Oh god (of moet ik Satan zeggen?), Comic Sansquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik verbaas mij toch steeds weer over het aantal mensen dat zit te lullen over dingen waar ze niets vanaf weten.
um.. kijk bijvoorbeeld eens hier ofzo, voordat je allemaal dingen gaat roepen. www.gothic-nederland.nl
jij oer kapoet ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
moeten jullie maar niet lelijk zijn
heb jij zn fobo wel gezien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
jij oer kapoet ?
ik heb een sterk vermoeden dat jij niet eens Nederlands ben
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
jij oer kapoet ?
Op een dansavond kun je nou niet echt verwachten dat ze Ethereal of Death Rock zullen draaien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:35 schreef misantropia het volgende:
[..]
Op goth feesten word vaak bijna alleen nog maar cyber gedraaid, dat is jammer, en eentonig
"Bob is een jood!".quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:12 schreef misantropia het volgende:
[..]
jij oer kapoet ?
quote:
nee. Zag er laatst een op schipholquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vraag me af of dat Emo nog een beetje leeft in Nederland. Ik woon niet meer in een grote stad dus kan het slecht beoordelen. :/
Een aantal jaar terug zag ik hier nog wel eens wat Goths rondlopen maar het hield niet over.
Ik moet zeggen dat ik nog liever Emo's rond zou willen zien lopen dan blegers.... maargoed wie ben ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:47 schreef PsyCha het volgende:
nee. Zag er laatst een op schipholmaar die kwam vast uit het buitenland
![]()
Je kunt je natuurlijk afvragen wie jouw persoon graag ziet rondlopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog liever Emo's rond zou willen zien lopen dan blegers.... maargoed wie ben ik.
M'n moeder.... Satan.... who cares?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
Je kunt je natuurlijk afvragen wie jouw persoon graag ziet rondlopen.![]()
ik wel, ik ben een lekkertje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M'n moeder.... Satan.... who cares?
Dat interesseerd me echt geen ene fuck, als m'n bek iemand niet bevalt prima kijk je toch lekker de andere kant op?
Maarreh, trek jij volle zalen dan?
zou jij een goth in een korte broek willen zien dan, met 2 melkflessen als benen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Slachtkalf het volgende:
2) waarom zie je nooit gothics hardlopen, wielrenner, voetballen of een andere sport beoefenen?
laat dr nou een naar amerika zijn vertrokken die ik kenquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nee. Zag er laatst een op schipholmaar die kwam vast uit het buitenland
![]()
Maar dat kan niet als je een Goth zie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M'n moeder.... Satan.... who cares?
Dat interesseerd me echt geen ene fuck, als m'n bek iemand niet bevalt prima kijk je toch lekker de andere kant op?
Maarreh, trek jij volle zalen dan?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:25 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
check dan minstens mn fotoboek voordat je zulke opmerkingen maakt.
http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef misantropia het volgende:
[..]
[afbeelding]
en dan zeg je dat goths er raar bij lopengodverdomme zeg
![]()
dat is photoshop kneusquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef misantropia het volgende:
[..]
[afbeelding]
en dan zeg je dat goths er raar bij lopengodverdomme zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |