hehe ja Quincy wou ook al is Prince hebben op Bad maar Prince had zo iets van jullie hebben mij hier niet voor nodig..quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Uniek dat de drie samen op één podium staan. Prince en MJ liggen elkaar niet zo.
Maar hij heeft ook wel eens gezegd dat het nummer hem niet nodig heeft omdat het sowieso wel een hit zou worden.. we zullen het nooit weten.quote:en wat betreft prince en Michael ....volgens mij het P een keer iets gezegt in de trent van...."They called it bad because they didn't have enough room to spell pathetic"![]()
Is niet duur nee,ik heb er op ebay toen dertijd 45 euro voor betaald,maar dat is wel de 4cd in rond plexiglasquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef ForrestX het volgende:
* Forrestx ontvangt binnen een paar dagen Crystal Ball!! Wat is eBay toch mooi! heb er $ 15.- voor betaald...koopje toch???
Hmm..ik dacht dat de 5-cd alleen in dat ronde plexiglas zat..met KamaSutra erbij..quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:09 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is niet duur nee,ik heb er op ebay toen dertijd 45 euro voor betaald,maar dat is wel de 4cd in rond plexiglas
assebliefquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Moet je dan niet zelf de cover ervan uitknippen ofzo?
Nee ik heb de 4 cd met the truth in plexiquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Hmm..ik dacht dat de 5-cd alleen in dat ronde plexiglas zat..met KamaSutra erbij..
bij mij zat de cover er gewoon bij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Moet je dan niet zelf de cover ervan uitknippen ofzo?
Wist niet dat die er ook was...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nee ik heb de 4 cd met the truth in plexi
Ik stem voor de Crystal Ballquote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef HuubTuub het volgende:
Days of Wild blijft voor mij het beste nummer op de hele set.
U r rightquote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef Frollo het volgende:
*kuch* The Ladder is van Around the World in a Day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |