Complimenten hiervoor. Ik vind het moedig wat je hebt geschreven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef SHE het volgende:
Ik post hier zo goed als nooit, en misschien is het PMS of een andere labiel vrouwelijk ongemakje, maar er moeten me echt een paar dingen van het hart;
1. Ik begin nu echt agressief te worden van de frequentie waarmee de mexicaanse burger je door de strot geduwd lijkt te worden.
2. Nasychronisatie zuigt zo mogelijk nog harder
3. Ik vind Bones nu al een waardeloze serie en dat is enkel en alleen te danken aan de irritante
' teaser '
4. Er is gewoon geen enkel redelijk excuus voor het feit dat Nada van Nie nog op televisie verschijnt.
5. Het is ronduit gemeen dat het hele tv programma op zondag bestaat uit klussen, wonen, smakeloze 'lifestyle' en familie issues.
Ik heb hierdoor tot 2 keer toe een koreaanse soap gekeken en mijn koreaans is niet bijster fraai kan ik je vertellen.
Klaar![]()
Je bent Patty Brard en het geneuzel in Libanon vergeten. Neuken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef SHE het volgende:
1 t/m 5
Je maakt er wel een gewoonte van he? Zoek het anders gewoon eens bij je persoonlijkheid ipv excuses te zoeken. 2ct.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef SHE het volgende:
Ik post hier zo goed als nooit, en misschien is het PMS
Van een vettig potje neuken gezellig en sfeervol avondje bij het haardvuur met een Merlot van een goed jaar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SHE het volgende:
Waar maak ik precies een gewoonte van ?
Ik vind het prima dat je een Jett, Ijsmeis of Bupatih zo aanspreekt..wacht, eigenlijk vind ik zelfs dat niet ok.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent Patty Brard en het geneuzel in Libanon vergeten. Neuken?![]()
Je eh..irritatie afschuiven op PMS. Zag je dat in andere topics ook al doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef SHE het volgende:
Waar maak ik precies een gewoonte van ?
Het spijt mequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je een Jett, Ijsmeis of Bupatih zo aanspreekt..wacht, eigenlijk vind ik zelfs dat niet ok.
Ik heb liever dat je gewoon normaal doet en dat pathetische 'neuken' , waarvan je weet dat dat wishfull thinking is, lekker achterwege laat.
( dit is dan klacht 6..ik denk dat ik aan het einde van dit topic al mijn ballast kwijt ben )
echt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je eh..irritatie afschuiven op PMS. Zag je dat in andere topics ook al doen.
Mits als onderdeel van een 'bones-teaser'quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik pleit voor een in het Koreaans genasynchroniseerde serie waarin Nada van Nie een Mexicaanse burger eet.
Ja, echt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]
echt?
Daar was ik me niet van bewust. Ik dacht zelf dat het wel een keertje kon...het is namelijk zo makkelijk om er weer een persoonlijkheidsstoornis bij te halen. Dat doen ze allemaal in R&P .
Maar als het je gestoord heeft, dan spijt mij dat.
gedicht , zonder vuiligheden of sexueel getinte suggesties.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef SHE het volgende:
Ik post hier zo goed als nooit, en misschien is het PMS of een andere labiel vrouwelijk ongemakje,
sterf ..
In welk subforum wil je het hebben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:26 schreef SHE het volgende:
@ Vogeltjesdans; de enige manier om het nog goed te maken , is een respectvol en oprecht gedicht , zonder vuiligheden of sexueel getinte suggesties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |