Ik heb wel bewondering voor t feit dat ie een Engels vriendje op afstand heeft.. moeilijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, hij's wel lief op zich. En handig als ik tips over Barcelona moet hebbenMaar voor de rest is het meer "Hooooi, hoe is't? Ja goed en met jou!"
Ik hou het nog even bij een panasonic FZ7. dSLR is nog iets te hoog gegrepen denk ikquote:
Pirates is veel gaver dan Superman. Davidov heeft geen smaak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als pirates minder is dan superman dan ga ik nietik vond superman nl errrrg slaapverwekkend.
Let niet op Alexquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als pirates minder is dan superman dan ga ik nietik vond superman nl errrrg slaapverwekkend.
Uhuquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb wel bewondering voor t feit dat ie een Engels vriendje op afstand heeft.. moeilijk!
èn BEDANKT! Ik vond Pirates ook supertof!.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pirates is veel gaver dan Superman. CDP heeft geen smaak.
Ach, hij neukt vast wat afquote:
Ga ik niet over oordelenquote:
Het was gewoon mooi, dat moet je kunnen waarderen! (ok tegen het einde aan begon het mij ook een beetje te vervelen maar lang niet zo erg als in al die spiderman films)quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was er mooi aan dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was gewoon mooi, dat moet je kunnen waarderen!
Spiderman vond ik ook redelijk saai. Beide. Maar die duurden tenminste niet tergend lang.quote:(ok tegen het einde aan begon het mij ook een beetje te vervelen maar lang niet zo erg als in al die spiderman films)
Ja, ik bedoel natuurijk Davidov. Mijn nederige excuses.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
èn BEDANKT! Ik vond Pirates ook supertof!.
Ja, PP was wel leukquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Parker Posey zo overdramatisch kut aan het einde..daarvoor was ze leuk
Pirates was een slap k*t verhaal vol met plotholes en bij elkaar geschraapte verhaallijnen. Een echte film vol met "ow dit is stoer, het slaat nergens op, dient ook geen doel, maar we doen het gewoon". Tevens had pirates last van het Matrix reloaded syndroom. Vulsel. Tijdrekken. "Had met wat moeite ook weg kunnen blijven". Nee, de film komt niet eens in de buurt van het ijzersterke 1e deel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pirates is veel gaver dan Superman. CDP heeft geen smaak.
Dat was juist zo tof eraan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu we het toch over comic-films hebben, Batman Begins is me alles meegevallen, behalve de rasperige stem van Batman, maar de film was tof.
Misschien moet ik maar gewoon zeggen "Heb ik je echt gezoend ja? Damn! Dat moet ik dan nuchter maar eens overdoen want het is jammer dat ik dat gemist heb!"quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
xxxxx: ik heb me heeeeeeerlijk vermaakt, jij? ben gisteren trouwens ook nog even naar de trut geweest en dronken dat ik was
ANG3L: ach dat was ik zaterdag ook
xxxxx: dus daarom kuste je mewoops
VLARP! Heb ik zaterdag staan zoenen???
Nee, ligt niet aan jou. En je kunt in de komende jaren nog meer storingen verwachten, weet ik uit zeer betrouwbare bron.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of komen er de laatste tijd wel heel veel berichten over stroomstoringen in Nederland binnen?
Deze was nog vrij langquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. En je kunt in de komende jaren nog meer storingen verwachten, weet ik uit zeer betrouwbare bron.. Tot nu toe valt het nog best mee, toch, hooguit een half uurtje ofzo?
Nee, Pirates zit juist goed in elkaar. Er wordt hartstikke veel terugverwezen naar de eerste film, de personages worden op een logische manier bij elkaar gebracht (toegegeven, af en toe is het wel heel toevallig, maar niet altijd). En in het begin worden dingen getoond en gezegd die later weer van belang zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:58 schreef davidov het volgende:
[..]
Pirates was een slap k*t verhaal vol met plotholes en bij elkaar geschraapte verhaallijnen. Een echte film vol met "ow dit is stoer, het slaat nergens op, dient ook geen doel, maar we doen het gewoon". Tevens had pirates last van het Matrix reloaded syndroom. Vulsel. Tijdrekken. "Had met wat moeite ook weg kunnen blijven". Nee, de film komt niet eens in de buurt van het ijzersterke 1e deel.
Superman was trouwens met liefde gemaakt, heerlijk, net als xmen 1&2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |