jij had lang haar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik wordt zo moe van mensen die iemand met (half) lang haar altijd als een metal of rock figuur afschilderen en als een aso behandelen.![]()
(ik heb nu overigens niet lang haar, maar ik heb nog oude foto's van vorig jaar en die wil ik niet weg gooien)![]()
Ik heb nu korter haar, so what. Ik gedraag me hetzelfde als voorgaande jaren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
jij had lang haar?
trouwens jij bevestigd het vooroordeel wel hoor:
[afbeelding]
http://fotoboek.fok.nl/Naief_And_Nasty
Ik word moe van mannen die strings en ander vrouwelijk ondergoed dragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik wordt zo moe van mensen die iemand met (half) lang haar altijd als een metal of rock figuur afschilderen en als een aso behandelen.![]()
(ik heb nu overigens niet lang haar, maar ik heb nog oude foto's van vorig jaar en die wil ik niet weg gooien)![]()
als een flikker??quote:Ik heb nu korter haar, so what. Ik gedraag me hetzelfde als voorgaande jaren.
ik heb het over die ransfoto waar jij met je lelijke witte kont in een string rondhuppeltquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik heb nu korter haar, so what. Ik gedraag me hetzelfde als voorgaande jaren.
hallo man. check je eigen fotoboek! jij bent het toonbeeld voor de wansmaak!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Franse modepoppen (in Parijs) hebben langharige pruiken en showen erg exclusieve kleding.
In het westen is het imago van langharigen erg verpest, eerst door de hippies (john Lennon) en later door de metal en rockscene.
Lang haar hoort een uiting van verheven esthetisch besef te zijn zoals in Frankrijk.
Ga dan naar Frankrijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Franse modepoppen (in Parijs) hebben langharige pruiken en showen erg exclusieve kleding.
In het westen is het imago van langharigen erg verpest, eerst door de hippies (john Lennon) en later door de metal en rockscene.
Lang haar hoort een uiting van verheven esthetisch besef te zijn zoals in Frankrijk.
Sowieso comes and goes. Doet me denken dat iets van 7 jaar geleden een scheiding in het midden hip was met veel gel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
Dat ligt niet aan je haar, maar aan je kisten & je zwarte t-shirt.
Overigens wordt lang haar bij mannen binnen 5 jaar weer een trend.
Dat zou mooi zijn, het dragen van lang haar moet een positiever imago krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
Bonjourquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ga dan naar FrankrijkEn vergeet je string niet!
Ja. Net als baarden en snorren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Dat zou mooi zijn, het dragen van lang haar moet een positiever imago krijgen.
Is dat echt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik bedoel, Tom Sebastian is toch ook geen aso, maar een exponent van de beautybranche.
[afbeelding]
Dat ziet er niet uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik bedoel, Tom Sebastian is toch ook geen aso, maar een exponent van de beautybranche.
[afbeelding]
De echte kenners sparen nu dus al.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
hallo zeg. lang haar kan wel zoals je wel bij italianen ziet. dat noem ik lang haar bij mannen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Maar wat het ook is het kan jaren duren voor lang haar weer iets frans idyllisch krijgt.
Ziet eruit als een knappe vent, maar dat haar is echt vreselijk! (en dat jasje, en de combi met die stropdas..quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[afbeelding]
Je hebt me bijna overtuigd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mannen horen geen lang haar te hebben.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga mijn haar laten groeien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lang haar is een teken van vrouwlijkheid en mannen horen geen vrouwlijke trekjes te vertonen.
Okay, laten we even stellen dat het universeel geaccepteerd is dat lang haar vrouwelijk is (het is niet waar, maar goed). Dan nog: waarom mogen mannen van jou geen 'vrouwelijke trekjes' vertonen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lang haar is een teken van vrouwlijkheid en mannen horen geen vrouwlijke trekjes te vertonen.
Uiteraard mag iedereen zelf weten hoe hij of zij eruit ziet maar naar mijin mening zijn een man en vrouw 2 verschillende begrippen. Het is niet een beetje man en een beetje vrouw het is man OF vrouw.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Okay, laten we even stellen dat het universeel geaccepteerd is dat lang haar vrouwelijk is (het is niet waar, maar goed). Dan nog: waarom mogen mannen van jou geen 'vrouwelijke trekjes' vertonen?
Joden horen geen varkensvlees te eten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik geef mijn mening.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joden horen geen varkensvlees te eten.
NOU EN?!
omg dat snorretjequote:Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah, da's de echte shit:
[afbeelding]
ohhh dat is ook ernstig jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oook leuk mannen met een paardenstaart met van die cowboy laarzen![]()
![]()
das die kneus uit de RHCP-clipsquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah, da's de echte shit:
[afbeelding]
Dat was toch die duitse Günther van tini wini string bikini?quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je bent zeker een blondje met kort haar.
omg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat was toch die duitse Günther van tini wini string bikini?
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&safe=off&c2coff=1&q=G%C3%BCnther+bikini
Exactly.
Mensen die zich "anders" voelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Yildiz het volgende:
Lang haar is trouwens voor krakerstuig, over het algemeen.
Met lang haarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lief doen is voor pedo's en transsexuele homo's.
En zat iedereen liedjes te zingen voor de bomenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En zat iedereen liedjes te zingen voor de bomenNu zitten ze in kraakpanden
De Merovingische koningen hadden ook allen lang haar.quote:
Arniequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef daaaaan het volgende:
Tussen kort en halflang in, en dan goed verzorgd is wel weer goedzoals b.v. veel Italianen en Portugezen (en tegenwoordig ook meer Nederlanders) hebben
Off topic: Over Arnie gesproken, Reinout Oerlemans want zo heet die echt komt nog steeds dagelijks mensen tegen die hem Arnie noemen, sneu tochquote:
Ik hoop het niet. Ik verwacht binnen 5 jaar kaal te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
Dat ligt niet aan je haar, maar aan je kisten & je zwarte t-shirt.
Precies. En ik was het regelmatig (ja, vaak genoeg) en ga zelfs af en toe naar de kapper om de puntjes te laten knippenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef JohanTop het volgende:
Tis niet altijd asociaal, alleen veel mannen emt lang haar wassen hun haar niet goed, en doen er nuiks aan qua verzorging.. Dįt is het probleem..
Ja, die Germanen en Vikingen dat waren pas echte wijven he? Die droegen zelfs vlechtjes in hun haren als ze hun vijanden in stukjes hakten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind het een zwerver.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik vind Antonie Kamerling toch een toonbeeld van fatsoen.
[afbeelding]
(Heeft hij überhaupt wel eens iets ondeugends gedaan?)
Ik gebruik zelfs na elke keer dat ik het gewassen heb van die Direct Hair Repair creme omdat het anders te springerig is. Het is wel veel onderhoud moet ik zeggen, maar ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Precies. En ik was het regelmatig (ja, vaak genoeg) en ga zelfs af en toe naar de kapper om de puntjes te laten knippen
Maar omdat de meeste langharige personen weigeren naar de kapper te gaan en/of hun haar te wassen, hoeven er nog niet talloze vooroordelen rond te zwerven natuurlijk.
daar ziet ie er anders behoorlijk onverzorgd uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik vind Antonie Kamerling toch een toonbeeld van fatsoen.
[afbeelding]
(Heeft hij überhaupt wel eens iets ondeugends gedaan?)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:54 schreef Mrsgod het volgende:
Ik weet wat je bedoeld.
Mijn broertje liet zijn haar groeien en kreeg van allerlij breezer biatches uit mijn klas de vraag; "isS jE bR0ertJ skAtewR ofSo?"
wat is lang? wat is kort?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hier vind ik je wel een beetje vreemd worden.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
ik loop in het weekend ook graag in een jurk!
Zolang lang haar een teken is van een gebrek aan uiterlijke verzorging, heeft de meute gelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:52 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Nee, de bevooroordeeldemeute heeft haar mening al klaar. Langhaar is aso,ga naar de kapper, grow up en noem maaar op.
vandaag laten kn ippen...het is een paar cm lang, maar volgensmij kan iedereen al te duidelijk zien dat ik donkerblond haar heb.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 05:12 schreef Chrrris het volgende:
[..]
wat is lang? wat is kort?
Ik vind het eigenlijk wel cool als een man /jongen zn haar de natuurlijke slag de kans geeft
Dus niet te kort, maar ook niet te lang. Maar als je krullen hebt, 't niet gaan minimaliseren dat je niet ziet wat voor haar je hebt.
ik ben het er niet mee eens dat het altijd als aso word bestempeld, ik vid het gewoon echt NIET sexyquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[afbeelding]
ja dat was dan ook pure onzinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:16 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Even over het commentaar dat lang haar bij mannen verwijfd zou staan; in de middeleeuwen was de lengte van het hoofdhaar van de man, een indicatie voor de lengte van het geslacht.
Ik ken wel iemandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:51 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vandaag laten kn ippen...het is een paar cm lang, maar volgensmij kan iedereen al te duidelijk zien dat ik donkerblond haar heb.....
even een 'leukere' wending geven.. (of eigenlijk vragen!)
waar zijn de pics van dames met mooi (erg) lang haar![]()
Idd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Timmehhh het volgende:
Mijn laatste opmerking moet ik eigenlijk wel nuanceren. Je hebt ook personen met lang semi-lang haar studentachtigen enzo die het wel goed verzorgen enzo.
Die vallen dan ook niet onder de alto-achtigen.
Dat is knapquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef boezoeh het volgende:
Lang haar?? Wat dacht je van kaal zijn? als je een kaal hoofd heb word je ook als natie/relschopper aangezien..
jouw haar is niet langquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:03 schreef EleQusion het volgende:
Ik ben langharig en luister voornamelijk naar rock, de drama.
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:24 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06323/lysanne1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die voorste
[afbeelding]
Mark Jansen mag er ook altijd zijn
[afbeelding]
Indiaan (thans dat zegt ie)
[afbeelding]
Chuck Schuldiner (wijlen)
Nee das waar, sommige (jonge) mannen die kaal worden, maar aan de zijkanten nog haar hebben, zijn vaak ook geneigd om dat sneller helemaal kaal te scheren dan met zo'n Dr.Phil hoofd rond te lopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:46 schreef bxie het volgende:
[..]
![]()
-edit- @ brunette : dat is ook niet waar, als er een relaxed iemand met een kale kop voorbij loopt denkt heus niemand dat diegene een natie () is, tuurlijk worden kalekoppen in legerbroeken met kisten en metalen kettingen aan hun broek bevooroordeeld maar dat is een ander iets, puur over de kale koppen gesproken is het niet waar
![]()
Mwoah, die eerste drie hebben wel 'mooi' haar, het is goed verzorgd en glanst, dus ik kan niet zeggen dat het pauper of asociaal staat in dit geval. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet mooi vind bij mannen, langer dan de schouder is gewoon not done bij een ventquote:
Norther.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die voorste
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahahahaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ga dan naar FrankrijkEn vergeet je string niet!
hehehe..mij = ziet mark ^^ wacht...heb ook nog wel leuke foto van um.. *zoekt* there it is..eigenhandig gemaakt in hedon zwolle toen ie ff leuk voor me op z'n knieėn ging...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die voorste
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
K kan het zelf niet beter zeggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:45 schreef nightdaughter het volgende:
Mark is lief... en knap![]()
Ligt er ook aan hoe je je haar als man verzorgt. Als je het gewoon goed verzorgt en goed kamt of borstelt is het ook al een heel ander gezicht dan wanneer je het niet doet.
Helaas weten veel mensen niet hoe ze op een foto moeten staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef Death_Angel_89 het volgende:
trouwens.. Yves Huts (epica) mag er ook wel wezen hoor...
[afbeelding] de rechter
stelletje poedelsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:51 schreef MadMarco het volgende:
[afbeelding]
owk,....dit moet je nu niet meer doen
Mmmjaa der ist ja verdammte scharfquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
hehehe..mij = ziet mark ^^ wacht...heb ook nog wel leuke foto van um.. *zoekt* there it is..eigenhandig gemaakt in hedon zwolle toen ie ff leuk voor me op z'n knieėn ging...![]()
[afbeelding]
[..]
K kan het zelf niet beter zeggenMark is n enorme schat ^^ (inclusief een te hoog chocomel gehalte..maar zolang ei nog niet zo erg wordt als ad..
)
[afbeelding] de rechter
Omdat het dan alto's zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Waarom horen ze dat niet te hebben?
Geen lang haar of halflang haar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mannen horen geen lang haar te hebben. Zo nu is het klaar
Omdat een man geen vrouwlijke trekjes hoort te vertonen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Waarom horen ze dat niet te hebben?
Zolang dat je het in een staart(je) kan doen dat hoort niet bij een manquote:
En vrouwen horen nog steeds slaven te zijn van mannen omdat Eva de appel in het paradijs heeft gegeten en daarom de vrouw heeft veroordeeld!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat een man geen vrouwlijke trekjes hoort te vertonen.
Neuj Adam en Eva hebben nooit bestaan naar mijn idee maar dat terzijde. Een man hoort te voldoen aan het standaart idee dat men bij een man heeft en daar hoort lang haar zeker niet bij. Zo denk ik er over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En vrouwen horen nog steeds slaven te zijn van mannen omdat Eva de appel in het paradijs heeft gegeten en daarom de vrouw heeft veroordeeld!
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Het grappige dat de meeste mannen die hier bitchen vast wel van deze man houden:
[afbeelding]
Mijn opzet is om te laten zien dat je opvatting zo achterlijk is als een Christen uit de middeleeuwen, gefeliciteerd, je bent achtergesteld, vast zeker ook een hekel aan moslims omdat ze conservatieve gedachtens hebben eh?..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj Adam en Eva hebben nooit bestaan naar mijn idee maar dat terzijde. Een man hoort te voldoen aan het standaart idee dat men bij een man heeft en daar hoort lang haar zeker niet bij. Zo denk ik er over.
kenker wat lelijk. Lang haar is ok, maar dit is weer te lang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
hehehe..mij = ziet mark ^^ wacht...heb ook nog wel leuke foto van um.. *zoekt* there it is..eigenhandig gemaakt in hedon zwolle toen ie ff leuk voor me op z'n knieėn ging...![]()
[afbeelding]
[..]
K kan het zelf niet beter zeggenMark is n enorme schat ^^ (inclusief een te hoog chocomel gehalte..maar zolang ei nog niet zo erg wordt als ad..
)
[afbeelding] de rechter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |