Het moet zwaar voor je zijn als Renault fanquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Sally het volgende:
Applaus voor de 'wishful thinkers':
Jullie wens is uitgekomen: Alonso is eraf gestuiterd....![]()
EDIT: Topic dicht....![]()
Die zal wel een kleine uitbrander van Briatore krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Mikkie het volgende:
Als dat een fout van de pitcrew is, is 't wel heel slecht!
En dat is .....quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef MaximusF1 het volgende:
"drive shaft failure" zegt Alonso
Hij gaat deze denk ik gewoon oprijden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij mot Schumacher nog voor droogweer banden..?
En dan uitvallenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij gaat deze denk ik gewoon oprijden.
Ach... Ik heb BS banden en een Ferrari motorquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het moet zwaar voor je zijn als Renault fan.
Als Button wint wordt hij een compleet ander coureur denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef MaximusF1 het volgende:
Button mag winnen van mij. Verdient het wel na al die races...mooie opkikker ook, kunnen ze het gat tussen Ferrari en Renault vergroten.
Die stapt morgen lachend in een nieuw rood autootjequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef -Hans- het volgende:
wat een gekke race! eerst leek het kampioensschap voor Schumacher voorbij, maar zie nu! de titel is dichterbij dan ooit !!!!!!!!
En als iemand een fout heeft gemaakt bij Renault dan komt er en vacature vrij.
Als je het goed wil doen in de Manager moet je je eigen voorkeuren negeren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach... Ik heb BS banden en een Ferrari motor![]()
*ongeveer van m'n geloof afgevallen...*
Alonso go homequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zap je even naar het wielrennen...
Wass passiert met Alonso?
Kapotte aandrijvingsas.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zap je even naar het wielrennen...
Wass passiert met Alonso?
hahahaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Die stapt morgen lachend in een nieuw rood autootje
p'sies!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen in de Manager moet je je eigen voorkeuren negeren.
Ze willen graag terug naar Begliëquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zag ik ze bij Ferrari Spa Rood drinken?
Gaat hij denk ik ook doen. En dan volgend jaar Kimi in een rode bolide.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Schumacher zou vandaag wel eens 8 of 6 punten kunnen inlopen. Dag WK voor Alonso(mooi moment om te stoppen Schumacher..
![]()
)
Neuh, gewoon afraggen die handel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef MonoSynth het volgende:
Zou Schumi nog binnen moeten komen voor nieuw rubber?
No way! Liever 2/3de dan 6/7dequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef MonoSynth het volgende:
Zou Schumi nog binnen moeten komen voor nieuw rubber?
En dan doet hij het nog rustig aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef LedZep het volgende:
The Stig zou deze hele race lang droogweerbanden houden en met een ronde op het hele veld winnen.
Vreselijk scenario voor mij, maar ja wel een begrijpelijke keuze van Kimi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaat hij denk ik ook doen. En dan volgend jaar Kimi in een rode bolide.
Daar heeft hij de voorsprong niet voor, want dan wordt hij 5e.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef Mister_T het volgende:
Denk dat schumacher nog banden gaat halen, puur voor zekerheid
6dequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Daar heeft hij de voorsprong niet voor, want dan wordt hij 5e.
Idd, als het zover komt -> geen risico en 3e worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Schumacher zijn positie niet eens gaat verdedigen...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Idd, als het zover komt -> geen risico en 3e worden.
Jenson Button, generally regarded as the greatest racing driver of all time apart from the ones who are better,quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef Brahimov het volgende:
http://uncyclopedia.org/wiki/Jenson_Button
Zeker! de vorige race was cool maar deze race was echt super!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef LedZep het volgende:
Laten we maar alsvast concluderen: beste race vh jaar tot nu toe?
Zolang hij dat kan, blijft ie dat doen. Loopt ie risico, dan laat ie de la rosa voor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef sanger het volgende:
Schumi verdedigd toch !
Laatste 2 jaar...!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef LedZep het volgende:
rood: Barisart. Bruisend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zag ik ze bij Ferrari Spa Rood drinken?
Yup, met afstand.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef LedZep het volgende:
Met afstand van de laatste jaren denk ik zelfsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, met afstand.
Als Schumacher dit tot het eind volhoudt vind ik het heel knap.
van mij wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
Wtf, mag dit ?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef LedZep het volgende:
Geen straf. Race incident -> gedwongen uitwijken.
lijkt me wel jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
Heidfeld heeft 'm geraakt lijkt me?
Yep weer een duitser....quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
Heidfeld heeft 'm geraakt lijkt me?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Mister_T het volgende:
Heidfeld, you stupid fuck!, Die wordt afgemaakt in duitsland
NEEEEEEEEEEE!!!! daar is niets in veranderd!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Dag spanning in het kampioenschap.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Mister_T het volgende:
Heidfeld, you stupid fuck!, Die wordt afgemaakt in duitsland
Nou, wat heeft Heidfeld Alonso een geluk dat 'ie vandaag uitvalt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat geluk van Alonso is echt niet gewoon meer. Het blijft maar duren.
Denk je dat Alonso ooit nog gaat uitvallen? En mits hij uitvalt, heeft ie vast weer ergens geluk meequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!! daar is niets in veranderd!
GEWELDIG
Ach nee, je meent hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij Schumacher was er al iets stuk volgens mij
Het uitvallen van Alonso was dé kans om het weer een beetje gelijk te trekken...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!! daar is niets in veranderd!
GEWELDIG
Schumacher deed het zelf hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef BiMeWet het volgende:
DIE KANKERALONSO MET ZN GRAFGELUK BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIJNA!!!!!!! was het Wk weer ZO spannend!
probleem is dat niemand 't weet...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef haaahaha het volgende:
Kut, ik heb alles gemist, kan iemand een herhaling typen?
quote:
een herhalingquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef haaahaha het volgende:
Kut, ik heb alles gemist, kan iemand een herhaling typen?
Komt nog wel joh, de Ferrari is geweldig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Het uitvallen van Alonso was dé kans om het weer een beetje gelijk te trekken...
Wat dacht jij dan!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef MonoSynth het volgende:
hij zit te janken in de auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |