Who cares? I wanna be his ho ho ho anytime! Of die van meneer Deppquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Orlando BLoom zo'n slechte piraat.
Ik zal ze ook niet het bed uitschoppen heur, echt niet, maar ik vind Orlando niet zo'n piraatje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who cares? I wanna be his ho ho ho anytime! Of die van meneer Deppa pirate's life for me
Hellboy 2 en Sin City 2quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind van de superheldenfilms x-men 1 & 2 er toch met kop en schouders bovenuit steken. En Hellboy en Sin City
Dat is het punt juist, hij is geen piraat, maar moet het tegen wil en dank wel zijn om zijn geliefde te redden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Orlando BLoom zo'n slechte piraat.
Ok wat kleine dingen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Pirates zit juist goed in elkaar. Er wordt hartstikke veel terugverwezen naar de eerste film, de personages worden op een logische manier bij elkaar gebracht (toegegeven, af en toe is het wel heel toevallig, maar niet altijd). En in het begin worden dingen getoond en gezegd die later weer van belang zijn.
Het enige dat ik minder vond, was de tweede kraken scene. Die was enigszins lang. En het gevecht om de sleutel had ook wel wat korten gemogen.
Ik blijf erbij dat ik de openingsscene in Blade 1 een van de meeste sexy scenes ooit vindquote:
En ....... Parker Posey!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Blade 3 was alleen leuk door Hannibal King (Ryan Reynolds)
Mwjah, die kreeg daar weer te weinig speelruimte dacht ikquote:
Ow trust me ik snap de film donders goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Davidov zou eens wonderer's dingen in t spoiler topic moeten lezen van POTC.. dan snapt ie er vast iets meer van
Wonderer's stukjes wel gelezenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Ow trust me ik snap de film donders goed.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wonderer's stukjes wel gelezen?
![]()
Hij is commodore, een hoge rang dat in die tijd ook nog flink wat aanzien opleverde. Daarnaast houdt hij oprecht van Elizabeth en is hij op z'n zachtst gezegd pissed dat die smid haar heeft ingepikt. Een smid die ook nog piraat wordt. Hij is zijn vloot kwijt door de orkaan tijdens zijn achtervolging van Sparrow (z'n eigen schuld, dus hij wordt ook nog verteerd door zelfverachting)... ja, het is nogal logisch dat hij elke kans aangrijpt om zijn positie terug te krijgen. Vooral als hij ook nog Sparrow dwars kan zitten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Ok wat kleine dingen:
Norrington verliet zn rang en ging ervandoor, om vervolgens een zwerver te zijn en alles op alles te zetten om zn rang en eer terug te krijgen. Ja...logisch.
quote:Jack en zn maatjes zitten net een paar dagen vast op het eiland, ondertussen weet Will de hele wereld rond 5x rond te reizen opzoek naar Jack. Ok...de crew kon wel gebruik maken van vliegtuigen maar het is niet echt een pluspunt voor het verhaal.
Tijdens de eerste scenes zie je al shots van het aapje en Barbossa's schoenen. Alleen weet je dat nog niet. Het komt echt niet plotseling. Volgens mij heeft het aapje er zelfs voor gezorgd dat hij herenigd wordt met zijn baasje.quote:Owja Barbossa was wel geinig, laten we hem terug erin zetten, met een wat haast wel een enorme slappe smoes moet zijn die we pas in het volgende deel krijgen.
Daar ben ik het dan wel mee eens. Het einde. Dat kwam onverwacht en was enigszins onbevredigend. Maar nou kijk ik wel erg uit naar de volgende film. De rest is een kwestie van smaak.quote:Verder is het ook wel geinig om te melden dat we aan het einde van de film geen stap verder zijn. Er geen enkele interessante showdown was. De villain in de laatste minuut pas tot het uiterste gaat met zn humeur, de humor vele malen minder was, de actiescenes tot het einde uitbleven (afgezien van 1 leuk fruitig stukje). Etc etc etc
Niet als je een beetje oplet.quote:De film rammelt meer dan mn fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |