quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:52 schreef johnplayer het volgende:
Jongens, ik ga een voorspelling doen, een gewaagde, dat dan wel, maaaaaarrrrrrrrrrrrrr,,,,
we gaan niet full distance......
Nou inderdaad,quote:
quote:
Dat ze op alle fronten zijn overklast door Michelin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou inderdaad,
Ben benieuwd wat Kees van de Grind te vertellen heeft aan het eind
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Alonso hier wint, doet ie echt goede zaken voor het kampioenschap...
Nee. Dat wisten we nog nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:
SC in this lap!
Het ergste zal zijn als hij straks weer allerlei rare gebaren gaat maken nadat hij heeft gewonnenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Alonso hier wint, doet ie echt goede zaken voor het kampioenschap...
Voor Alonso is alleen schumacher van belang.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De echte concurrenten zitten sowieso dichtbij.
Yep.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Mikkie het volgende:
Is Schumacher nu doorgestuurd zodat 'ie er dadelijk 20 seconden achter zit?
Mwoahquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:00 schreef MonoSynth het volgende:
Alonso gaat weer hard!
Jammer, want dan zal je dit soort gevechten niet gauw meer zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gelukkig gaan we naar 1 bandenfabrikant....
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ergste zal zijn als hij straks weer allerlei rare gebaren gaat maken nadat hij heeft gewonnen.
* Brahimov duimtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Voorspelling: Button gaat zijn eerste race winnen
Dat zal wel niet, hij heeft het hele seizoen al een goede betrouwbaarheid en bergen gelukquote:
Zolang Alonso dan maar uitvaltquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Voorspelling: Button gaat zijn eerste race winnen
Dat geluk moet toch een keer oprakenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, hij heeft het hele seizoen al een goede betrouwbaarheid en bergen geluk![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat Button nog gaat uitvallen.
Dat past wel bij het geluk van Alonso.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat Button nog gaat uitvallen.
Ik vind dat er voor dat gejank een drive-through moet komenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zijn geluk zal wel verdwijnen als hij bij McLaren zit.
Samequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef Sally het volgende:
* Sally vindt het ontzettend jammer (lees: baalt) dat ze haar Michelins heeft ingeruild....
Ik heb hem.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik Kubica had genomen in mijn manager
Dat is wel de tendens bij McLaren,quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zijn geluk zal wel verdwijnen als hij bij McLaren zit.
Me too....quote:
Troost je, ik heb nu ook een Ferrari-motor en Bridgestones.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Me too....
Ik had JV, meteen ingeruild voor de goedkopere(!) Kubica!
Had ik meteen centen voor een dure motor... MAar die levert me nu (vrees ik) niet erg veel meer op!
Ik ook. En Liuzzi, Speed en STR-Chassisquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Troost je, ik heb nu ook een Ferrari-motor en Bridgestones.![]()
Niemand...want er komt een zware regenbui aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Mikkie het volgende:
Ben benieuwd wie van de voorste mannen het eerst de ballen heeft om droogweer-banden eronder te leggen.
Ik heb ook Speed, maar ook een BMW-chassis.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ook. En Liuzzi, Speed en STR-Chassis
Tot zover.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef MonoSynth het volgende:
Heidfeld mijn held (nu. heeel even.)
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:18 schreef Brahimov het volgende:
Zul je zien dat het gaat regenen als Schumi net naar slicks is gegaan
Nah, daar hebben ze de weermannen voor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:18 schreef Brahimov het volgende:
Zul je zien dat het gaat regenen als Schumi net naar slicks is gegaan
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
Zou mooi zijn als Button Alonso passeert.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vreemd voor Barichello, nu hoeft ie niet meer aan de kant voor Schumacher.
Waarom zouden ze ook? Ze zijn toch snellerquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:20 schreef -Hans- het volgende:
ferrari durft de gok niet aan.
Maar hoeveel sneller kunnen ze zijn met normale banden? volgens mij toch een stuk sneller.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:21 schreef Xebber het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook? Ze zijn toch sneller
cool dude is Kimi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef MaximusF1 het volgende:
Kimi: "It's cool, it's fine. These things happen"
Ik gun Honda wel een overwinning, bovendien is het beter voor het kampioenschap als Alonso niet scoort.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:23 schreef sanger het volgende:
Als Alonso moet pitten gaat Button er voorbij
Ik denk van wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou hem weleens in het Fins willen horen praten. Zou je die dan ook zo praten?
Vast wel, denk dat er weinig verschil in zal zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou hem weleens in het Fins willen horen praten. Zou je die dan ook zo praten?
meen van wel jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef Remzz het volgende:
Ralf op gewone banden?
http://www.youtube.com/watch?v=uAbR6H7k7Dgquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet wel, want Fisico doet niet meer mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
Renault staat buiten voor Alonso ???
Hij kan dus wel articulerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uAbR6H7k7Dg
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |