quote:Ik zoek een rapnummer waar je een man in het refrein hoort zingen we're rolling, riding..keep running dirty ofzo.. Ik hoorde em tijdens et poolen op de radio maar er werd niet gezegd hoe ie hee.
Kan iemand me helpen? Ik zit namelijk de hele tijd met dit nummer in me hoofd.
Thx.t
Ja srry voor de OP, maar ik had niet zoveel tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:24 schreef DaFan het volgende:
Lekkere OP dan.
En tis Chamillionaire - Riding Dirty volgens mij.
Mijn dank is grootquote:
Darius - Colour Blind?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:36 schreef stame het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk maar 2 regels van weet...*weet niet eens of die wel helemaal kloppen*
Als volgt:
Nobody told me you be so good
Nobody said you be so beautiful
Volgens een vriendin klinkt t een beetje als een nummer van Enrique Iglesias, maar t niet van hem was. Het is wel van een zanger...
Iemand toevallig?
je kan hem nog wel edittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja srry voor de OP, maar ik had niet zoveel tijd.
Thx! dat is em.
Frank Sinatra - I'll see you in my dreams?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst :
Tonight i'll see you in my dreams
Dit is de enige zin die ik echt nog weet, het deuntje was een beetje van Timmy T - One more try ongeveer.![]()
Hopelijk weet iemand dit
Nee die is het nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Frank Sinatra - I'll see you in my dreams?
Nope, ik kan me berichten niet edittenquote:
O-ayo - Lauren denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef The_DopeMan het volgende:
Nummer was gisteren (en vandaag in de herhaling) in RTL Auto-wereld, is volgens mij een zomernummer van 2005
Gaat "ongeveer" zo:
Owa io... owa io... lalaa lalalalaa owa io
en iets met siesta of fiesta
Someone ?
Perfect... bedankt manquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
[..]
Darius - Colour Blind?
Giant - I'll see you in my dreams?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst :
Tonight i'll see you in my dreams
Dit is de enige zin die ik echt nog weet, het deuntje was een beetje van Timmy T - One more try ongeveer.![]()
Hopelijk weet iemand dit
Dat is Partysquad - Praatjes (feat. RBDjan en Nino)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef koster het volgende:
Kent iemand dit rapnummer?
JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS... bitch.
1 2 , we nemen over... komen ruig binnen vallen als een range rover
velen willen spelen: game over
nino neemt over, je weet ut gozerrrr
Het nummer dat ik zocht heb ik gevonden: Switch - a bit patchy.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:04 schreef UncleSam het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van DJ Roog geloof ik, met telkens die rare stukjes er door heen, vind het een beetje Once upon a time in the west achtig..
Ik weet dat ik totaal niet duidelijk ben, maar beter dan dit kan ik t niet beschrijven![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef PauldeMunnik het volgende:
Weet iemand welk nummer gedraaid wordt aan het begin bij : King of Queens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |