doomquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Uit (hard)Rock onstond met vooral een band Blue Cheer maar ook in zekere mate Led Zeppelin het Metal genre, dat werd later uitgebreid door Black Sabbath die ook gelijk het Doom genre hebben uitgevonden omdat het heel langzaam met duistere/apocalyptische/depressieve lyrics was, daarna is door het experimenteren tussen een Hardcore en Metal Thrash Metal onstaan, tegenlijkertijd was dat ook het geval met Grindcore wat een verder evolutie is van Hardcore maar later pas meer Metal invloeden kreeg, op een gegeven moment kreeg je Thrash bands zoals Testament en Slayer die harder gingen spelen en over morbide onderwerpen lyrics hadden, Death kwam toen al snel en daarna is het Death Metal genre geexplodeerd en zag het de komst van de Death grunt in de tussentijd was Death Metal niet hard genoeg meer voor sommige bands en kwam er een kruising tussen Death Metal en Grindcore maar goed, sommige bands wilden een meer Melodic versie van Death Metal zoals Death op de latere platen neer zetten samen met het Heartwork album van Carcass (die begonen als GoreGrind toen overgingen naar Death Metal, toen Melo-Death en op het laatst een soort van Death 'n Roll maakte) en later At The Gates die het genre echt op zetten onstond Melo-Death waarbij net daarna Dark Tranquillity, In Flames en Edge Of Sanity het licht zagen..
waarom.. ik zou denken dat jullie elkaar gevonden zouden hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef razzberry het volgende:
Btw, die opmerking eerder in topic dat alleen van die allochtoon-bashers gothics haten.
Nou wij allochtonen schijten nog harder op gothics.
Ja man we zijn beiden ongewenst. Maar ik heb er niet voor gekozen en die gothics wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
waarom.. ik zou denken dat jullie elkaar gevonden zouden hebben![]()
ze zijn ongewe.. oh kut.. buitenlanders bashen mocht niet he![]()
![]()
ik ga wel weer naar ONZquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:38 schreef seto het volgende:
[..]
Die zal nooit grappig worden schone deerne.
Indeedquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:44 schreef OFfSprngr het volgende:
SLOTJUH!
Doe gewoon normaal, luister ernaar, maar ga je nou eensch godverdomme niet kleden alsof je een dood wijf bent met zwart haar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:47 schreef Devlinsect het volgende:
Die OP![]()
Het lijkt me verschrikkelijk om al de muziek in hokjes neer te zetten en het zo te noemen. Emocore, speedcore, Trashmetal, whatevercover, clowningmetal.
Hokjes, bedacht door journalisten en de media om zo een band aan te kondigen.
De zgn. 'muziekfans' die zich hieraan houden, begrijpen blijkbaar niets en dan ook helemaal niets van muziek.![]()
Of ze begrijpen het juist zodat ze het kunnen onderverdelen in bepaalde genres om verschillende soorten uit elkaar te houden een tijger en een huiskat zijn wellicht beide katten maar zeker niet hetzelfde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:47 schreef Devlinsect het volgende:
Die OP![]()
Het lijkt me verschrikkelijk om al de muziek in hokjes neer te zetten en het zo te noemen. Emocore, speedcore, Trashmetal, whatevercover, clowningmetal.
Hokjes, bedacht door journalisten en de media om zo een band aan te kondigen.
De zgn. 'muziekfans' die zich hieraan houden, begrijpen blijkbaar niets en dan ook helemaal niets van muziek.![]()
en dan kan je ze onderscheiden. Hoera!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Of ze begrijpen het juist zodat ze het kunnen onderverdelen in bepaalde genres om verschillende soorten uit elkaar te houden een tijger en een huiskat zijn wellicht beide katten maar zeker niet hetzelfde.
Dan kun je kankerbagger van weggooiers als MCR onderscheiden van echte Punk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]
en dan kan je ze onderscheiden. Hoera!![]()
Heb ik ooit gezegd dat zij Punk zijn dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan kun je kankerbagger van weggooiers als MCR onderscheiden van echte Punk.
Waar valt Lagwagon onder?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan kun je kankerbagger van weggooiers als MCR onderscheiden van echte Punk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |