abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:54:28 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40595083
Ik vond de bemanning van de Vliegende Hollander er echt geweldig uitzien, trouwens.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:58:33 #277
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_40595177
Het was af en toe wel erg CGI in de bewegingen, dat was jammer. Van die traagbewegende dingen, daar kan ik nooit zo goed tegen. Maar inderdaad. Vooral die haaiman
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:59:24 #278
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40595212
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:58 schreef wonderer het volgende:
Het was af en toe wel erg CGI in de bewegingen, dat was jammer. Van die traagbewegende dingen, daar kan ik nooit zo goed tegen. Maar inderdaad. Vooral die haaiman
Ja, die hamerhaai, maar daar vond ik het wel weer stom van dat zijn ogen gewoon ion het midden zaten en niet aan de uiteindes .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:59:35 #279
71919 wonderer
pi_40595217
Hey CDP, heb jij Pulse al gezien/er iets over gehoord?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:01:00 #280
71919 wonderer
pi_40595258
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, die hamerhaai, maar daar vond ik het wel weer stom van dat zijn ogen gewoon ion het midden zaten en niet aan de uiteindes .
Er zaten ook ogen aan de uiteindes, geloof ik. Maar hij moet wel menselijk blijven natuurlijk.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:01:08 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40595264
Ik ga naar bed. Trusten allemaal .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:02:04 #282
71919 wonderer
pi_40595294
Weltrusten Erik
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:02:36 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40595309
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef wonderer het volgende:
Hey CDP, heb jij Pulse al gezien/er iets over gehoord?
Kristen Bell
Nee, nog niet maar hij scheen wel okay te zijn.
Ik ga trouwens House op SBS volgen, heb k besloten...ik red het niet op 2 seizoenen bij te kijken voor s3 begint
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:03:40 #284
67800 davidov
Human ^ Together
pi_40595337
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij is commodore, een hoge rang dat in die tijd ook nog flink wat aanzien opleverde. Daarnaast houdt hij oprecht van Elizabeth en is hij op z'n zachtst gezegd pissed dat die smid haar heeft ingepikt. Een smid die ook nog piraat wordt. Hij is zijn vloot kwijt door de orkaan tijdens zijn achtervolging van Sparrow (z'n eigen schuld, dus hij wordt ook nog verteerd door zelfverachting)... ja, het is nogal logisch dat hij elke kans aangrijpt om zijn positie terug te krijgen. Vooral als hij ook nog Sparrow dwars kan zitten.
De film zei volgens mij ook dat hij vrijwillig is vertrokken, en we zien dat hij later dus weer zn weg naar boven werkt. Het komt bij mij nogal rommelig, onlogisch, en puur om het verhaal te dienen over. Een betere keuze zou het zijn als ze dat VOC gedoe erbuiten hadden gelaten en gewoon norrington hadden aangehouden als semi-schurk. Ipv te gaan werken met 3 tot 4 schurken. (norrington, voc, barbossa, en de hoofdvillain die nu maar een bijrol had: davy jones).
Hoe dan ook er zijn tal van kleine dingen die bij mij echt over komen als knip en plakwerk. Maar dat krijg je erg snel met een vol verhaal als dit.

quote:
Er wordt nergens gezegd dat de twee verhaallijnen op hetzelfde moment beginnen.
[..]
Ze zeggen ook nergens dat dit gewoon allemaal een hele lange droom van superman is toen hij 7 was, maar daar gaan we ook niet van uit of wel?

quote:
Tijdens de eerste scenes zie je al shots van het aapje en Barbossa's schoenen. Alleen weet je dat nog niet. Het komt echt niet plotseling. Volgens mij heeft het aapje er zelfs voor gezorgd dat hij herenigd wordt met zijn baasje.
Maakt verder niet uit voor het verhaal. Hij heeft geen nut in de 2e film. En alhoewel ik blij ben dat hij terug komt (vind zn karakter leuker dan die van Davy Jones) vind ik het wel goedkoop.
quote:
Daar ben ik het dan wel mee eens. Het einde. Dat kwam onverwacht en was enigszins onbevredigend. Maar nou kijk ik wel erg uit naar de volgende film. De rest is een kwestie van smaak.
Een open einde had ik wel verwacht, dat was het probleem niet. Het probleem zat er in dat ik het idee had dat ik eigenlijk een paar uur naar een doek heb zitten te staren en uiteindelijk nogsteeds niets gezien had. En wat ik had gezien...kon beter of had beter weg kunnen blijven. Ik hoop dat deel 3 dus wel goed zal zijn omdat tijdrekken en opvullen daar minder van toepassing is.
[..]
quote:
Niet als je een beetje oplet.

Nou, Superman daarentegen...
Het verhaal is gewoon NIET sterk En al helemaal niet sterker dan de vorige.
Superman had een heel simpel verhaal en dat deed absoluut niks af aan de film. Integendeel... het sleepte me veel meer mee in de film. Ik krijg niet van iedere scene kippenvel.
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_40595366
Zeurflikkers.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:06:46 #286
71919 wonderer
pi_40595425
Barbossa is nodig om Jack Sparrow terug te halen uit de dood, en waarschijnlijk was daar door het einde van deel 1 al op geanticipeerd. Hij is al aan het einde van de wereld geweest en is dus de aangewezen kapitein om de crew daarheen te leiden. Uiteindelijk geeft het de kijker ook hoop dat Jack toch nog terugkomt.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:06:48 #287
67800 davidov
Human ^ Together
pi_40595426
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef TehRockstar het volgende:
Zeurflikkers.
Ik sta er om bekend om oneindig en dus veels te lang door te kunnen gaan met discussies over films waarvan ik van te voren al weet dat we het toch nooit eens zullen worden.

En toch doen he
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:10:22 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40595506

Kristen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:11:56 #289
71919 wonderer
pi_40595536
Toen ik de eerste keer de trailer van Pulse zag, dacht ik "nee he, niet weer". Maar nu komt ie steeds op tv en het lijkt toch best gaaf.

House op SBS is misschien wel handig, met al dat jargon heb je eigenlijk wel ondertiteling nodig
pi_40595539
Jongens, niet zo snel! ik moest heel veel scrollen en lezen!
Huh!?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:12:42 #291
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40595552
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
Toen ik de eerste keer de trailer van Pulse zag, dacht ik "nee he, niet weer". Maar nu komt ie steeds op tv en het lijkt toch best gaaf.

House op SBS is misschien wel handig, met al dat jargon heb je eigenlijk wel ondertiteling nodig
Bones kijk ik idd ook met English subs
pi_40595571
Ik heb koppijn trouwens
Huh!?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:14:12 #293
67800 davidov
Human ^ Together
pi_40595583
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:06 schreef wonderer het volgende:
Barbossa is nodig om Jack Sparrow terug te halen uit de dood, en waarschijnlijk was daar door het einde van deel 1 al op geanticipeerd. Hij is al aan het einde van de wereld geweest en is dus de aangewezen kapitein om de crew daarheen te leiden. Uiteindelijk geeft het de kijker ook hoop dat Jack toch nog terugkomt.
Geloof je zelf die onzin?
Ja...OF je laat Jack gewoon niet doodgaan en gaat verder waar de film ECHT mee bezig was en dat was met Davy Jones en kan je dus al die shit met barbossa en het einde van de wereld ook weg laten...

Het verhaal maakt nu gewoon problemen uit het niks zodat er oplossingen komen, en oplossingen zodat er problemen nodig zijn. Iets wat dus eeuwig door kan gaan. Ze hebben er nu 3 delen van gemaakt, maar hadden er net zo goed 4,5 of 6 kunnen zijn. In dit proces gaat dus de mooie kern van het verhaal verloren. Iets waar een film als Crash naar mijn mening ook last van had (maar dan nog vele malen erger)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:15:12 #294
71919 wonderer
pi_40595608
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Bones kijk ik idd ook met English subs
Dat komt nu na House. Maar ik snapte er niks van dus vorige week ben ik maar wat anders gaan kijken.

Ik verwachtte House, dus ik zei "hee, deze ken ik niet..." Brad droog, "Ja, dat komt omdat het Bones is".
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:16:16 #295
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40595630
Ik denk dat we eerst maar even deel 3 moeten afwachten. Ik verwacht dat er heus wel dingen nodig waren daarvoor die we nu als ergernissen zien
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:16:46 #296
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40595638
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat komt nu na House. Maar ik snapte er niks van dus vorige week ben ik maar wat anders gaan kijken.

Ik verwachtte House, dus ik zei "hee, deze ken ik niet..." Brad droog, "Ja, dat komt omdat het Bones is".
Bones is tof
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:17:02 #297
71919 wonderer
pi_40595642
Of iedereen moet gewoon nog een keer gaan kijken Ik zag de tweede keer echt veel meer.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:20:43 #298
67800 davidov
Human ^ Together
pi_40595708
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat we eerst maar even deel 3 moeten afwachten. Ik verwacht dat er heus wel dingen nodig waren daarvoor die we nu als ergernissen zien
Dus je geeft toe dat dit deel dus overbodig of op zn minst niet goed is.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
Of iedereen moet gewoon nog een keer gaan kijken Ik zag de tweede keer echt veel meer.
Als je het hebt over dingen als dat het aapje in die hut meteen naar barbossa blijkt te gaan etc dan is het wel zo dat er meer te zien is dan je op het 1st zou denken ja. Maar dat verandert niks over mn argument in mn vorige post.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:21:51 #299
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40595731
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:20 schreef davidov het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat dit deel dus overbodig of op zn minst niet goed is.
Totaal niet. Het is deel 1 van een tweeluik. Ik heb me goed vermaakt en vond het verhaal erg kloppend. Dat een aantal karakters overbodig zijn, klopt wel.
Nu ga ik slapen Adieu
pi_40595753
Ja, ik ga ook slapen
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')