ja het valt onder het bredere genre: Kutherrie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Weten jullie uberhaubt wel watvoor muziek Gothic is?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Mustard_Man het volgende:
ja het valt onder het bredere genre: Kutherrie.
Respect krijg je niet, respect verdien je. Dat is er mis met de maatschappij, iedereen gaat er tegenwoordig maar vanuit dat ze respect verdienen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef aardebei het volgende:
Nee, je zal eens aardig zijn tegen gothics. Of ze iig respecteren.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een schapen op die groepsfotoquote:
Ik zou iets als New Wave, Darkwave en Ethereal niet onder kutherrie plaatsen, volgens mij weet jij het verschil niet eens tussen Metal en Gothic wat gewoon appels met peren vergelijken is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die neger tmf troep waar jij naar luisterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus omdat gothic kutherrie is, luister ik automatisch naar "neger tmf troep"?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef misantropia het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die neger tmf troep waar jij naar luister
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:46 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus omdat gothic kutherrie is, luister ik automatisch naar "neger tmf troep"?![]()
zover ik weet heb ik nergens op dit forum mijn muziekvoorkeur neergekwakt. gothic.
quote:"hey jij daar in het blauw
doe toch eens niet zo flauw
alsof jij nooit eens in de bosjes plast
als je moet dan moet je, zeker en vast.
nee je mag mijn ID kaart niet bekijken
zulke stomme boetes probeer ik te ontwijken
had ik soms mijn broek moeten bevuilen
deze was heel duur, moeders zou huilen.
komop meneer, laat me toch gaan
de volgende keer zal ik wat dieper in de bosjes staan
grapje, ik zal het nooit meer doen.
geef me toch geen boete, ik heb al zoweinig poen.
waarom arme studentjes hun biergeld afhandig maken
er zijn toch zeker wel belangrijkere zaken
die stelende junks verpauperen de wijk
mij aanhouden voor zoiets doms, wat een gezeik."
jaja, VETGOEI.
dat zegt niks behalve dat ik het leuk vind om stomme rijmpjes te maken.quote:
Of ik kan opscheppen dat ik nog oudere muziek luister.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat zegt niks behalve dat ik het leuk vind om stomme rijmpjes te maken.
zal ik dan maar een paar bands noemen die ik goed vind, dan kunnen jullie daar over klagen:
Status Quo, The Dubliners, Buckcherry, Neil Diamond, Lynyrd Skynyrd, Thin Lizzy, The Clancy Brothers.
dit zijn er natuurlijk maar een paar maar nu kan je lekker zeiken over dat ik oude muziek luister. ofzo.
Ik denk niet dat iemand jouw respect begeert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:38 schreef Camplo het volgende:
Laatste keer.
FUCK GOTHICS.
FUCK GOTHIC topics.
Nee, we accepteren jullie NOOIT
Ik luister Necro.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef Mustard_Man het volgende:
stiekem luister ik ook veel rap
nu je zin?
Zo, dan zit er een leukere twist op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:38 schreef Camplo het volgende:
Laatste keer.
FUCK MOSLIMS/NEGERS/JODEN.
FUCK MOSLIMS/NEGERS/JODEN topics.
Nee, we accepteren jullie NOOIT
je onderschift alleen alquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:46 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus omdat gothic kutherrie is, luister ik automatisch naar "neger tmf troep"?![]()
zover ik weet heb ik nergens op dit forum mijn muziekvoorkeur neergekwakt. gothic.
*kijkt naar goth feesten en ziet dat daar nooit iets ergs gebeurt*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef Aurelianus het volgende:
Gothics zijn stom. Hahahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |