Can't Stop This Feeling I Got, New Power Generation, Elephants and Flowers, Round and Round, Thieves in the Temple en vooral Joy in Repetition vind ik prima nummers. Die laatste is wel 1 van m'n favoriete Prince-nummers. In ieder geval van de niet-singles.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:09 schreef Devlinsect het volgende:
Graffiti Bridge ... vind ik echt één van de mindere CD's.
Kan ik mee instemmen (kijkt naar username).quote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef HuubTuub het volgende:
Days of Wild blijft voor mij het beste nummer op de hele set.
Nagoya en Sendai zijn heel, heel erg clean, namelijk van soundboard getrokken. Persoonlijk hou ik daar niet zo van, omdat je dan een (in mijn oren) onnatuurlijk geluid krijgt. Ik hou er van als je het publiek erbij hoort. Vaak is de geluidskwaliteitdan iets minder, maar de sfeer wordt een stuk beter, net of je er middenin staat en dat vind ik prettiger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoe klinken die dan?![]()
Cazzie bedankt!![]()
NEWS is leuk als achtergrondmuziek met bezoek...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:15 schreef AnnaStesia het volgende:
N.E.W.S. en Come en Chaos& disorder vind ik zijn minste albums
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 september 2006 15:56 schreef AnnaStesia het volgende:
Deze week is het Prince week op radio Veronica,je kunt de ultimatecd winnen en de hoofdprijs is een multipatinumcd van Purple rain...en het mooie is...IK WAS NET OP DE RADIO!!!!!!!!
De ultimate heb ik dus al binnen(al had ik hem al een paar maanden uit Amerika) maar winnen=winnen natuurlijk!
Gaan jullie heeeeeeeel hard duimen dat ik vrijdag de hoofdprijs win?
Whehe. Volgens mij is zijn stem electronisch een paar octaven lager gezet. Live flikt ie dat ook trouwens.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wat ook eng is? De stem van Prince in Bob George van The Black Album.. net een enorme neger![]()
het is minder eng dan het klinkt, het is gebruik maken van een voice speed oscillatorquote:Op woensdag 27 september 2006 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wat ook eng is? De stem van Prince in Bob George van The Black Album.. net een enorme neger![]()
hahaha, inderdaad. Hte geheel klinkt niet echt als een Prince nummer, eerder een reactie op Michael Jacksons Thriller ;-)quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Over 'eng' gesproken trouwens, heeft één van jullie wel eens zijn outtake 'Theres others here with us' (uit 1986) gehoord? Hele rare geluidseffecten, lugubere tekst, één van de meest creepy nummers die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |