weet het
Je hebt 't toch gedaan XD dat scheelt...

Wie gaan er volgend jaar meeeeeeeee? ^^ (laten we een Fok! W.O.A. Camp gaan maken m/) *kaartje bijna in huis heeft*
pi_42148050
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef Death_Angel_89 het volgende:
WACKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN m/

HOE
WAS
FINNTROLL!?
Anders tjek ik ff regelmatig MYAT.
Anyway: Finntroll was te lollig voor woorden. Had ze nog nooit gehoord danwel gezien, maar het was erg vet.

ltd tickets voor woa zijn al uitverkocht trouwens Waarom duurt het nog zolang voordat het festival weer begint,...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')