Ja, die hamerhaai, maar daar vond ik het wel weer stom van dat zijn ogen gewoon ion het midden zaten en niet aan de uiteindesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:58 schreef wonderer het volgende:
Het was af en toe wel erg CGI in de bewegingen, dat was jammer. Van die traagbewegende dingen, daar kan ik nooit zo goed tegen. Maar inderdaad. Vooral die haaiman
Er zaten ook ogen aan de uiteindes, geloof ik. Maar hij moet wel menselijk blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die hamerhaai, maar daar vond ik het wel weer stom van dat zijn ogen gewoon ion het midden zaten en niet aan de uiteindes.
Kristen Bellquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef wonderer het volgende:
Hey CDP, heb jij Pulse al gezien/er iets over gehoord?
De film zei volgens mij ook dat hij vrijwillig is vertrokken, en we zien dat hij later dus weer zn weg naar boven werkt. Het komt bij mij nogal rommelig, onlogisch, en puur om het verhaal te dienen over. Een betere keuze zou het zijn als ze dat VOC gedoe erbuiten hadden gelaten en gewoon norrington hadden aangehouden als semi-schurk. Ipv te gaan werken met 3 tot 4 schurken. (norrington, voc, barbossa, en de hoofdvillain die nu maar een bijrol had: davy jones).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is commodore, een hoge rang dat in die tijd ook nog flink wat aanzien opleverde. Daarnaast houdt hij oprecht van Elizabeth en is hij op z'n zachtst gezegd pissed dat die smid haar heeft ingepikt. Een smid die ook nog piraat wordt. Hij is zijn vloot kwijt door de orkaan tijdens zijn achtervolging van Sparrow (z'n eigen schuld, dus hij wordt ook nog verteerd door zelfverachting)... ja, het is nogal logisch dat hij elke kans aangrijpt om zijn positie terug te krijgen. Vooral als hij ook nog Sparrow dwars kan zitten.
Ze zeggen ook nergens dat dit gewoon allemaal een hele lange droom van superman is toen hij 7 was, maar daar gaan we ook niet van uit of wel?quote:Er wordt nergens gezegd dat de twee verhaallijnen op hetzelfde moment beginnen.
[..]
Maakt verder niet uit voor het verhaal. Hij heeft geen nut in de 2e film. En alhoewel ik blij ben dat hij terug komt (vind zn karakter leuker dan die van Davy Jones) vind ik het wel goedkoop.quote:Tijdens de eerste scenes zie je al shots van het aapje en Barbossa's schoenen. Alleen weet je dat nog niet. Het komt echt niet plotseling. Volgens mij heeft het aapje er zelfs voor gezorgd dat hij herenigd wordt met zijn baasje.
Een open einde had ik wel verwacht, dat was het probleem niet. Het probleem zat er in dat ik het idee had dat ik eigenlijk een paar uur naar een doek heb zitten te staren en uiteindelijk nogsteeds niets gezien had. En wat ik had gezien...kon beter of had beter weg kunnen blijven. Ik hoop dat deel 3 dus wel goed zal zijn omdat tijdrekken en opvullen daar minder van toepassing is.quote:Daar ben ik het dan wel mee eens. Het einde. Dat kwam onverwacht en was enigszins onbevredigend. Maar nou kijk ik wel erg uit naar de volgende film. De rest is een kwestie van smaak.
Het verhaal is gewoon NIET sterkquote:Niet als je een beetje oplet.
Nou, Superman daarentegen...
Ik sta er om bekend om oneindig en dus veels te lang door te kunnen gaan met discussies over films waarvan ik van te voren al weet dat we het toch nooit eens zullen worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef TehRockstar het volgende:
Zeurflikkers.
Bones kijk ik idd ook met English subsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
Toen ik de eerste keer de trailer van Pulse zag, dacht ik "nee he, niet weer". Maar nu komt ie steeds op tv en het lijkt toch best gaaf.
House op SBS is misschien wel handig, met al dat jargon heb je eigenlijk wel ondertiteling nodig
Geloof je zelf die onzin?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:06 schreef wonderer het volgende:
Barbossa is nodig om Jack Sparrow terug te halen uit de dood, en waarschijnlijk was daar door het einde van deel 1 al op geanticipeerd. Hij is al aan het einde van de wereld geweest en is dus de aangewezen kapitein om de crew daarheen te leiden. Uiteindelijk geeft het de kijker ook hoop dat Jack toch nog terugkomt.
Dat komt nu na House. Maar ik snapte er niks van dus vorige week ben ik maar wat anders gaan kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bones kijk ik idd ook met English subs
Bones is tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt nu na House. Maar ik snapte er niks van dus vorige week ben ik maar wat anders gaan kijken.
Ik verwachtte House, dus ik zei "hee, deze ken ik niet..." Brad droog, "Ja, dat komt omdat het Bones is".
Dus je geeft toe dat dit deel dus overbodig of op zn minst niet goed is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat we eerst maar even deel 3 moeten afwachten. Ik verwacht dat er heus wel dingen nodig waren daarvoor die we nu als ergernissen zien
Als je het hebt over dingen als dat het aapje in die hut meteen naar barbossa blijkt te gaan etc dan is het wel zo dat er meer te zien is dan je op het 1st zou denken ja. Maar dat verandert niks over mn argument in mn vorige post.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
Of iedereen moet gewoon nog een keer gaan kijkenIk zag de tweede keer echt veel meer.
Totaal niet. Het is deel 1 van een tweeluik. Ik heb me goed vermaakt en vond het verhaal erg kloppend. Dat een aantal karakters overbodig zijn, klopt wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat dit deel dus overbodig of op zn minst niet goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |