Niks mis met Zuco 103quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
AlsofTania
naar een fucking Muzikale Botenparade gaat.
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:51 schreef innepin het volgende:
mijn god wat een schrik was dat zegwas een leuk concert, en toen.... boem.. wat een chaos. ik zit nog te rillen, en ik stond er toch zo'n twintig meter vanaf.
Dat zeg ik, Taniaquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
En SHE ook.
Was daar een toffe FOK!sters-bijeenkomst ofzo?
SHE was er niet daadwerkelijk bij, voor zover ik begrijp uit haar posts. Ze vroeg zich alleen af waarom de muziek ineens ophield.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
En SHE ook.
Was daar een toffe FOK!sters-bijeenkomst ofzo?
Succes, ik ga morgen ook zoiets doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek. Totaal geen zin in..
Doei..
Net klaar met douchen voor de Eftelingquote:
Geef nou maar toe dat jullie samen hebben gedouchedquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Net klaar met douchen voor de Efteling
Ik stapte net onder de douche vandaan, belde ik A op. Zegt ze... ik kom net onder de douche vandaan. Waren we tegelijk klaar... creepy
Ssssssssshhhhhttt.. Straks moet ik weer, Skaai, ElisaB, fraubitch, babette21.... en ga zo maar door uit gaan leggen dat ik van ze jouquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jullie samen hebben gedouched.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:17 schreef Dizer het volgende:
Ssssssssshhhhhttt.. Straks moet ik weer, Skaai, ElisaB, fraubitch, babette21.... en ga zo maar door uit gaan leggen dat ik van ze jou
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
veel plezier in de Efteling vandaag
ik zal aan jullie denken van achter mijn bureau
Van ze jou?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ssssssssshhhhhttt.. Straks moet ik weer, Skaai, ElisaB, fraubitch, babette21.... en ga zo maar door uit gaan leggen dat ik van ze jou
Aangenomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek. Totaal geen zin in..
Doei..
YOU GO GIRL!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Aangenomen..
Eindelijk een stageplek kunnen vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |