quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat schaaltje kende je ook al, greppelslet.
oeh heel veel plezier enzo!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:26 schreef Airelle het volgende:
Officieel afscheid!
Daaaaaaag!!! Tot over drie weken ofzo.
Doei! Veel plezier!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:26 schreef Airelle het volgende:
Officieel afscheid!
Daaaaaaag!!! Tot over drie weken ofzo.
Afblijven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
Zo. Voor de OP/nummering. Enzo. Fuck niet met tradities!
Duiveltja wil weer eens the rebel child uithangen.quote:
dat doet ie dan maar ergens anders.... híer is Sven jarigquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Duiveltja wil weer eens the rebel child uithangen.
Maar dat is toch stoehoer! Snap dat dan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat doet ie dan maar ergens anders.... híer is Sven jarig![]()
Nou, toppie hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens niet zo zeuren, dit topic valt zo vele malen meer op in de topiclijst.
We trekken dan wel meer kijkers natuurlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, toppie hoorDat is net wat we nodig hebben, nog meer newbies
![]()
![]()
Ik trek mezelf wel, daar heb ik m'n handen al vol aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
We trekken dan wel meer kijkers natuurlijk.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Nou, toppie hoorDat is net wat we nodig hebben, nog meer newbies
![]()
![]()
Nha, die ondervrager/host/presentator/interviewer is een beetje te dom.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:53 schreef PrinceLu het volgende:
Ik hoop dat ze Smits eens lekker moeilijke vragen gaan stellen.![]()
Gelukkig ben ik nog onveranderd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon hem niet vinden.. helemaal in paniek![]()
![]()
![]()
Lay-out verneukende modder-modquote:
Heb je nou nog naar de reacties in het FB van MB gekeken??!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik... morgen een lange dag
Ja, ik heb haar gebeld. Ze gaat niet mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je nou nog naar de reacties in het FB van MB gekeken??!
Ah ok! Jammer!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar gebeld. Ze gaat niet mee.
Tja, die gast is bijna Meneer Media Training zelf.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:59 schreef PrinceLu het volgende:
Ik denk het niet. Hij zal wel weer in het zonnetje worden gezet.![]()
![]()
Hoezo eigenlijk?quote:Met een beetje geluk gaat de Nieuwe Revu zijn gangen nog eens na.
Idd, ik kom hier nooitquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens niet zo zeuren, dit topic valt zo vele malen meer op in de topiclijst.
Gauw wegwezen dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef Adelante het volgende:
vernieuwende tt, zelfde groepje sc-ers
het lijkt opeens geen reeks, totdat je het topic opent dan...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef PrinceLu het volgende:
Ik werd ook aangetrokken door de opvallende TT.
'Kwal' was, ongeacht wat ie wel of niet van de grond heeft gekregen, het woord wat altijd al in me opkwam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef PrinceLu het volgende:
Omdat het een vieze leugenaar is. Moest even googlen, maar:
http://prive.punt.nl/index.php?r=1&id=264086&tbl_archief=0
Was een heerlijk artikel om te lezen.
Sindsdien moet ik bij iedere keer dat ik Smits op tv zien er aan denken, en hoop ik stiekem dat de gemiddelde Idols kijker ook de Nieuwe Revu leest, en dat Smits nooit meer aangekeken word in televisie land.
Ja, ik vond het vanaf dag één een lul ja.
Boehoe, whine, whine.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
het lijkt opeens geen reeks, totdat je het topic opent dan...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef PrinceLu het volgende:
Ik werd ook aangetrokken door de opvallende TT.
Ik heb het ook gelezen, maar hij blijft coolquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef PrinceLu het volgende:
Omdat het een vieze leugenaar is. Moest even googlen, maar:
http://prive.punt.nl/index.php?r=1&id=264086&tbl_archief=0
Was een heerlijk artikel om te lezen.
Sindsdien moet ik bij iedere keer dat ik Smits op tv zien er aan denken, en hoop ik stiekem dat de gemiddelde Idols kijker ook de Nieuwe Revu leest, en dat Smits nooit meer aangekeken word in televisie land.
Ja, ik vond het vanaf dag één een lul ja.
Hoezo, cool eigenlijk dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, maar hij blijft cool.
Je kan het hem wel persoonlijk melden: henkjansmits.web-log.nl
Zowel binnen Idols als in (tv-)interviews vind ik hem altijd heel sympathiek overkomenquote:
Ik weet niet zo goed wat ik daar moet zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, maar hij blijft cool.
Je kan het hem wel persoonlijk melden: henkjansmits.web-log.nl
Hoofdkenmerken van een psychopaat/pathologische leugenaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel binnen Idols als in (tv-)interviews vind ik hem altijd heel sympathiek overkomen. Ook weleens als een kwal, maar toch waardeer ik z'n eerlijkheid wel.
Een sympathieke kwal?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel binnen Idols als in (tv-)interviews vind ik hem altijd heel sympathiek overkomen. Ook weleens als een kwal, maar toch waardeer ik z'n eerlijkheid wel.
Ik heb het al voor je geregeld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daar moet zeggen.Hem ongegeneerd aanvallen is ook zoiets.
![]()
Maar hij is toch best wel triest?quote:
Als je ooit ontdekt word zal hij er in ieder geval de eer voor opstrijken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ontdekt word door hem.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ontdekt word door hem.
Alsofquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[upd] Gewonden na ingestorte trap Utrecht
Toch niet met Tania?
.
Ja, dan kun je ook zeggen dat de indianen Amerika hebben ontdekt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
Leugens!
Ik werd ontdekt door mijn moeder toen ik zeven maanden oud was. Eerst dacht ze aan een hoopje poep, achtergelaten door mijn oudere broer, maar toen ze goed keek, zag ze dat het hoopje stront oogjes en donshaartjes had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |