Ja, het kneuterige top 40 volk begrijpt het dan juist. Dan weten ze waar ze moeten zoeken in de bakken bij de Free Record Shop.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Of ze begrijpen het juist zodat ze het kunnen onderverdelen in bepaalde genres om verschillende soorten uit elkaar te houden een tijger en een huiskat zijn wellicht beide katten maar zeker niet hetzelfde.
Dus het onderscheid wat de media maakt, gooi je gelijk weg omdat het kankerbagger is. Kom is uit die hokjes mentaliteit van je.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan kun je kankerbagger van weggooiers als MCR onderscheiden van echte Punk.
Allochtonen maken hun naam weer waar he. Toevallig kleed ik me alternatief. Ik schijt op jou. Ik haat allochtonen niet, maar wel mensen die triest lopen doen, ik schijt op zequote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef razzberry het volgende:
Btw, die opmerking eerder in topic dat alleen van die allochtoon-bashers gothics haten.
Nou wij allochtonen schijten nog harder op gothics.
Nee, je hebt het verkeerd gespeld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:58 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Kutje, ik heb het goed gespelt, jij kennie quoten mien jong...
ik heb het voor je verbeterd. Maikuuul-wannabequote:Op zondag 6 augustus 2006 16:58 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Kutje, ik heb het goed gespelt, jij kennie quoten mien jong...
Ach dat alternatieve kleden, daar groei je ook wel weer overheen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:58 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Allochtonen maken hun naam weer waar he. Toevallig kleed ik me alternatief. Ik schijt op jou. Ik haat allochtonen niet, maar wel mensen die triest lopen doen, ik schijt op ze![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ach dat alternatieve kleden, daar groei je ook wel weer overheen.![]()
Wat.. die t? Drie keer raden waarom die dikgedrukt isquote:
Je bent niet eens mod of admin...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik heb het voor je verbeterd. Maikuuul-wannabe
Nee, de bandnaam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:01 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Wat.. die t? Drie keer raden waarom die dikgedrukt is![]()
Oh? Ben er anders nog steeds niet overheen gegroeid...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ach dat alternatieve kleden, daar groei je ook wel weer overheen.![]()
ok en dat sloeg helemaal nergens opquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:18 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Nog een reden om emo's kut te vinden, kenker..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |