abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42245286
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:33 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Dr Dentz, volgens mij is het niet Prince zelf die je in Bob George hoort. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het de stem van één van zijn bodyguards is. Maar die stem is inderdaad wel vervormt.
Nee hoor, het is echt Prince! (Zie ook http://www.housequake.com/view.php?s=&pg=discography_theblackalbum )
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:49:30 #102
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_42247034
Ik ben net een filmpje tegengekomen van een Prince Tribute uit Las Vegas.
Had al eens eerder een ander filmpje gezien, maar ik moet zeggen dat die gozer Prince behoorlijk goed nadoet!
( zijn stem dan he )

Alhier de link: http://www.youtube.com/watch?v=0v9kg8AUqv8
Nothing is real and nothing to get hung about
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:07:32 #103
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_42316736
er is weer een nieuwtje te vinden op http://www.3121.com
meer uitleg is er te vinden op housequake en op prince.org
pi_42398471
Schijnt het logo te zijn van een hotel in Vegas... ik vrees het ergste: hij wordt toch niet de nieuwe Elvis of Celine Dion????
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 oktober 2006 @ 20:23:37 #105
862 Arcee
Look closer
pi_42490049
Raspberry Beret

De clip, met dat fantástische extra lange intro.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:36:07 #106
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_42493114
Het schijnt dat Prince 3 maanden lang gaat optreden in Las Vegas...dat is toch meer iets voor uitgerangeerde B artiesten ;-)
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:00:54 #107
85985 cazzie
pi_42583708
Song of the Heart

http://pdl.stream.aol.com(...)tlisten_wmg_a_dl.mov

The first single from "MUSIC FROM THE MOTION PICTURE: HAPPY FEET"
will be a brand-new track by Prince, entitled "The Song of the Heart."
pi_42591111
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cazzie het volgende:

Song of the Heart

http://pdl.stream.aol.com(...)tlisten_wmg_a_dl.mov

The first single from "MUSIC FROM THE MOTION PICTURE: HAPPY FEET"
will be a brand-new track by Prince, entitled "The Song of the Heart."
Wat stoer *geeft kusje* klinkt echt heel goed
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_42591567
tnx!
pi_42779335
umm.. Ik heb het 'pinguin-nummer' ook gehoord... Valt me toch weer erg tegen: geen sterke compositie (waar is het pakkende reffrein?) en weer vel te netjes geproduceerrd en ongeinspireerd gezongen. Dit nummer boeit me dus echt niet.

Ligt het aan mij of heeft Prince echt zijn muze verloren na 1995 (The Gold Experience)?
pi_42788575
quote:
Ligt het aan mij of heeft Prince echt zijn muze verloren na 1995 (The Gold Experience)?
Goh, ik ben dus niet de enige die dat vindt!

Come lag nog wel in de lijn van The Gold Experience, 1/3 van Emancipation vond ik ook aardig en The Exodus was gaaf! Maar nadat ie de NPG line-up van die periode had ontbonden is het voor mij bergafwaards gegaan met zijn muziek... Jammer, maar ja zo heeft iedere Prince fan wel zijn eigen favoriete periode en zullen er waarschijnlijk ook mensen zijn die juist zijn muziek van de afgelopen jaren juist waarderen...

Maar ik mis toch wel de P Control's, de Loose's en de Get Wild's

p.s. iemand voor mij een tip waar ik het beste 'rare' video's e.d. van P kan vinden? Ik ben nl. al lange tijd op zoek naar een kwalitatief goede versie van The Beuatiful Experience (torrent/nieuwsgroepen/peer2peer?)
pi_42832797
Ik bekijk meestal op youtube videos. Regelmatig download ik her en der van dc++....
pi_42864296
Wat is Fury toch een geweldig nummer..

Vooral Live op de Brits Awards.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:10:08 #114
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42864477
ja idd die versie is echt geweldig.. live bij Saturday Night Live is ie ook erg funky
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42864528
SNL is idd ook vet.. Die intro is gewoon ZO vet
pi_42869823
die aflevering van SNL staat op mijn computer.. high quality.. das genieten!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 05:45:44 #117
85985 cazzie
pi_42945582
Onlangs een live concert weten te bemachtigen uit ik geloof 1988 van Prince met een optreden van Miles Davis. De geluidsbestanden had ik inmiddels van het concert.

Nu heb ik Miles Davis niet voorbij zien komen. Treedt deze jazz legende nou echt op of is het niet zo? Wie weet ut?

En de update van de 3121 site, zie ik nu die zangert van Gnarls Barkley op zijn horloge kijken met een krant onder zijn arm?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:49:48 #119
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_42948066
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:11 schreef Devlinsect het volgende:
Onlangs een live concert weten te bemachtigen uit ik geloof 1988 van Prince met een optreden van Miles Davis. De geluidsbestanden had ik inmiddels van het concert.

Nu heb ik Miles Davis niet voorbij zien komen. Treedt deze jazz legende nou echt op of is het niet zo? Wie weet ut?

En de update van de 3121 site, zie ik nu die zangert van Gnarls Barkley op zijn horloge kijken met een krant onder zijn arm?
Zover ik weet doet Miles Davis er gewoon op mee. Het optreden is uit de periode van Sign of The Times ( geloof ik )
en opgenomen tijdens oud en nieuw in de Paisley park studios. Ik heb de videoband ervan.
Weinig publiek in de zaal, alleen wat familie en medewerkers.
Prince zelf ziet er erg ongemakkelijk uit, en weet niet precies hoe hij zich gedragen moet in het bijzijn van Miles Davis.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_43176438
whoa
http://www.3121.com/

is geupdate! nee ik bedoel niet die vage hint.. tis nu een hele intro geworden
  Redactie Frontpage donderdag 2 november 2006 @ 17:46:08 #121
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_43177450
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Frozen het volgende:

[..]

Zover ik weet doet Miles Davis er gewoon op mee. Het optreden is uit de periode van Sign of The Times ( geloof ik )
en opgenomen tijdens oud en nieuw in de Paisley park studios. Ik heb de videoband ervan.
Weinig publiek in de zaal, alleen wat familie en medewerkers.
Prince zelf ziet er erg ongemakkelijk uit, en weet niet precies hoe hij zich gedragen moet in het bijzijn van Miles Davis.
Miles jammed mee met "Beautiful Night". Hij was daar achteraf niet blij mij, want hij had het idee dat Prince hem in de zeik zat te nemen omdat ie allerlei cue's aan de band zat te geven. Dat doet ie altijd, maar Miles wist dat niet, en was het niet gewend, dus die dacht dat hij hem zou piepelen. Dat is later wel weer goed gekomen.
Hier een heel mooi stuk erover door Alan Leeds, die met beide gewerkt heeft:
http://www.thelastmiles.com/interviews-alan-leeds.php
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage donderdag 2 november 2006 @ 17:54:36 #122
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_43177714
Overigens, nu van a.b.m.p te halen, een 20+ minuten DVD van het eerste concert van Prince in Ahoy, 7-8-1986.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_43177991
Zo dan, loop ik hier toch al een tijdje mee, zie ik nu pas een P topic!!

a.b.m.p?

Wordt tijd dat hij npgmc weer online zet, wil mijn muziek weer afspelen.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  Redactie Frontpage donderdag 2 november 2006 @ 19:20:20 #124
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_43180584
nieuwsgroep
alt.binaries.multimedia.prince
gratis goodies.
pi_43188396
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
nieuwsgroep
gratis goodies.
mwha, haal ik het liever op het hubje..
pi_43308136
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
nieuwsgroep
gratis goodies.
Heel veel leuke goodies de laatste tijd hier te vinden :-)
pi_43315881
ik merk op dat 3121.com steeds meer begint te veranderen. ik hoop dat hij met een DVD komt na de tour
pi_43316138
Dat niet alleen, ik hoop dat hij weer eens hierheen komt met zijn tour en daarbij een dvd uitbrengt.

Met Musicology zaten we er ook al naast....
pi_43323438
naar nederland komen.. mm denk dat die kans bijzonder klein is. Even live at LA gedownload. die moet ik kopen! al mijn favo nummers speelt hij

[ Bericht 56% gewijzigd door Hbjr op 07-11-2006 14:12:41 ]
pi_43327154
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef Hbjr het volgende:
naar nederland komen.. mm denk dat die kans bijzonder klein is. Even live at LA gedownload. die moet ik kopen! al mijn favo nummers speelt hij
Live in L.A.? Lampje gaat niet branden.

Ben nu een pro cam shot van Controversy tour aan het downen. Kan niet wachten
pi_43328745
Prince - Live From Los Angeles 2004
En btw, ik heb een DVD van controversy tour, kwaliteit is slecht.. maar ik zie prince bewegen... Als je wilt kan ik de hoes wel inscannen als ik ben verhuist...
ik upload even plaatje
pi_43330600
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:58 schreef Hbjr het volgende:
Prince - Live From Los Angeles 2004
En btw, ik heb een DVD van controversy tour, kwaliteit is slecht.. maar ik zie prince bewegen... Als je wilt kan ik de hoes wel inscannen als ik ben verhuist...
ik upload even plaatje
[[url=http://xs108.xs.to/xs108/06452/LA.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
L.A. 2004: volgens mij is dit een onofficiele uitgave, wel pro geschoten en werd LIVE getoont in de bioscopen. Dat zouden ze hier ook moeten doen

Is die DVD van controversy tour geschoten met een pro cam? Hopelijk nog een beetje te pruimen. Ik heb er hier één liggen ooit gekocht bij Free Record Shop voor een appel en een ei. Kwaliteit was ook niet om naar huis te schrijven. Of het de Controversy tour is weet ik niet.

Nu aan het luisteren: prince Lovesexy Live in Japan soundboard recording. Erg vet
pi_43336157
ter info... live at LA DVD is te vinden in de newsgroep... need I say more?
  Redactie Frontpage woensdag 8 november 2006 @ 15:48:54 #134
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_43361141
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

L.A. 2004: volgens mij is dit een onofficiele uitgave, wel pro geschoten en werd LIVE getoont in de bioscopen. Dat zouden ze hier ook moeten doen
This is a fan released DVD-R of perhaps the most eagerly anticipated video footage for many years. The source of this release is a copy of the AEG-TV / Regal Cinema's digital broadcast. Professionally filmed by various cameras, this is without doubt a stunning piece of footage. The picture quality is of very high quality, however it is not without it's problems. Everything has been compressed so as to fit on to a single DVD, so there is a loss in picture quality. There is noticeable pixellation in parts, and the colours do seem rather muted in places. The only other slight complaints I have are that the audio level is extremely low - meaning the volume has to be turned up nearly maximum to get any real effect. The picture is also a little too dark in places. Complaining over, now I get to lavish praise on this beauty. It is so extremely rare that footage of this quality manages to be circulated that you cannot help but be amazed by it, and you are left puzzled as to WHY Prince has not made this officially available via the NPGMC. The show itself is an excellent Musicology show, and a fantastic opening night's concert. The acoustic set is an undoubted highlight, and Prince's dedication of 'Sometimes It Snows In April' to David Coleman is a genuinely touching moment. The closing extended 14 minute 'Purple Rain' is (to the best of my recollection) the longest version of the entire tour, and a fitting way to end an amazing concert. Also included is a brief report from Edwards cinema in LA before and after the simulcast with comments from people who attended the screening.
pi_43361520
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

This is a fan released DVD-R....
Bedankt voor de info. Mijn DVD spelers pakt de laatste 20 minuten niet. Inclui Purple Rain. Dan begint ie te stotteren. De rest wel.

Help iemand?
pi_43361859
Er zijn nu twee versies van de Sign 'o' The Times DVD in omloop ofniet.. beetje verwarrend want ik wil er een kopen maar weet niet welkde de goede is
pi_43362036
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn nu twee versies van de Sign 'o' The Times DVD in omloop ofniet.. beetje verwarrend want ik wil er een kopen maar weet niet welkde de goede is
Nope, er is zover ik weet één versie op de markt.
pi_43362426
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Bedankt voor de info. Mijn DVD spelers pakt de laatste 20 minuten niet. Inclui Purple Rain. Dan begint ie te stotteren. De rest wel.

Help iemand?
is je DVD misschien vies? ik heb hem nog niet gebrand. wel bekeken op mijn computer en het is waar WAAROM prince release je dit niet, ik voel me steeds schuldig als ik DVD's van je moet downloaden
pi_43362923
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Hbjr het volgende:

[..]

is je DVD misschien vies? ik heb hem nog niet gebrand. wel bekeken op mijn computer en het is waar WAAROM prince release je dit niet, ik voel me steeds schuldig als ik DVD's van je moet downloaden
Nope, is nie vies nie. Op de PC ging het prima. En bestanden die ik op DVD heb gebrand, gooi ik weg.

Ik denk dat hij het niet released, omdat de platenmaatschappij dan het grote gedeelte van het geld krijgt. Een fan komt er toch wel aan.
pi_43373277
ik durf nu niet te branden door jou. Heb zo genoten van het concert.. wil niet dat de dvd crappy is als ie gefikt is bedankt he...
pi_43378180
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Nope, er is zover ik weet één versie op de markt.
Nee er zijn er 2:
pi_43378782
Verwarrend, strakkies maar even googlen hoe het zit
pi_43378813
Eén schijnt dus crappy beeld en geluid te hebben, en die is ook duurder
pi_43380306
koop ze beide.. prince is een goed doel!
pi_43389104
De één heeft DTS audio en de andere niet. Als je van uitgaat van de cover...
pi_43409751
nou... misschien even bol.com checken... daar stikt het van de zeikers.. en ik geloof dat die DTS niet eens aanwezig is.. haha
  donderdag 9 november 2006 @ 21:40:18 #147
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43410826
Even stoppen met al die links naar rips/bootlegs op megaupload/yousendit etc mannen.

Niet toegestaan volgens de policy van het forum. Daarnaast zijn jullie toch slim genoeg om het spul te vinden zonder het hier te moeten posten voor elkaar.
pi_43414583
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef nipeng het volgende:
Even stoppen met al die links naar rips/bootlegs op megaupload/yousendit etc mannen.

Niet toegestaan volgens de policy van het forum. Daarnaast zijn jullie toch slim genoeg om het spul te vinden zonder het hier te moeten posten voor elkaar.
ah wat naar.. na 2 jaar komt een mod erachter dat we zwaar de policy overtreden.. lol
  donderdag 9 november 2006 @ 23:21:21 #149
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43414765
Haha lol. Ik zal ook even het vorige topic er op naslaan.
pi_43414905
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef nipeng het volgende:
Haha lol. Ik zal ook even het vorige topic er op naslaan.
och, gelukkig hebben wij nu het pm systeem.... weee.. goed, ik hou al op met brutaal doen... straks word ik verbannen uit mijn favo topic
pi_43418261
mja, de ene sign 'o' the times is inderdaad met DTS, althans, daar moet het voor doorgaan....

Als je het niet erg vindt meer te betalen voor geluid wat harder, zachter, harder, zachter gaat, dan moet je de dure kopen, beter gewoon goede stereo en dan op dolby zetten....
pi_43418514
De dure? Maar bij de goedkopere staat dit:
quote:
Twee jaar geleden kwam Sign Of The Times ook al uit op DVD. Echter, zoals velen ondervonden, was de beeldkwaliteit ver beneden peil omdat het gewoon de oude videobeelden waren die rechtstreeks op DVD waren gezet. Maar nu is er dan eindelijk de digitaal opgepoetste heruitgave! En ditmaal zijn de beelden gelukkig wél scherp en kleurrijk! Dit is wat je van DVD-kwaliteit mag verwachten! En ook het geluid lijkt op deze nieuwe versie stukken beter te zijn!
Harder-zachter-harder-zachter is niet zo'n probleem; ik zit zelf toch altijd te regelen.. het ene nummer moet nu eenmaal harder dan het andere
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:41:34 #153
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43418615
@hbjr

Nou bannen is niet iets wat wij snel doen hoor.
Als je iets wilt delen moet je het maar ff via mail/msn enzo doen.
pi_43420634
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef DrDentz het volgende:
De dure? Maar bij de goedkopere staat dit:
[..]

Harder-zachter-harder-zachter is niet zo'n probleem; ik zit zelf toch altijd te regelen.. het ene nummer moet nu eenmaal harder dan het andere
mja, maar als dat om de 3 sec. gebeurd is het toch erg vervelend....
pi_43429901
Paar links verwijderd, we hebben hierover duidelijke regels in de FAQ staan. We gaan er vanuit dat iedereen deze naleeft.
pi_43439167
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef Beathoven het volgende:
Paar links verwijderd, we hebben hierover duidelijke regels in de FAQ staan. We gaan er vanuit dat iedereen deze naleeft.
hebben we een keuze dan?
pi_43439182
Pas maar op straks bant hij je uit dit topic
pi_43443821
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Hbjr het volgende:

[..]

hebben we een keuze dan?
nee
pi_43448415
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

nee
Links naar bootlegs / live opnamen mag dus niet
pi_43782796
MM na lang alleen maar illegale prince CDs te hebben heb ik nu Sign 'o' times en 3121 gekocht
  zondag 26 november 2006 @ 10:06:38 #161
85985 cazzie
pi_43898146
virtuele tour door de Paisley Park studio

http://www.paisleyparkstudios.com/ppvr/PPVR.html
pi_43900694
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:06 schreef cazzie het volgende:
virtuele tour door de Paisley Park studio

http://www.paisleyparkstudios.com/ppvr/PPVR.html
dat.. is best ziek
pi_44380074
http://www.youtube.com/watch?v=et6X3EPTeOQ

toch maf dat ik dat dan het vetst ga vinden van de hele wedstrijd
pi_44381686
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:33 schreef DrDentz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=et6X3EPTeOQ

toch maf dat ik dat dan het vetst ga vinden van de hele wedstrijd
stoer
pi_44401778
hier zie ik het nog niet staan maar onze vriend treed op tijdens de halftime show van de aanstaande superbowl!!!
pi_44402860
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef Fredgroes het volgende:
hier zie ik het nog niet staan maar onze vriend treed op tijdens de halftime show van de aanstaande superbowl!!!
Zie hier boven
pi_44403027
check die geniale commercial dan
pi_44406254
What about a brand new red corvette!
  dinsdag 26 december 2006 @ 15:19:32 #169
85985 cazzie
pi_44758131
Een ander presentje is te vinden in de prince newsgroup: The Beautiful Experience DVD!!!

(Hier was ik al jaren naar op zoek!!! Yes!)

pi_44823965
En dit topic was ik ook alweer even kwijt...
Calmer than you are
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:42:52 #172
85985 cazzie
pi_45399333
quote:
Prince won a Golden Globe for Best
Original Song from the movie Happy Feet,
but didn't show up to accept the award.
pi_45399610
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:42 schreef cazzie het volgende:

[..]
Jammer dat hij niet komt opdagen. En ik vind het nummer niet zo speciaal. Blijkbaar dachten de rakkers van de golden globe er anders over.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:49:54 #174
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
  maandag 29 januari 2007 @ 11:45:15 #175
85985 cazzie
pi_45784907

pi_45790481
"guitar"?
kwijl kwijl (ik hoop op een nummer à la Habibi!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:35:35 #177
85985 cazzie
pi_45821594
quote:
A version of All Along The Watchtower / Best of U
was broadcasted today on the Howard Stern radio show.
Two new songs were said to be played on the show.
Howard Stern said the songs sound like a mix between Foo Fighters and Jimi Hendrix...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:40:59 #178
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_45823702
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:35 schreef cazzie het volgende:

[..]
Ik heb de nummers gehoord,klinken waanzinnig!!!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:20:29 #179
85985 cazzie
pi_45824940
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef AnnaStesia het volgende:

[..] http://www.magnie.hehehe

Ik heb de nummers gehoord,klinken waanzinnig!!!
ik zou die tracks ook dol graag willen beluisteren, staan ze ergens online ? ja !

[ Bericht 10% gewijzigd door nipeng op 30-01-2007 20:14:48 (Dit is niet toegestaan.) ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:58:15 #180
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_45832006
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef cazzie het volgende:

[..]

ik zou die tracks ook dol graag willen beluisteren, staan ze ergens online ? ja !
gevonden?
pi_45837806
Thx for the heads up! Ga gelijk ff zoeken
Calmer than you are
pi_45860590
Prince onzeker voor SuperBowl....?
Calmer than you are
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:05:42 #183
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45863034
Ik luisterde nooit Prince, maar laatst hoorde ik de nummers Purple Rain en When Doves Cry. En ik vind het echt vet, en nu wil ik meer downloaden van hem, maar hij heeft 30 albums ofzo. Welke kan ik het best 'kopen'?
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:45:02 #184
85985 cazzie
pi_45877565
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef _petjan het volgende:
maar hij heeft 30 albums ofzo. Welke kan ik het best kopen?
allemaal en verder is er weer een beetje meer nieuws over de superbowl act

http://cbs4.com/entertainment/local_story_031213335.html

en ps annastesia: ja ik had de bewuste radio show nog gevonden en beluisterd
pi_45877821
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:45 schreef cazzie het volgende:

[..]

allemaal en verder is er weer een beetje meer nieuws over de superbowl act

http://cbs4.com/entertainment/local_story_031213335.html

en ps annastesia: ja ik had de bewuste radio show nog gevonden en beluisterd
Ik heb het niet gevonden.
pi_45877907
>Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef _petjan het volgende:
>maar hij heeft 30 albums ofzo. Welke kan ik het best kopen?

Ik zou gaan voor Around the world in a day, Parade, Sign O the times & Lovesexy
Daarna misschien 1999, Purple Rain, Gold Experience, Rainbow Children, Musicology, 3121 (of de live box!!)
pi_45897293
De single Guitar die vanaf vrijdag te downloaden is van z'n site schijnt afkomstig te zijn van een album wat in maart uit gaat komen genaamd "Revolution".
Ik ben benieuwd
pi_45897435
Alweer een nieuw album? Zekers goed.. ik vind z'n laatste twee Musicology en 3121 echt de bom.
pi_45897987
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef Rnnz het volgende:
Alweer een nieuw album? Zekers goed.. ik vind z'n laatste twee Musicology en 3121 echt de bom.
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_45898418
Ben altijd benieuwd in nieuwe pirince albums. Vind het knap dat hij het kunstje vol kan houden na zoveel jaren. "echte" prince fans schelden op musicology en 3121 omdat het "te" glad is. Ik ben blij dat hij steeds andere muziek maakt. Liever dat, dan een madonna die probeert te lurken aan haar top songs. Ik vind namelijk dat madonna alleen maar hetzelfde kunstje flikt over and over again.
Liever 3 verschillende albums die verschillend en anders zijn. Dan 3 net niet purple rain rip-offs
pi_45898439
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef Rnnz het volgende:
Ik ook wel.. maar daar denken de die-hard fans anders over. Bij Revolution denk ik aan Purple Rain, bij Guitar ook en ik hoop dat All Along the Watchtower er ook op staat? Ik wel van die R&B deuntjes hoor
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:40:39 #192
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_45900638
Hier nog een video van de a.s. superbowlwedstrijd:

http://cbs4.com/video/?id=29147@wfor.dayport.com
pi_45908053
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef Hbjr het volgende:
Ben altijd benieuwd in nieuwe pirince albums. Vind het knap dat hij het kunstje vol kan houden na zoveel jaren. "echte" prince fans schelden op musicology en 3121 omdat het "te" glad is. Ik ben blij dat hij steeds andere muziek maakt. Liever dat, dan een madonna die probeert te lurken aan haar top songs. Ik vind namelijk dat madonna alleen maar hetzelfde kunstje flikt over and over again.
Liever 3 verschillende albums die verschillend en anders zijn. Dan 3 net niet purple rain rip-offs
Madonna maakt platen met een producer. Die producer pakt een nieuwe synthesizer uit de doos met samples, leest de handleiding en draait wat in elkaar. Madonna zingt er wat overheen en we hebben een hit.

Prince produceert zelf. En live klinkt hij wel geweldig en geen playback. Madonna zingt niet zuiver live en playbackt wat nummers.

Prince
  zaterdag 3 februari 2007 @ 05:45:54 #194
85985 cazzie
pi_45935985
de song "guitar" is voor 1.99 als mp3 ter download op www.3121.com
pi_45936554
kolere, lekker duur voor een mp3-tje. En hoelang kan je hem gebruiken, mijn vele downloads van npgmc werken ook niet meer, en mailen helpt niet, je krijgt toch geen antwoord.... nee, ik download niets meer van Prince op zijn officiele sites...
pi_45937479
Vreemd
Ik dacht dat Paisley Park in de strijd met Warner Bros gesneuveld was en dat daarom NPG Records opgericht was.
Zie ik nu toch beneden 3121.com staan copyright 2007 Paisley Park Enterprises

Iemand enige weet hierover?
  Redactie Frontpage zaterdag 3 februari 2007 @ 14:52:37 #197
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_45942273
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef warpozio het volgende:
Vreemd
Ik dacht dat Paisley Park in de strijd met Warner Bros gesneuveld was en dat daarom NPG Records opgericht was.
Zie ik nu toch beneden 3121.com staan copyright 2007 Paisley Park Enterprises

Iemand enige weet hierover?
Paisley Park is altijd blijven bestaan. Er schijnt over NPG records een copyright zaak te lopen over het logo. Op het chat gedeelte van de NPG site waren de moderators PaisleyPark0-10 of iets dergelijks.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:05:28 #198
85985 cazzie
pi_45942521
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:32 schreef Funksoldier het volgende:
kolere, lekker duur voor een mp3-tje. En hoelang kan je hem gebruiken, mijn vele downloads van npgmc werken ook niet meer, en mailen helpt niet, je krijgt toch geen antwoord.... nee, ik download niets meer van Prince op zijn officiele sites...
of het duur is dat laat ik in het midden
dit is een mp3 file en geen wma file
dus geen gehannes met drm security
pi_45951644
Hmm, 1.99 vind ik toch een beetje te gek voor een nummer wat ik niet ken.

Heeft iemand overigens het eerste concert van zijn shows in Las Vegas gehoord? Dat staat nu op usenet, en ook al haat Prince dit soort dingen.. deze ga ik zeker even downloaden.

Disc 1
1. SPIRITUALITY 2. JOHNNY B. GOODE 3. LOLITA 4. BLACK SWEAT 5. KISS 6. SHHH 7. MUSICOLOGY (Including TIGHTEN UP) 8. CREAM 9. U GOT THE LOOK 10. JOY IN REPETITION 11. 17 DAYS 12. 7 (Including SONG OF THE HEART)

Disc 2
1. ANOTHERLOVERHOLENYOHEAD - ROCKLOBSTER 2. IF I WAS YOUR GIRLFRIEND 3. PINK CASHMERE 4. FURY 5. INTERLUDE 6. PURPLE RAIN 7. LET'S GO CRAZY
pi_45956123
Bof 1.99 dollar is slechts 1.5 euro
Is nochtans wel een grappig nummer eigenlijk, leuk effect met die stem synthesizer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')