quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Niks heftig, ophef om niks. komkommertijd heet dat.
Totdat je het zelf meemaakt...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
chill vrouw, dat als eerstequote:
Domme grappen en nog dommere reactiequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hehe
( oh, wacht dat mag niet van loedertje )
paar zwaar gewonden, ik vind dat absoluut geen extra uitzending waardquote:
Nederlanders zijn daar de goeiste inquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
kunnen ze in Nederland ook geen bruggen bouwen
Blijkbaar alleen in spreekwoordelijkequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nederlanders zijn daar de goeiste in![]()
That's me taking the picture :/ Denk dat ik de nacht opblijft om naar clues te zoeken op de foto's van die dagquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
Gisteren hadden onze vrienden bij Xboxic.com daar toevallig een meeting, de trap op de foto is de bewuste trap en nu zoeken ze er dingen achter enzo
[afbeelding]
Klopt, maar ik ga hier niet in details treden over hoe die jongen erbij liep, maar het was zeg maar een aardig bloedbad, echt heel bizar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Er is helemaal nog geen sprake van een dode.
Iemand heeft iemand in een hele slechte toestand gezien en geroepen dat 'ie vast wel dood is.
Iemand anders pikt dat op en roept "er is iemand dood"
Voorlopig nog geen bewijs.
Naar verluidt was het een prefab trap uit Marokko, nou goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
kunnen ze in Nederland ook geen bruggen bouwen
wat moet Mali nou van ons denkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nederlanders zijn daar de goeiste in![]()
In Utrecht is sinds de brand in Tivoli eind jaren zeventig nooit meer iets gebeurd. Vandaar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
You woonde toch in zo'n ultra-hip appartement in down town Rotterdam-shizzle en niet in Utreg?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:08 schreef SHE het volgende:
[..]
chill vrouw, dat als eerste
en ten tweede, wordt hier dood en verderf gezaaid en kan niemand met iets concreets komen behalve afschuwelijkheden en een ingestorte trap. Is het zo raar dat ik dan vragen stel?
Jesus![]()
Nonsens. Die brug in Utrecht zou wel door een paar geďmporteerde Polen ofzo zijn gemaakt....quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen in spreekwoordelijke
Doen ze ook alleen maar omdat er geen reguliere uitzendingen meer zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
paar zwaar gewonden, ik vind dat absoluut geen extra uitzending waard
Leesvoer:quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:08 schreef SHE het volgende:
[..]
chill vrouw, dat als eerste
en ten tweede, wordt hier dood en verderf gezaaid en kan niemand met iets concreets komen behalve afschuwelijkheden en een ingestorte trap. Is het zo raar dat ik dan vragen stel?
Jesus![]()
quote:Update 0.08 uur
RTL Nieuws spreekt van 18 gewonden, waarvan acht zwaargewond en drie in kritieke toestand. De drie in kritieke toestand hebben botbreuken en hoofdwonden. De bevestiging van de trap aan de muur liet los, waardoor de trap bovenop een boot is gevallen. Volgens ooggetuigen probeerden mensen de trap op te tillen om de beknelde mensen te bevrijden. De muziek bleef lange tijd doorgaan, voordat de organisatie besefte dat er een ongeluk had plaatsgevonden.
Twee duikteams zijn nog steeds in het water aan het zoeken, maar het lijkt erop dat het meeste werk inmiddels gedaan is. Drie minuten geleden reed nog een ambulance weg met de laatste gewonde.
Wat is er toen gebeurd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:11 schreef 18konijn het volgende:
[..]
In Utrecht is sinds de brand in Tivoli eind jaren zeventig nooit meer iets gebeurd.
1. gaat het je geen fuck aan waar ik woon en is dit off topicquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:11 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jij woonde toch in zo'n ultra-hip appartement in down town Rotterdam-shizzle en niet in Utreg?
Jaja, ik zie discrepanties verschijnen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:11 schreef SHE het volgende:
[..]
1. gaat het je geen fuck aan waar ik woon en is dit off topic
2. verhuizen, dat doen mensen weleens
ON
TOPIC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |