Telkens als ik naar m kijk begint er een stemmetje in mn hoofd te zeuren dat t toch echt de laatste is en dat ik daar extra van moet genieten en dat alles zo snel gaat....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ik ben dus juist van de wat grotere babiesdat hele kleine... dat is lief en schattig, maar verder kan ik er niet zoveel mee
Ik zal het bv fijn vinden als Ezra gaat lachen, dat je dan wat contact hebt zeg maar, het is nu zo eenzijdig voor mijn gevoel...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef dutchie het volgende:
Vamp hier net zo. Ik prop Cas net zo lief nog in een maatje 50 ookal past hij daar echt niet meer in.Het is wel de laatste hč.
Wij gaan trouwens maandag pas voor het eerst na het cb. De 6 weken controle viel precies in hun vakantie dus werd het 2 weken later. Ben intussen wel retenieuwsgierig hoe lang en zwaar Cas is. We hebben hier zo'n ouderwetse weegschaal, dus zelf wegen lukt niet. Je weet wel zo eentje die je voor je gemak nog even wat bijdraait.
Cas 'kletst' intussen vrolijk tegen je aan hoor. Het is niet meer dan 'aku', maar vreselijk schattig en je hebt zo hele gesprekken met hem.
Dat koude bedje vind ik idd een hele goede tip! Ik ga vanaf nu Ive voeden terwijl hij in een dekentje ligt gewikkeld. Het is nu 's nachts ook best wel fris in onze slaapkamer (ik denk max 18 graden) en dan is het ook niet lekker om vanaf een koud bed naar een warm bed te gaan, zou ik zelf ook niet lekker vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef chacama het volgende:
Cattie ook ik zeg....een koud bed wordt je wakker van. Ik had Fleur met voeden altijd in een slaapzak of handdoek (soort van ingebakerd) liggen. Die was dan lekker warm. En met doek en al ging ze dan weer terug in haar bedje. Zo trok de kou niet op en sliep ze lekker door. Oh, waarbij ik wel moet zeggen dat Fleur op een schapenvachtje slaapt. En dit haar ook veel heeft geholpen om rustig te worden. Haar kleedje is nu trouwens niet weg te denken uit haar bed.
Dat vind ik ook wel moeilijk, zo'n klein wezentje waarvan je maar moet raden wat ermee is als ie huilt. Maar het valt me mee, van tevoren had ik het erger verwacht. Ik was erg bang dat ik m'n kindje pas leuk zou gaan vinden als ie een stuk groter was, maar die vrees was helemaal onterecht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ik ben dus juist van de wat grotere babiesdat hele kleine... dat is lief en schattig, maar verder kan ik er niet zoveel mee
Ik zal het bv fijn vinden als Ezra gaat lachen, dat je dan wat contact hebt zeg maar, het is nu zo eenzijdig voor mijn gevoel...
Dat wist ik niet!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Vicky het volgende:
Dutch, de nieuwste autostoel van Maxi Cosi
[afbeelding]
Waarom krijgt hij op het kdv nog geen brood? Als jij aangeeft dat hij dat mag kunnen ze dat toch moeilijk weigeren te geven?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:39 schreef Randa_v het volgende:
Jammergenoeg laten ze hem op het KDV nog geen boterham meeëten en krijgt hij dus 3x drinken (vandaag was dit, 80cc, 40cc, 60 cc) en 2x fruithap (groot potje, 2x de helft) op een dag met soms een ligastuk tussendoor. Zit er toch over te denken hoe ik dit nu moet gaan doen en met iets te komen zodat Merlijn meer vocht binnenkrijgt.
Tja wat kan ik ermee doen??
Merlijn gaat maar twee dagen en de avonden ben ik toch thuis en mag hij drinken wat hij wil, mag hij altijd eigenlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij op het kdv nog geen brood? Als jij aangeeft dat hij dat mag kunnen ze dat toch moeilijk weigeren te geven?
Is het een idee om een papje te maken van de liga met bv? zo krijgt hij wat extra vocht binnen. Of wat bv door de fruithap doen, al is het maar 20 cc ofzo.
Tja en verder weet ik het ook niet, Emma drinkt nog steeds niet geweldig op het kdv, ze krijgt daar wel af en toe wat sap als ze de fles met bv niet goed drinkt. De ene keer heeft ze net 50 cc gedronken en de andere keer ruim 250 (dat is veel voor haar doen).
Omdat Emma maar een dag gaat maak ik me er niet zo druk om al vond ik het met die extreme warmte niet prettig dat ze zo weinig dronk.
Het is een ramp helaasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef Belana het volgende:
evenstar, ik heb niet altijd alles mee gelezen, maar ik begrijp dat de bijvoeding van Arwen best moeilijkheden oplevert he? Vaak groeien ze er wel overheen hoor meid, maar voor nu, veel sterkte!
Kim tijgert nog niet. Vind gewoon buikliggen wel erg leuk en afzetten. Zitten kan ze nog niet. Al probeert ze nu wel zelf overeind te komen. Proberen te staan doet ze nog niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
trouwens wel eem vraagje over wat anders... om van lig naar zit te komen heeft arwen best nog veel moeite.. ook zelf rechtopzitten lukt vaker niet dan wel.. maar om van zit naar stand te komen is peanuts en dan wilt ze stappen en aan de tafel/bank staan.
Mij is gezegd wanneer ze dit zelf aangeven gewoon laten doen.. maar moeten ze niet eerst zitten.. en kan ik dat wat oefenen?
Dat is heel wisselend en afhankelijk van het kindje. Mijn tante is 7 jaar terug bevallen van een tweeling, die wogen evenveel als de tweeling van je vriendin. Mijn tante was 36 weken zwanger toen ze beviel, en mocht de volgende dag met beide kindjes naar huis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef dutchie het volgende:
Tot wanneer blijven babies eigenlijk in de couveuse? 2500 gram toch? En wanneer worden ze ontslagen uit het zh qua weken? Ik meen iets van 36 weken.
Vriendin van me is nl. gister bevallen van haar tweeling. De ene was 2500 gram en de ander, uit mijn hoofd, 2300 gram. En ze zijn met 35 weken geboren.
Ik heb mijn vriendin gisteravond heel even aan de telefoon gehad, maar ze was echt kapot. Dus er kwam niet veel meer uit. Dus dan hang je op en dan zit je nog vol vragen. En vandaag zijn we langs elkaar heen aan het bellen. Elke keer als ik bel nemen zij niet op en als zij bellen ben ik net ergens mee bezig of net te laat. Dus weet ik nog niks eigenlijk.
Alleen dat het met alledrie gisteravond iig goed ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |