Vliegtuigramp, vuurwerkramp, caféramp, trapramp, nee, dat laatste bekt niet lekker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
Een ramp is een beetje overdreven denk ik
Het is ook geen ramp, maar wel een erg groot ongeluk. Met veel gewonden en toeschouwers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk komkommertijd hoor, met al die aandacht. Zo'n ramp is 't toch niet?Even nuchter en reeel bekeken?
Waarschijnlijk wel enkele doden en zwaargewonden. En dat met zoveel mensen bij zo'n concert. Ik vind het weldegelijk belangrijk nieuws.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk komkommertijd hoor, met al die aandacht. Zo'n ramp is 't toch niet?Even nuchter en reeel bekeken?
Voorlopig is er nog geen aanleding te denken dat er doden zijn gevallen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel enkele doden en zwaargewonden. En dat met zoveel mensen bij zo'n concert. Ik vind het weldegelijk belangrijk nieuws.
030-rampquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:57 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Vliegtuigramp, vuurwerkramp, caféramp, trapramp, nee, dat laatste bekt niet lekker.
De oudegrachtramp dan maar?
Er gaan iedere dag mensen dood door auto-ongelukken of ander soort ongelukjes. Ik vind 't tot nu toe nog niet van zo'n omvang dat er 'n extra journaal aan gewijd moet worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel enkele doden en zwaargewonden. En dat met zoveel mensen bij zo'n concert. Ik vind het weldegelijk belangrijk nieuws.
ja dat dacht ik ook al om half 12quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:00 schreef Orcaman1984 het volgende:
RTL (4) Nieuws over 4-5 min...
dat had ik gedaan en nog begreep ik er geen zak van...ik lees iets over een ingestorte trap en zie tegelijk postings die een nationale ramp doen vermoeden. Vind je het heel vreemd dat ik dan vraag wat er nu precies aan de hand is?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic ff lezen, dacht dat je dat al wel gedaan had voordat je poste, vandaar mijn reactie.![]()
Je, dat dacht ik net ook! Maar die doc was nog bezig! Hij begint nu!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al om half 12!
Nu dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
Straks op RTL4 een rechtstreeks verslag.
wow! goed gehandeld.!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef macmouse het volgende:
Blech, ik was er net ook bij, stond op de oranje boot die je op de foto ziet.
Keek ook nog eens toevallig die kant op toen de brug instorte.
Zag een meisje van de boot vallen die de door de trap geraakt werd, en verder nog een hoop gruwelijkele beelden.
1 jongen was er echt zeer ernstig aan toe, grote kans dat hij de overledene is.
Heb nog geholpen met het omhoog tillen van de brug, en wat mensen er bij weg gehaald. Toen het eenmaal duidelijk was dat ik zelf niks meer kon doen ben ik weggegaan en hebben we nog wat licht gewonde met de boot meegenomen naar de andere kant zodat ze vervoert konden worden...
Chill man en lees je eens in zegquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
dat had ik gedaan en nog begreep ik er geen zak van...ik lees iets over een ingestorte trap en zie tegelijk postings die een nationale ramp doen vermoeden. Vind je het heel vreemd dat ik dan vraag wat er nu precies aan de hand is?
Fuck, en ik maar hopen.... jammer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je maakt X-Ray nu heel erg ongelukkig nu je reageert, hij zat al te hopen.
Hehequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:05 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Fuck, en ik maar hopen.... jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |