Nee, dat had ik nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ooit had je iets van fashion sense?
Ben jij dat, links? Ik dacht dat je een stropdas om zou doen.quote:
Dat roze is zo fel dat je die stropdas niet meer ziet..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij dat, links? Ik dacht dat je een stropdas om zou doen.
ik heb de film op dvdquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Jem! The music's outrageous, contagious.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Ik dacht aan van die gymnastiekende vrouwen uit de jaren 80quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Sorry.
Ik moest echt enorm lachen om deze foto.
Sorry.
Kewl.. maar toch is Fedde even toffer momenteelquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Jerruh het volgende:
Heartbeat on time
Dancing
Dancing
To the rhythm
Elektro is fine
It can
It can
Get you moving
Moving on time
Elektro
Elektro
Is the new style
Jackie and Jane
See them moving
To the bass-line
pada papam pampam papa papadada!
Kruipolie helpt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*kraak*
mjwa, ik heb da tput your blabla nu echt teveel gehoord. zelfde als body rocks, die heb ik zaterdag in 3 uur 4 keer gehoord... same as PYHU4Dquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kewl.. maar toch is Fedde even toffer momenteel.
Hij kan zo meedoen in Call on meeeeeeeeeeeee, call on me!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht aan van die gymnastiekende vrouwen uit de jaren 80
Hou je nog wel van me?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Sorry.
Ik moest echt enorm lachen om deze foto.
Sorry.
Ja!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan zo meedoen in Call on meeeeeeeeeeeee, call on me!
Body Rocks? Ik ken 'm gewoon nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik heb da tput your blabla nu echt teveel gehoord. zelfde als body rocks, die heb ik zaterdag in 3 uur 4 keer gehoord... same as PYHU4D
Goor, smerig, kleverig en zwart?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben meer het type ruwe aardolie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |