abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:18:04 #1
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40540111
Kom ik gisteren langs in de Orange shop om mijn abonnement te verlengen en een nieuwe phone te scoren, blijkt dat ik alleen met twee jaar kan verlengen en niet met één. Ik vraag waarom dat zo is.
"Tjah, bij Orange hebben ze twee soorten abonnementen, Silver en Gold. Alleen als je Gold bent kun je één jaar verlenging aanvragen, maar jij bent Silver," legt de verkoper beschaamd uit.
Ik: "En hoe wordt ik dan Gold?"
Verkoper: "Dat hangt af van allemaal factoren, die samen gewogen worden."
Ik: "Dus wat je eigenlijk zegt, is dat ik een soort tweederangs abonnementshouder ben?"
Verkoper: "Jah, wij zijn er ook niet blij mee, maar het is het beleid."
Ik: "Nou, dan ga ik kijken of ik ergens anders wel een eenjarig abonnement kan regelen. "

Uiteindelijk wel gewoon twee jaar genomen, want ik had geen zin om op de drie maanden opzegtermijn te wachten voordat ik mijn nieuwe phone kreeg
Maar toch haat ik Orange!
De opzegbrief ligt al klaar
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:26:35 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40540389
Gold is bling.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_40540717
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:26 schreef seto het volgende:
Gold is bling.
jeweets
pi_40540731
Dacht dat het over wiet ging.
pi_40540751

En daarom zit ik niet meer bij Dutchtone!
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:36:25 #6
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40540762
Gek genoeg kun je je Orange abonnement wel voor 1 jaar verlengen als je dat zou regelen bij een andere dealer (Belcompany, Phonehouse) in plaats van bij de Orangeshop, dus dat was ook nog een optie geweest.
pi_40540768
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:35 schreef pussydeluxe het volgende:
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_40541008
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:18 schreef Zhenar het volgende:
Kom ik gisteren langs in de Orange shop om mijn abonnement te verlengen en een nieuwe phone te scoren, blijkt dat ik alleen met twee jaar kan verlengen en niet met één. Ik vraag waarom dat zo is.
"Tjah, bij Orange hebben ze twee soorten abonnementen, Silver en Gold. Alleen als je Gold bent kun je één jaar verlenging aanvragen, maar jij bent Silver," legt de verkoper beschaamd uit.
Ik: "En hoe wordt ik dan Gold?"
Verkoper: "Dat hangt af van allemaal factoren, die samen gewogen worden."
Ik: "Dus wat je eigenlijk zegt, is dat ik een soort tweederangs abonnementshouder ben?"
Verkoper: "Jah, wij zijn er ook niet blij mee, maar het is het beleid."
Ik: "Nou, dan ga ik kijken of ik ergens anders wel een eenjarig abonnement kan regelen. "

Uiteindelijk wel gewoon twee jaar genomen, want ik had geen zin om op de drie maanden opzegtermijn te wachten voordat ik mijn nieuwe phone kreeg
Maar toch haat ik Orange!
De opzegbrief ligt al klaar
Om te beginnen is Orange een kutbedrijf waar je betere geen abonnement kunt hebben.

En als ik het goed begrijp heb je na je onprettige ervaring je abonnement verlengd met 2 jaar? Had meteen een ander abonnement afgesloten wat pas over 3 maanden ingaat, dat kan namelijk. Heb je meteen een nieuwe telefoon terwijl je nog geen dubbele kosten hebt.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_40541080
dat is de reden dat ik a la minute mijn abbo heb opgezegd daar, toen ik dat gewauwel kreeg
ik bel en sms me arm, flikker op zeg.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:47:44 #10
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40541139
ik baal er zo van dat ik nu qua adsl bij orange zit
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:51:10 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_40541246
Ik ben eigenlijk altijd tevreden geweest over orange etc...maar dit soort grappen moeten ze niet flikken.
Ik ga ook opzeggen.. wat ik toch al van plan was.. alleen al om het feit dat je als vaste klant niet eens leuke extra's krijgt en de nieuwkomers wel dus dat ga ik ook op die manier doen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_40541279
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:26 schreef seto het volgende:
Gold is bling.
platinum
pi_40541311
ik ben een platinum beller
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_40541521
Tja.. beetje rare gang van zaken daar dus. Zit er zelf ook bij en ben van plan t op te gaan zeggen.

Ik werk bij T-Mobile en daar heb je dus ook wel gradaties in klanten maar niet zo erg als bij Orange. Je bent daar A, B of C klant en naar aanleiding daarvan krijg je een aanbieding. Ook kunnen ze je nog extra korting geven enz.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:01:19 #15
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40541558
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:00 schreef xa-4 het volgende:
Tja.. beetje rare gang van zaken daar dus. Zit er zelf ook bij en ben van plan t op te gaan zeggen.

Ik werk bij T-Mobile en daar heb je dus ook wel gradaties in klanten maar niet zo erg als bij Orange. Je bent daar A, B of C klant en naar aanleiding daarvan krijg je een aanbieding. Ook kunnen ze je nog extra korting geven enz.
gij snodaard gij bent mijn concurrent ik werk bij vodafone, we werken (in de winkel) niet met gradaties..
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_40541578
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Junk.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:09:23 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_40541819
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:00 schreef xa-4 het volgende:

Heb je nog een leuke aanbieding voor een jaar ? iets van 20 a 25 euro p.m. bel/sms gedrag max.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:14:23 #18
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_40541991
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:47 schreef SamStar het volgende:
ik baal er zo van dat ik nu qua adsl bij orange zit
Ik ook

Eindelijk met de mobiele telefoon weg bij dat kutbedrijf (kan het weten, ben een exwerknemer).
En dan word mij even verteld dat wanadoo wordt overgenomen

Het is ook allemaal 1 grote teringzooi

zo, genoeg gemekkert voor vandaag
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_40542098
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:14 schreef kwib het volgende:

[..]

Ik ook

Eindelijk met de mobiele telefoon weg bij dat kutbedrijf (kan het weten, ben een exwerknemer).
En dan word mij even verteld dat wanadoo wordt overgenomen

Het is ook allemaal 1 grote teringzooi

zo, genoeg gemekkert voor vandaag
Het is niet overgenomen, het is alleen een naamswijziging. In principe heb je altijd al orange gehad
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40542146
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:09 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Heb je nog een leuke aanbieding voor een jaar ? iets van 20 a 25 euro p.m. bel/sms gedrag max.
Hahahaha... Tuurlijk!
pi_40542209
Dat silver/gold gediscrimineer geldt alleen in Orange shops, bij internet winkels kun je wel gewoon met 1 jaar verlengen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:43:43 #22
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_40542949
Ik heb gold, ben namelijk orange premier klant, ik mocht wel 1 jaar verlengen, maar dan kostte mijn telefoon nog heel veel geld. Nu ga ik maandag kassa bellen om mijn abonnement af te kopen. ( zie mijn topic over de orange m3000 die ik heb)
There's no point in living if you can't feel alive
pi_40543700
Orange is kut heb me abbo ook opgezegd
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:11:34 #24
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40543963
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Grobbel het volgende:
Gek genoeg kun je je Orange abonnement wel voor 1 jaar verlengen als je dat zou regelen bij een andere dealer (Belcompany, Phonehouse) in plaats van bij de Orangeshop, dus dat was ook nog een optie geweest.
Klopt, dat gaven de medewerkers zelf ook al aan (wel behulpzaam van ze ). Maar dan zijn de telefoons die je erbij krijgt veel duurder
En ik had idd gewoon meteen kunnen opzeggen, maar ik had me nu eenmaal voorgenomen dat ik die dag een nieuwe telefoon wilde hebben, dan wil ik ook dat dat meteen voor elkaar komt.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:11:51 #25
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40543974
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef Bigs het volgende:
Dat silver/gold gediscrimineer geldt alleen in Orange shops, bij internet winkels kun je wel gewoon met 1 jaar verlengen.
Niet bij de Orange website zelf trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')