quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Mister_T het volgende:
Heidfeld, you stupid fuck!, Die wordt afgemaakt in duitsland
NEEEEEEEEEEE!!!! daar is niets in veranderd!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Dag spanning in het kampioenschap.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Mister_T het volgende:
Heidfeld, you stupid fuck!, Die wordt afgemaakt in duitsland
Nou, wat heeft Heidfeld Alonso een geluk dat 'ie vandaag uitvalt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat geluk van Alonso is echt niet gewoon meer. Het blijft maar duren.
Denk je dat Alonso ooit nog gaat uitvallen? En mits hij uitvalt, heeft ie vast weer ergens geluk meequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!! daar is niets in veranderd!
GEWELDIG
Ach nee, je meent hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij Schumacher was er al iets stuk volgens mij
Het uitvallen van Alonso was dé kans om het weer een beetje gelijk te trekken...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!! daar is niets in veranderd!
GEWELDIG
Schumacher deed het zelf hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef BiMeWet het volgende:
DIE KANKERALONSO MET ZN GRAFGELUK BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIJNA!!!!!!! was het Wk weer ZO spannend!
probleem is dat niemand 't weet...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef haaahaha het volgende:
Kut, ik heb alles gemist, kan iemand een herhaling typen?
quote:
een herhalingquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef haaahaha het volgende:
Kut, ik heb alles gemist, kan iemand een herhaling typen?
Komt nog wel joh, de Ferrari is geweldig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Het uitvallen van Alonso was dé kans om het weer een beetje gelijk te trekken...
Wat dacht jij dan!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef MonoSynth het volgende:
hij zit te janken in de auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |