Dat wilde ie even horen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Ruuub het volgende:
het is niet 'gewoon' een broek van J&J..![]()
Jack and Jones is tof![]()
Ben gewoon doorgelopen, ik ben niet zo van de vechtpartijtjes.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:24 schreef seto het volgende:
En toen?
Oh neuh.. Enige reden wrom ik J&J draag, komt omdat zover ik weet dat de enige winkel (ja er is een J&J winkel) in Groningen is die mijn maat verkooptquote:
J&J overal.. in Utrecht zijn er 3quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Oh neuh.. Enige reden wrom ik J&J draag, komt omdat zover ik weet dat de enige winkel (ja er is een J&J winkel) in Groningen is die mijn maat verkoopt
Mannen met een felroze trui zijn homo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef Jugaros het volgende:
Wat is het Moraal van het Verhaal?
Mooraal: hoi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef Jugaros het volgende:
Wat is het Moraal van het Verhaal?
Insgelijks, erg teleurstellend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Litso het volgende:
Toch jammer dat je het woord 'heaumeaus' gebruikt.
ben jij even grappigquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef D.Rose het volgende:
de TT is fout toch
Moet het niet zijn: Asocialen die denken dat ik een stoere heaumeau ben
oja.. opeens mij uitmaken voor kneusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar stond dat het een grap was?
bovendien heb jij geen recht van spreken, als kneus zijnde
dat lok je uit hequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Ruuub het volgende:
het is niet 'gewoon' een broek van J&J..![]()
Jack and Jones is tof![]()
neuh, niet echt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Ruuub het volgende:
okee.. ik heb ook meer dan J&J.. bijvoorbeeld Diesel ofzo.. of wou je dat niet horen
Diesel is zó 5 jaar geleden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Ruuub het volgende:
okee.. ik heb ook meer dan J&J.. bijvoorbeeld Diesel ofzo.. of wou je dat niet horen
Toffe kleding had je aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:15 schreef JohanTop het volgende:
Ik was dus gister uit met wat vrienden van me.. en ja, nadat we de discotheek uitgingen, gingen we nog even wat vreten in de frietzaak ertegenover.
Daarna gaan we naar de fietsen.
Gaan dr ineens 3 8|23324|-| jongens (met bijbehorende blingbling-oorbel) tegenover me staan van eh:
'Jij bent vet stoer joh met je kleding.' De sletjes die ze bij zich hadden vonden die jongens erg stoer..![]()
Maja, qua kleren, hadk gewoon een broek van J&J aan, en roze trui met colbertjas-achtig ding eroverheen
Zo 'stoer' is dat toch niet![]()
Maargoed, ben blij dat ik niet in die 'slimme' breezercultuur zit![]()
Wat vinden jullie van zulke aapjes die jou ineens gaan uitschelden enzo zonder een normale reden![]()
Dieselquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Ruuub het volgende:
Sorry, daar had breezers moeten staan. En idd is mn woordkeuze niet goed wat dat betreft.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Litso het volgende:
Toch jammer dat je het woord 'heaumeaus' gebruikt.
Dat was serieus.. Heej Ruuub.. volgens mij zitten de veters van je Timberlands schoenen losquote:
hoe weet je dat ik Timberlands hebquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:11 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
volgens mij zitten de veters van je Timberlands schoenen los..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:27 schreef MeneerGiraffe het volgende:
J&J is tof, bek houden kutpaupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |