mja en als het stuk gaat en er onder vandaan knikkert, weet ik tenminste eindelijk wat het wasquote:
half, ben nog een beetje erg rotquote:
zitten je darmen er nog in?quote:
ook goede avondquote:
voor zover ik weet komt die woensdag binnen met transport, maandag is me tel in het water gevallen dus daar heb ik verder ook weinig meer mee kunnen doenquote:
half volgens mij......de alcohol zit er volgens mij nog wel inquote:
thanxzquote:
ow, nou, dan doen we gewoon of het kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het de juiste grammatica is.
Maar qui = wie vous = jij est = is.
Dus.
Ja, alleen dan klopt je antwoord dus nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, nou, dan doen we gewoon of het klopt
en ik zei dat ik goed wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen dan klopt je antwoord dus niet. Ik vroeg wie je was.
zo deed ik het dus ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, zo kan ie ook opgevat worden.
psst N70 kopen? slecht 2 keer kopje onder geweestquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor zover ik weet komt die woensdag binnen met transport, maandag is me tel in het water gevallen dus daar heb ik verder ook weinig meer mee kunnen doen![]()
moet morgen toch even naar werk![]()
geil geluidjequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
voor de mensen die interesse hebben, ik heb, nu de einddempers erop zitten, een filmpje gemaakt
Steeds met iets meer toeren voorbij gereden
http://www.megaupload.com/?d=E5O6JRE7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |