Als ik er nou nog op had gestaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad, een forse en stevige trap, waarbij je absoluut niet het idee zou krijgen dat 'ie in kan storten. Ik had ook zonder argwaan op die trap gaan staan.
En dan ook nog bewegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef ioko het volgende:
50 mensen is idd echt teveel voor zo'n trap, das meer dan 3000 kilo.
Ze kunnen ook naar het ziekenhuis in Overvecht rijden, maar ik merk er op de Amsterdamsestraatweg ook niets van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
Het is een bizar gevoel om er vrij dichtbij te wonen en er niks van te merken, de ambulances rijden net de andere kant uit, ik neem aan naar het UMC.
Ik tel minstens 19 treden en kunnen zeker wel 3 mensen naast elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef speknek het volgende:
Passen er 50 man op die trap? Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen.. Zou dat niet samen met de boot zijn?
Is dat de snelste weg naar ziekenhuis Overvecht dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef ioko het volgende:
Ze kunnen ook naar het ziekenhuis in Overvecht rijden, maar ik merk er op de Amsterdamsestraatweg ook niets van.
Bij noodsituaties wordt meestal het UMC ingeschakeld, als er teveel gewonden zijn zal het Diakonessen wellicht worden ingeschakeld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ze kunnen ook naar het ziekenhuis in Overvecht rijden, maar ik merk er op de Amsterdamsestraatweg ook niets van.
Als het er zo staat lijkt het net alsof die trap uit de middeleeuwen komtquote:Op de zes meter hoge, middeleeuwse trap voor de Winkel van Sinkel stonden volgens de organisatie ongeveer vijftig mensen te dansen.
Hai Paul.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
hai nolius en chris
Nou!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hai Paul.
Wat een drama zeg. Sta je lekker te dansen....
X-Ray was pas echt blij geweest als ie eronder had gestaan en in het water was getiktquote:
Ik denk dat het UMC het snelste te bereiken isquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, ze gebruiken vaak deze straat, dan kun je via de busbaan het centrum inkomen, maar ze nemen duidelijk een andere route nu.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dat de snelste weg naar ziekenhuis Overvecht dan?
Ik zal de politie melden dat jij van de week met een SCHroevendraaier in je tasje in de buurt van die brug bent gesignaleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |