Nee hoor, het is echt Prince! (Zie ook http://www.housequake.com/view.php?s=&pg=discography_theblackalbum )quote:Op donderdag 28 september 2006 00:33 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Dr Dentz, volgens mij is het niet Prince zelf die je in Bob George hoort. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het de stem van één van zijn bodyguards is. Maar die stem is inderdaad wel vervormt.
Wat stoerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cazzie het volgende:
Song of the Heart
http://pdl.stream.aol.com(...)tlisten_wmg_a_dl.mov
The first single from "MUSIC FROM THE MOTION PICTURE: HAPPY FEET"
will be a brand-new track by Prince, entitled "The Song of the Heart."
Goh, ik ben dus niet de enige die dat vindt!quote:Ligt het aan mij of heeft Prince echt zijn muze verloren na 1995 (The Gold Experience)?
Zover ik weet doet Miles Davis er gewoon op mee. Het optreden is uit de periode van Sign of The Times ( geloof ik )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:11 schreef Devlinsect het volgende:
Onlangs een live concert weten te bemachtigen uit ik geloof 1988 van Prince met een optreden van Miles Davis. De geluidsbestanden had ik inmiddels van het concert.
Nu heb ik Miles Davis niet voorbij zien komen. Treedt deze jazz legende nou echt op of is het niet zo? Wie weet ut?
En de update van de 3121 site, zie ik nu die zangert van Gnarls Barkley op zijn horloge kijken met een krant onder zijn arm?
Miles jammed mee met "Beautiful Night". Hij was daar achteraf niet blij mij, want hij had het idee dat Prince hem in de zeik zat te nemen omdat ie allerlei cue's aan de band zat te geven. Dat doet ie altijd, maar Miles wist dat niet, en was het niet gewend, dus die dacht dat hij hem zou piepelen. Dat is later wel weer goed gekomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Frozen het volgende:
[..]
Zover ik weet doet Miles Davis er gewoon op mee. Het optreden is uit de periode van Sign of The Times ( geloof ik )
en opgenomen tijdens oud en nieuw in de Paisley park studios. Ik heb de videoband ervan.
Weinig publiek in de zaal, alleen wat familie en medewerkers.
Prince zelf ziet er erg ongemakkelijk uit, en weet niet precies hoe hij zich gedragen moet in het bijzijn van Miles Davis.
mwha, haal ik het liever op het hubje..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
nieuwsgroep
alt.binaries.multimedia.prince
gratis goodies.
Heel veel leuke goodies de laatste tijd hier te vinden :-)quote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
nieuwsgroep
alt.binaries.multimedia.prince
gratis goodies.
Live in L.A.? Lampje gaat niet branden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef Hbjr het volgende:
naar nederland komen.. mm denk dat die kans bijzonder klein is. Even live at LA gedownload. die moet ik kopen! al mijn favo nummers speelt hij![]()
L.A. 2004: volgens mij is dit een onofficiele uitgave, wel pro geschoten en werd LIVE getoont in de bioscopen. Dat zouden ze hier ook moeten doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:58 schreef Hbjr het volgende:
Prince - Live From Los Angeles 2004
En btw, ik heb een DVD van controversy tour, kwaliteit is slecht.. maar ik zie prince bewegen...Als je wilt kan ik de hoes wel inscannen als ik ben verhuist...
![]()
ik upload even plaatje
[[url=http://xs108.xs.to/xs108/06452/LA.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
This is a fan released DVD-R of perhaps the most eagerly anticipated video footage for many years. The source of this release is a copy of the AEG-TV / Regal Cinema's digital broadcast. Professionally filmed by various cameras, this is without doubt a stunning piece of footage. The picture quality is of very high quality, however it is not without it's problems. Everything has been compressed so as to fit on to a single DVD, so there is a loss in picture quality. There is noticeable pixellation in parts, and the colours do seem rather muted in places. The only other slight complaints I have are that the audio level is extremely low - meaning the volume has to be turned up nearly maximum to get any real effect. The picture is also a little too dark in places. Complaining over, now I get to lavish praise on this beauty. It is so extremely rare that footage of this quality manages to be circulated that you cannot help but be amazed by it, and you are left puzzled as to WHY Prince has not made this officially available via the NPGMC. The show itself is an excellent Musicology show, and a fantastic opening night's concert. The acoustic set is an undoubted highlight, and Prince's dedication of 'Sometimes It Snows In April' to David Coleman is a genuinely touching moment. The closing extended 14 minute 'Purple Rain' is (to the best of my recollection) the longest version of the entire tour, and a fitting way to end an amazing concert. Also included is a brief report from Edwards cinema in LA before and after the simulcast with comments from people who attended the screening.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
L.A. 2004: volgens mij is dit een onofficiele uitgave, wel pro geschoten en werd LIVE getoont in de bioscopen. Dat zouden ze hier ook moeten doen![]()
Bedankt voor de info. Mijn DVD spelers pakt de laatste 20 minuten niet. Inclui Purple Rain. Dan begint ie te stotteren. De rest wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
This is a fan released DVD-R....
Nope, er is zover ik weet één versie op de markt.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn nu twee versies van de Sign 'o' The Times DVD in omloop ofniet.. beetje verwarrend want ik wil er een kopen maar weet niet welkde de goede is
is je DVD misschien vies? ik heb hem nog niet gebrand. wel bekeken op mijn computer en het is waar WAAROM prince release je dit niet, ik voel me steeds schuldig als ik DVD's van je moet downloadenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Mijn DVD spelers pakt de laatste 20 minuten niet. Inclui Purple Rain. Dan begint ie te stotteren. De rest wel.![]()
Help iemand?
Nope, is nie vies nie. Op de PC ging het prima. En bestanden die ik op DVD heb gebrand, gooi ik weg.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Hbjr het volgende:
[..]
is je DVD misschien vies? ik heb hem nog niet gebrand. wel bekeken op mijn computer en het is waar WAAROM prince release je dit niet, ik voel me steeds schuldig als ik DVD's van je moet downloaden![]()
Nee er zijn er 2:quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nope, er is zover ik weet één versie op de markt.
ah wat naar.. na 2 jaar komt een mod erachter dat we zwaar de policy overtreden.. lolquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef nipeng het volgende:
Even stoppen met al die links naar rips/bootlegs op megaupload/yousendit etc mannen.
Niet toegestaan volgens de policy van het forum. Daarnaast zijn jullie toch slim genoeg om het spul te vinden zonder het hier te moeten posten voor elkaar.
och, gelukkig hebben wij nu het pm systeem.... weee..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef nipeng het volgende:
Haha lol. Ik zal ook even het vorige topic er op naslaan.
Harder-zachter-harder-zachter is niet zo'n probleem; ik zit zelf toch altijd te regelen.. het ene nummer moet nu eenmaal harder dan het anderequote:Twee jaar geleden kwam Sign Of The Times ook al uit op DVD. Echter, zoals velen ondervonden, was de beeldkwaliteit ver beneden peil omdat het gewoon de oude videobeelden waren die rechtstreeks op DVD waren gezet. Maar nu is er dan eindelijk de digitaal opgepoetste heruitgave! En ditmaal zijn de beelden gelukkig wél scherp en kleurrijk! Dit is wat je van DVD-kwaliteit mag verwachten! En ook het geluid lijkt op deze nieuwe versie stukken beter te zijn!
mja, maar als dat om de 3 sec. gebeurd is het toch erg vervelend....quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef DrDentz het volgende:
De dure? Maar bij de goedkopere staat dit:
[..]
Harder-zachter-harder-zachter is niet zo'n probleem; ik zit zelf toch altijd te regelen.. het ene nummer moet nu eenmaal harder dan het andere
hebben we een keuze dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef Beathoven het volgende:
Paar links verwijderd, we hebben hierover duidelijke regels in de FAQ staan. We gaan er vanuit dat iedereen deze naleeft.
dat.. is best ziekquote:Op zondag 26 november 2006 10:06 schreef cazzie het volgende:
virtuele tour door de Paisley Park studio
http://www.paisleyparkstudios.com/ppvr/PPVR.html
stoerquote:Op woensdag 13 december 2006 01:33 schreef DrDentz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=et6X3EPTeOQ
![]()
toch maf dat ik dat dan het vetst ga vinden van de hele wedstrijd
Zie hier bovenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef Fredgroes het volgende:
hier zie ik het nog niet staan maar onze vriend treed op tijdens de halftime show van de aanstaande superbowl!!!
quote:Prince won a Golden Globe for Best
Original Song from the movie Happy Feet,
but didn't show up to accept the award.
Jammer dat hij niet komt opdagen. En ik vind het nummer niet zo speciaal. Blijkbaar dachten de rakkers van de golden globe er anders over.quote:
quote:A version of All Along The Watchtower / Best of U
was broadcasted today on the Howard Stern radio show.
Two new songs were said to be played on the show.
Howard Stern said the songs sound like a mix between Foo Fighters and Jimi Hendrix...
ik zou die tracks ook dol graag willen beluisteren, staan ze ergens online ? ja !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef AnnaStesia het volgende:
[..] http://www.magnie.hehehe
Ik heb de nummers gehoord,klinken waanzinnig!!!
gevonden?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef cazzie het volgende:
[..]
ik zou die tracks ook dol graag willen beluisteren, staan ze ergens online ? ja !
allemaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef _petjan het volgende:
maar hij heeft 30 albums ofzo. Welke kan ik het best kopen?
Ik heb het niet gevonden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:45 schreef cazzie het volgende:
[..]
allemaalen verder is er weer een beetje meer nieuws over de superbowl act
http://cbs4.com/entertainment/local_story_031213335.html
en ps annastesia: ja ik had de bewuste radio show nog gevonden en beluisterd![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef Rnnz het volgende:
Alweer een nieuw album?Zekers goed.. ik vind z'n laatste twee Musicology en 3121 echt de bom.
Ik ook wel.. maar daar denken de die-hard fans anders over.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef Rnnz het volgende:
Alweer een nieuw album?Zekers goed.. ik vind z'n laatste twee Musicology en 3121 echt de bom.
Madonna maakt platen met een producer. Die producer pakt een nieuwe synthesizer uit de doos met samples, leest de handleiding en draait wat in elkaar. Madonna zingt er wat overheen en we hebben een hit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef Hbjr het volgende:
Ben altijd benieuwd in nieuwe pirince albums. Vind het knap dat hij het kunstje vol kan houden na zoveel jaren. "echte" prince fans schelden op musicology en 3121 omdat het "te" glad is. Ik ben blij dat hij steeds andere muziek maakt. Liever dat, dan een madonna die probeert te lurken aan haar top songs. Ik vind namelijk dat madonna alleen maar hetzelfde kunstje flikt over and over again.
Liever 3 verschillende albums die verschillend en anders zijn. Dan 3 net niet purple rain rip-offs
Paisley Park is altijd blijven bestaan. Er schijnt over NPG records een copyright zaak te lopen over het logo. Op het chat gedeelte van de NPG site waren de moderators PaisleyPark0-10 of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef warpozio het volgende:
Vreemd
Ik dacht dat Paisley Park in de strijd met Warner Bros gesneuveld was en dat daarom NPG Records opgericht was.
Zie ik nu toch beneden 3121.com staan copyright 2007 Paisley Park Enterprises
Iemand enige weet hierover?
of het duur is dat laat ik in het middenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:32 schreef Funksoldier het volgende:
kolere, lekker duur voor een mp3-tje. En hoelang kan je hem gebruiken, mijn vele downloads van npgmc werken ook niet meer, en mailen helpt niet, je krijgt toch geen antwoord.... nee, ik download niets meer van Prince op zijn officiele sites...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |