Goed dat je het erbij zegt, want anders zouden mensen aan een TRS-achtig jongetje denkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister voor het eerst in ruim een jaar mjn nichtje weer gezien (die toen net was geboren)
Postbankquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin..meh in slaap vallen opde bank is kut
Als BB dat flikt, wordt ie ontslagen, dus ZO kut is het nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin..meh in slaap vallen opde bank is kut
Maar BB_Koning heeft dan wellicht ook wat meer om handen op die bank van hemquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als BB dat flikt, wordt ie ontslagen, dus ZO kut is het niet
Hij heeft ook grotere handen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
Maar BB_Koning heeft dan wellicht ook wat meer om handen op die bank van hem![]()
Grote handen, grote...quote:
Grappig nummertje, maar wat een bejaardenpubliek op de achtergrond....quote:
Nee, BB is meer een typje dat van wanten weet...quote:
Als ik het goed heb een radio-studio van RTV Oost.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef NathaN het volgende:
Grappig nummertje, maar wat een bejaardenpubliek op de achtergrond....
Je moet er nog van groeien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ook nog. Twee bakjes, aarbeiensmaak, want aan eentje heb ik niet genoeg.
Bier. Gisteren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een kratje dan.
Daar groei je de verkeerde kant van op...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef HuubTuub het volgende:
Zo fijn... ik hoef niet te koken vandaag. Het worden Domino's Pizzas!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef NathaN het volgende:
Mja, maar liposuctie is duur...
Maar dat werkt waarschijnlijk weer niet bij mannen...quote:Helena Bonham Carter zei het volgende:
[on breast-feeding her baby] "People say, `You're still breast-feeding, that's so generous.' Generous, no! It gives me boobs and it takes my thighs away! It's sort of like natural liposuction. I'd carry on breast-feeding for the rest of my life if I could."
350 kcal per slicequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar groei je de verkeerde kant van op...
Vast niet, maar er zullen er genoeg zijn die het best willen proberen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:35 schreef Twoflower het volgende:
Maar dat werkt waarschijnlijk weer niet bij mannen...
Kan ook op m'n persoonlijke webspace.. maar dat doe ik niet als mensen niet weten dat ik dat doequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opslaan en uploaden @ tinypic.com ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon rent rondjes om iedereen, valt om, doet de groetjes en rent weer weg
TRS gaat voor de Jane Fonda look![]()
Moet dat nou?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Ach, kijk nou!
tsk.. je kan niet eens hotlinken
en je moet ingelogd zijn
[[url=http://www.gay.nl/showfotos.html?serieid=25&foto=100_0538.jpg&size=thumb]afbeelding][/url]
een meisje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb per ongeluk iets TRS-achtigs getekend..
ik vrees dat ik hem niet ken, danwel tegenkomquote:
Watjequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef error het volgende:
[..]
ik vrees dat ik hem niet ken, danwel tegenkom![]()
Ooit had je iets van fashion sense?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Nee, dat had ik nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ooit had je iets van fashion sense?
Ben jij dat, links? Ik dacht dat je een stropdas om zou doen.quote:
Dat roze is zo fel dat je die stropdas niet meer ziet..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij dat, links? Ik dacht dat je een stropdas om zou doen.
ik heb de film op dvdquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Jem! The music's outrageous, contagious.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Ik dacht aan van die gymnastiekende vrouwen uit de jaren 80quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Sorry.
Ik moest echt enorm lachen om deze foto.
Sorry.
Kewl.. maar toch is Fedde even toffer momenteelquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Jerruh het volgende:
Heartbeat on time
Dancing
Dancing
To the rhythm
Elektro is fine
It can
It can
Get you moving
Moving on time
Elektro
Elektro
Is the new style
Jackie and Jane
See them moving
To the bass-line
pada papam pampam papa papadada!
Kruipolie helpt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*kraak*
mjwa, ik heb da tput your blabla nu echt teveel gehoord. zelfde als body rocks, die heb ik zaterdag in 3 uur 4 keer gehoord... same as PYHU4Dquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kewl.. maar toch is Fedde even toffer momenteel.
Hij kan zo meedoen in Call on meeeeeeeeeeeee, call on me!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht aan van die gymnastiekende vrouwen uit de jaren 80
Hou je nog wel van me?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Sorry.
Ik moest echt enorm lachen om deze foto.
Sorry.
Ja!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan zo meedoen in Call on meeeeeeeeeeeee, call on me!
Body Rocks? Ik ken 'm gewoon nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik heb da tput your blabla nu echt teveel gehoord. zelfde als body rocks, die heb ik zaterdag in 3 uur 4 keer gehoord... same as PYHU4D
Goor, smerig, kleverig en zwart?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben meer het type ruwe aardolie.
Ik zag zaterdag een magere rollade die nog erg wild bewoogquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zag vandaag een rollade bij de slager die niet meer bewoog.
Dat zegt helemaal niks hoor! Bij mijn oom duurde het eindelijk ook nog langer dan een jaar. Maar even goed sterkte de komende tijdquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
ow............ papa belde net................ een van m'n fav tante's is "opgegeven".
Nog maar ongeveer 3 maanden.......
...............
It wasn't mequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag een magere rollade die nog erg wild bewoog
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag een magere rollade die nog erg wild bewoog
Hij gaat naar de dansacademie, die rolladequote:
Hij had geen fijne buik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij gaat naar de dansacademie, die rollade
Nee viel tegen he. Ik bedoel, ik ben extreem dun maar dan wel met een wasbordje, OMDAT ik zo dun ben. Hij was gewoon extreem dun met alleen maar een rechte buik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij had geen fijne buik.
Ik vond hem sowieso niet fijn..quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij had geen fijne buik.
Als iemand kan dansen heeft ie bij mij 10 pluspuntenquote:
Wat ik daar in tegen wel fijn vond is dat m'n zonnebril bij Pathe gevonden was.quote:
*Haalt er 10 punten bij zichzelf af*quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand kan dansen heeft ie bij mij 10 pluspuntendat scheelt.
Oh, dat is wel fijn jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ik daar in tegen wel fijn vond is dat m'n zonnebril bij Pathe gevonden was.
Ik zie diverse mensen uit Ehv gewoon online op msn. Ik gok dat de stroom het daar gewoon doetquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ehv nog zonder stroom?
volgens dit dus welquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ehv nog zonder stroom?
Mmokay, ik hoorde dat ze eruit lagenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie diverse mensen uit Ehv gewoon online op msn. Ik gok dat de stroom het daar gewoon doet
Dan is niet heel Ehv getroffen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens dit dus wel
http://www.volkskrant.nl/(...)n_Brabant?source=rss
Ik niet. 2 collega's van me wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ehv nog zonder stroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |