jezus dat is serieus dikke onzin, zie hier vaak genoeg van die poppetjes lopen die echt niet hindoe zijn ook geen witte dudes of zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef misantropia het volgende:
[..]
Hindoes enzo geen problemen mee, sterker nog, de enigste buitenlanders die je in de goth en metalwereld vind zijn Hindoes.
Als je dat serieus meent:quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die cybers hebben ten minste nog kleur
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef PsyCha het volgende:
Hebben gothics wel werkt, want dat neem je toch niet serieus bij een sollicitatiegesprek?
jullie..quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:08 schreef misantropia het volgende:
[..]
in jullie ogen vallen wij op ja omdat mcdonalds mensen niks gewend zijn, maar wij willen niet opvallen, anders zouden wij wel bepaalde lichaamstaal gebruiken zoals die kut-marokkaantjes die altijd op willen vallen door heel wild te doen.
Gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
jullie..ik wordt ook wel is gothic genoemd
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
jullie..ik wordt ook wel is gothic genoemd
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Mustard_Man het volgende:
mij voor bekrompen uitmaken en vervolgens wel hard zeiken over negers en islamieten?![]()
![]()
zo zie je maar: gothics zijn dom teringtuig.
M_Mquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Mustard_Man het volgende:
mij voor bekrompen uitmaken en vervolgens wel hard zeiken over negers en islamieten?![]()
![]()
die is alleen vet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Mustard_Man het volgende:
hoiii
[afbeelding]
en dan vinden ze het raar dat normale mensen ze eng vinden.![]()
Moeten ze maar geen goths lastig vallenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Mustard_Man het volgende:
![]()
moeten jullie maar niet lelijk zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef misantropia het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen goths lastig vallen![]()
Met alle respect, afgezien van de witte schmink vind ik dat er erg gaaf utizienquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:18 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
Winter Park High School officials think Dykes is just too scary for school (photo: Vince Hobbs)
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Met alle respect, afgezien van de witte schmink vind ik dat er erg gaaf utizien
Oh god (of moet ik Satan zeggen?), Comic Sansquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik verbaas mij toch steeds weer over het aantal mensen dat zit te lullen over dingen waar ze niets vanaf weten.
um.. kijk bijvoorbeeld eens hier ofzo, voordat je allemaal dingen gaat roepen. www.gothic-nederland.nl
jij oer kapoet ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
moeten jullie maar niet lelijk zijn
heb jij zn fobo wel gezien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
jij oer kapoet ?
ik heb een sterk vermoeden dat jij niet eens Nederlands ben
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
jij oer kapoet ?
Op een dansavond kun je nou niet echt verwachten dat ze Ethereal of Death Rock zullen draaien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:35 schreef misantropia het volgende:
[..]
Op goth feesten word vaak bijna alleen nog maar cyber gedraaid, dat is jammer, en eentonig
"Bob is een jood!".quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
jij oer kapoet ?
quote:
nee. Zag er laatst een op schipholquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vraag me af of dat Emo nog een beetje leeft in Nederland. Ik woon niet meer in een grote stad dus kan het slecht beoordelen. :/
Een aantal jaar terug zag ik hier nog wel eens wat Goths rondlopen maar het hield niet over.
Ik moet zeggen dat ik nog liever Emo's rond zou willen zien lopen dan blegers.... maargoed wie ben ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:47 schreef PsyCha het volgende:
nee. Zag er laatst een op schipholmaar die kwam vast uit het buitenland
![]()
Je kunt je natuurlijk afvragen wie jouw persoon graag ziet rondlopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog liever Emo's rond zou willen zien lopen dan blegers.... maargoed wie ben ik.
M'n moeder.... Satan.... who cares?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
Je kunt je natuurlijk afvragen wie jouw persoon graag ziet rondlopen.![]()
ik wel, ik ben een lekkertje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M'n moeder.... Satan.... who cares?
Dat interesseerd me echt geen ene fuck, als m'n bek iemand niet bevalt prima kijk je toch lekker de andere kant op?
Maarreh, trek jij volle zalen dan?
zou jij een goth in een korte broek willen zien dan, met 2 melkflessen als benen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Slachtkalf het volgende:
2) waarom zie je nooit gothics hardlopen, wielrenner, voetballen of een andere sport beoefenen?
laat dr nou een naar amerika zijn vertrokken die ik kenquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nee. Zag er laatst een op schipholmaar die kwam vast uit het buitenland
![]()
Maar dat kan niet als je een Goth zie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M'n moeder.... Satan.... who cares?
Dat interesseerd me echt geen ene fuck, als m'n bek iemand niet bevalt prima kijk je toch lekker de andere kant op?
Maarreh, trek jij volle zalen dan?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:25 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
check dan minstens mn fotoboek voordat je zulke opmerkingen maakt.
http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef misantropia het volgende:
[..]
[afbeelding]
en dan zeg je dat goths er raar bij lopengodverdomme zeg
![]()
dat is photoshop kneusquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef misantropia het volgende:
[..]
[afbeelding]
en dan zeg je dat goths er raar bij lopengodverdomme zeg
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
laat dr nou een naar amerika zijn vertrokken die ik ken![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Mustard_Man het volgende:
ik wel, ik ben een lekkertje.
Ik doelde meer op je kop dan op die zonnebril. Hahahahahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Mustard_Man het volgende:
als je de mouseover had gezien had je de sarcastische opmerking: "ZONNEBRIL WAUWW" gelezen.![]()
die zonnebril had ik trouwens 10 jaar geleden op straat gevonden.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je kop dan op die zonnebril. Hahahahaha
ik denk het wel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:59 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
en zelf te lelijk zeker om een fobo aan te maken?
Ik zet gewoon geen foto's van mezelf online, er staan er wel twee online maar dan moet je goed zoeken. Ik vind mezelf niet fantastisch maar lelijk ben ik zeker niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:59 schreef Mustard_Man het volgende:
en zelf te lelijk zeker om een fobo aan te maken?
Graftakkenquote:
zwerverquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Mustard_Man het volgende:
als je de mouseover had gezien had je de sarcastische opmerking: "ZONNEBRIL WAUWW" gelezen.![]()
die zonnebril had ik trouwens 10 jaar geleden op straat gevonden.![]()
Niet? Jij kan toch weg gaan? Hoeft van mij niet hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ja man we zijn beiden ongewenst. Maar ik heb er niet voor gekozen en die gothics wel.
Ja, TS bedoelt ectetera ecteteraquote:
zeer zeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
Alweer een " wij haten massaal gothics " vs. " wij hebben een hekel aan discotheeksjonnies" topic ?
gothics respecterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef aardebei het volgende:
Nee, je zal eens aardig zijn tegen gothics. Of ze iig respecteren.
Wat kick je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef aardebei het volgende:
Nee, je zal eens aardig zijn tegen gothics. Of ze iig respecteren.
als jij nog even door blijft posten gebeurt dat vast wel, domme gothic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik dacht dat dit topic al lang dicht was vanwege een tsunami aan domme reacties.
ja het valt onder het bredere genre: Kutherrie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Weten jullie uberhaubt wel watvoor muziek Gothic is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |