Ligt het aan mij of komen er de laatste tijd wel heel veel berichten over stroomstoringen in Nederland binnen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. 2 collega's van me wel.
Maar hoe het komt... geen idee.
Ach ik had het een aantal weken geleden samen met G_E
Ja de vorige keer waren wij aan de beurt (centrum) en nu is het de randquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij mij doet alles het gewoon..
Over een paar weken jullie dan weerquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de vorige keer waren wij aan de beurt (centrum) en nu is het de rand
Die van een aantal weken geleden was wel super gezellig & knusquote:
Ik heb gruwelijke buren..quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van een aantal weken geleden was wel super gezellig & knus
Kaarsen aan, mensen op straat, contacten leggen met de buren, door de wijk heenlopen.
Daar schijnen kindjes van te komen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik had het een aantal weken geleden samen met G_E
Ja je weet hoe mijn buur(t)jongen eruit ziet hequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gruwelijke buren..
Alleen de overbuurjongen zou ik graag in het donker tegen willen komen
Ik heb je buur(t)jongen gezien toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je weet hoe mijn buur(t)jongen eruit ziet he
En een vriend van mij directe buur is erg cute. De buurman schuinonder is woest sexy.
Kom maar op met die storing!
Leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb spierpijn en blaren maar de foto's mogen er wezen)
Weet ik, bij sommige ook wel gedaan, maar uitgebeten highlights worden gewoon niet beter. Tijd voor een nieuwe camera en dan autobracket schieten, en en HDR van makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leuk!
Pst! De belichting en kleuren kun je in Photoshop perfect compenseren
Ik wil een Nikon D70quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, bij sommige ook wel gedaan, maar uitgebeten highlights worden gewoon niet beter. Tijd voor een nieuwe camera en dan autobracket schieten, en en HDR van maken
Joep? Mr Gay Nederland?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb je buur(t)jongen gezien toch?
Ik heb echt geen idee meer wie het was
Krijg nou tieten!quote:
En dan ineens springt de stroom aan en zit je haar goed voor 30 dagenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had geen stroom. Dus nu kon ik zonder risico mijn vingers in het stopcontact steken
.
Ja, helaas heb ik dat moment gemist. Dat wordt weer elke ochtend haartjes kammenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ineens springt de stroom aan en zit je haar goed voor 30 dagen
Juist ja. Die.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krijg nou tieten!
[afbeelding]
Ach, hij's wel lief op zich. En handig als ik tips over Barcelona moet hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij heeft wel wat op foto's. Maar in t echie niet zo
in IMAX 3D wassie helemaal tof.. ben blij dat ik ben gegaan voordat dat ding kapot ging in Pathe Arenaquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef davidov het volgende:
Superman Returns was keigaaf. Niet perfect, maar in ieder geval vele malen beter dan dat slappe Pirates vervolg
Als pirates minder is dan superman dan ga ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef davidov het volgende:
Superman Returns was keigaaf. Niet perfect, maar in ieder geval vele malen beter dan dat slappe Pirates vervolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |