abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:57:08 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_40640496
ik ben dus juist van de wat grotere babies dat hele kleine... dat is lief en schattig, maar verder kan ik er niet zoveel mee Ik zal het bv fijn vinden als Ezra gaat lachen, dat je dan wat contact hebt zeg maar, het is nu zo eenzijdig voor mijn gevoel...
stormy waters...
sailin'
pi_40640903
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ik ben dus juist van de wat grotere babies dat hele kleine... dat is lief en schattig, maar verder kan ik er niet zoveel mee Ik zal het bv fijn vinden als Ezra gaat lachen, dat je dan wat contact hebt zeg maar, het is nu zo eenzijdig voor mijn gevoel...
Telkens als ik naar m kijk begint er een stemmetje in mn hoofd te zeuren dat t toch echt de laatste is en dat ik daar extra van moet genieten en dat alles zo snel gaat....

Kunnen praten, dat zouden ze eigenlijk al vanaf de geborote moeten kunnen!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:51:59 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40644554
Vamp hier net zo. Ik prop Cas net zo lief nog in een maatje 50 ookal past hij daar echt niet meer in. Het is wel de laatste hč.
Wij gaan trouwens maandag pas voor het eerst na het cb. De 6 weken controle viel precies in hun vakantie dus werd het 2 weken later. Ben intussen wel retenieuwsgierig hoe lang en zwaar Cas is. We hebben hier zo'n ouderwetse weegschaal, dus zelf wegen lukt niet. Je weet wel zo eentje die je voor je gemak nog even wat bijdraait.

Cas 'kletst' intussen vrolijk tegen je aan hoor. Het is niet meer dan 'aku', maar vreselijk schattig en je hebt zo hele gesprekken met hem.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40645134
ik vond die ouderwetse weegschaal reuze meevallen in 't gebruik. alleen dat netje waar 't kind op moet liggen vond ik er zo sneu uitzien. maar met een doek erin wordt dat al iets comfortabeler.
pi_40645196
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:26 schreef dutchie het volgende:
oooh wat een heerlijk casje!
pi_40645433
Wij hebben hier een kleine nachtbraker in huis gekregen Overdag is Mikael lekker rustig. Slaapt van voeding tot voeding, maar 's avonds komt er een klein duiveltje in hem naar boven Na de fles van 7 uur blijft ie gewoon wakker tot de fles van half 11 om daarna ook heel af en toe even weg te dutten tot half 2. Maar als ie wakker is mag je helemaal nix. Hem niet neerleggen maar ook niet vasthouden. Hij wil wel zijn vingertjes maar ook liever weer niet, idem met de speen. Om daarna om half 2 in slaap te vallen en tot 6 uur door te slapen

Maar toch is ie mijn kleine vent waar ik nu al zo gek mee ben dat ik hem wel een beetje mis als ie in zijn bedje ligt te slapen

Strax gaan we lekker voor het eerst naar buiten een blokje om
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:23:31 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_40647878
6 weken controle dutch? hier dus voor het eerst met 4 weken en dan met 8 weken de eerste prikken. de lengte meten ze hier dus ook pas met 2 maanden, dus ik weet nog steeds niks.

MeNicole, je klinkt goed meid!
stormy waters...
sailin'
pi_40648158
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef dutchie het volgende:
Vamp hier net zo. Ik prop Cas net zo lief nog in een maatje 50 ookal past hij daar echt niet meer in. Het is wel de laatste hč.
Wij gaan trouwens maandag pas voor het eerst na het cb. De 6 weken controle viel precies in hun vakantie dus werd het 2 weken later. Ben intussen wel retenieuwsgierig hoe lang en zwaar Cas is. We hebben hier zo'n ouderwetse weegschaal, dus zelf wegen lukt niet. Je weet wel zo eentje die je voor je gemak nog even wat bijdraait.

Cas 'kletst' intussen vrolijk tegen je aan hoor. Het is niet meer dan 'aku', maar vreselijk schattig en je hebt zo hele gesprekken met hem.
van de week ahd miniminiman een naveltruitje aan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:13:15 #109
108648 cattie
lieve moeder
pi_40649589
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef chacama het volgende:
Cattie ook ik zeg....een koud bed wordt je wakker van. Ik had Fleur met voeden altijd in een slaapzak of handdoek (soort van ingebakerd) liggen. Die was dan lekker warm. En met doek en al ging ze dan weer terug in haar bedje. Zo trok de kou niet op en sliep ze lekker door. Oh, waarbij ik wel moet zeggen dat Fleur op een schapenvachtje slaapt. En dit haar ook veel heeft geholpen om rustig te worden. Haar kleedje is nu trouwens niet weg te denken uit haar bed.
Dat koude bedje vind ik idd een hele goede tip! Ik ga vanaf nu Ive voeden terwijl hij in een dekentje ligt gewikkeld. Het is nu 's nachts ook best wel fris in onze slaapkamer (ik denk max 18 graden) en dan is het ook niet lekker om vanaf een koud bed naar een warm bed te gaan, zou ik zelf ook niet lekker vinden.
Vannacht was het trouwens nog wel feest... Ik ga denk ik ook tijdelijk weer zittend voeden 's nachts, dan val ik niet in slaap en kan ik hem tijdig in zijn (nog warme) bedje terug leggen.
pi_40649777
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
Dat vind ik ook wel moeilijk, zo'n klein wezentje waarvan je maar moet raden wat ermee is als ie huilt. Maar het valt me mee, van tevoren had ik het erger verwacht. Ik was erg bang dat ik m'n kindje pas leuk zou gaan vinden als ie een stuk groter was, maar die vrees was helemaal onterecht.

CB controles zijn hier ook elke maand vanaf de 1e maand. Bij de eerste is het alleen wegen, meten en kijken door de arts en bij de 2e dus de eerste prikken door de wijkverpleegkundige (en natuurlijk weer wegen en meten).

Klinkt vermoeiend MeNicole, maar zo te horen gaat het helemaal super met jullie

Naveltruitje, daar heeft Finn ook wel eens last van. Hij is lang en smal en shirtjes zijn dus vaak of heel breed, of een beetje kort

Zittend voeden doe ik 's nachts ook, want anders val ik telkens in slaap en heb ik geen idee hoe lang Finn gedronken heeft en ligt ie dus bij ons in bed wat ik ook geen fijn idee vind.
pi_40650185
Ik ben er dus helemaal niet van overtuigd dat Iris de laatste is Ik denk het wel, maar ik kan et niet zo stellig beweren als Vamperotica en dutchie.

Iris heeft vannacht doorgeslapen van 21.30 (dat was tenminste de laatste voeding, ze sliep nog niet meteen) tot 6.30 uur. Is dat niet te lang voor zo een kleintje (nu 6,5 weken)? Ik denk zelf van niet, maar toch....
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:39:57 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_40650390
Vanaf 6 weken schijnen ze meer ritme te krijgen las ik laatst ergens LadyS en kunnen ze dus ook gaan doorslapen. En verder mogen ze een voeding overslaan al heel snel, dus dit kan prima hoor.

Hier weten we ook zeker dat het de laatste is Ik vind 2 kindjes mooi en wij hebben er regelmatig 3 natuurlijk. Ik geniet ook enorm van Ezra hoor en besef idd dat het "de laatste keer" is, maar dan nog, ik ben gewoon niet zo'n baby-mens
stormy waters...
sailin'
pi_40650867
LadyS, wij weten dat van deze ook niet zo zeker hoor. Mijn man komt uit een gezin met 3 kinderen, ik met 5, dus we zijn ook aan grotere aantallen gewend. Eerst maar zien hoe alles met 2 loopt en dan kun je altijd verder kijken nog... iig wil mijn man na deze auto sowieso een 7-persoons MPV.

Zolang ze goed groeit, goed plast, en als ze wakker is goed alert is mag ze lekker doorslapen LadyS
pi_40652148
Nou ze groeit zienderogen, en ze plast zich ongans, dus het zal allemaal wel goed zitten!

Ik denk eigenlijk zeker te weten dat we het bij deze 2 houden, ik denk dat het meer het idee is om zo definief afscheid te nemen van zwanger zijn enzo, het moeilijkst is zeg maar. Ik hou de opties nog even open.
pi_40659681
Merlijn drinkt slecht op het KDV. Ik maak me er niet zo druk om, maar het KDV weet niet hoe ermee om te gaan. BV gaat er nog het beste in, maar dat is maar max 150cc dat ik meegeef. Flesvoeding weigert hij resoluut terwijl hij het dus echt wel lust (Hij krijgt thuis er ook de rijstbloem mee aangemaakt). Hij eet op het KDV wel met gemak een potje fruit weg, dat pikt hij wel. Maar drinken ho maar, mag blij zijn als hij aan het eind van de dag dus van 7.30 tot 17.30 200cc heeft gedronken.
Jammergenoeg laten ze hem op het KDV nog geen boterham meeëten en krijgt hij dus 3x drinken (vandaag was dit, 80cc, 40cc, 60 cc) en 2x fruithap (groot potje, 2x de helft) op een dag met soms een ligastuk tussendoor. Zit er toch over te denken hoe ik dit nu moet gaan doen en met iets te komen zodat Merlijn meer vocht binnenkrijgt.

Tja wat kan ik ermee doen??

Thuis gaat het prima en drinkt Merlijn goed, op de twee dagen dat hij naar het KDV gaat drinkt hij thuis rustig en goed. Daarom maak ik me verder ook niet druk.
pi_40661712
We hebben vandaag de Tobi in de auto gezet. Amber vond het wel even wennen, maar daarna vond ze het helemaal geweldig. Zat lekker te kletsen en uiteindelijk viel ze lekker in slaap.

Afgelopen nacht was het weer raak. Weliswaar minder als de nacht daarvoor maar toch. Ze lag er om 21.00 uur in, was om 0.30 ff wakker en toen om 1.00 weer wakker tot 2.00 uur. Om 6.00 uur, 6.30 en 7.00 uur gaf ze een gil en uiteindelijk werd ze om 8.00 uur wakker.

Vandaag is ze weer bij opa en oma geweest. Heeft de hele dag lekker gekletst.

Ze heeft net d'r laatste fles op. Hadden haar wel in bed gelegd, maar na 15 minuten slapen was ze weer wakker... Ze gaat er zo weer lekker in, maar ze zit nu heerlijk te spelen en te kletsen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:31:33 #117
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40662409
mijn mijntje doet het erg lekker
3 nachten geleden geslapen van half 9 tot 4 uur snachts, toen ff eten en weer slapen tot 8 uur.
2 nachten geleden geslapen van kwart voor 9 tot 5 uur snachts, toen ff eten en weer slapen tot half 9
en afgelopen nacht sliep hij van half 10 tot 7 uur s'ochtends

ik heb zowaar 3 avonden tijd over gehad
en deze avond ook weer, hij slaapt nu weer vanaf half 9, ben benieuwd of hij weer doortrekt tot een uur of 7
pi_40676250
Alles, maar dan ook echt alles, onder de poep vanochtend
Variety is the spice of life
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:38:01 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40676375
Vicky, wat is een Tobi?

Nebelung, lekker zeg. Niet ziek toch hoop ik?

Ik heb qua doorslapen iets te vroeg gejuicht, Cas meldt zich nu om 05.00 ipv 06.00. Nou ja, komt wel. Geen haast, want boeken zat en anders kan het mannetje ook wel eens vinden dat mijn argument waarom Cas nog bij ons op de kamer slaapt niet meer staat. Was nl. makkelijk voor de nachtvoeding zei ik.
Maar stiekum wil ik idd nog geen afscheid nemen van deze fase denk ik.

-edit- vergeet ik het nog bijna te vragen: hoe lang mogen babietjes ook al weer maximaal achter elkaar doorslapen 's nachts ivm die suikerspiegel ofzoiets? Was dat 10 uur?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:42:08 #120
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40676446
is dat nu nog dan, dat je op die suikerspiegel moet letten?
volgens mij niet, maar dat kan ik natuurlijk best fout hebben.
pi_40676536
Als Cas goed alert is en goede plasluiers heeft en zich op zeker overdag goed meldt kan je hem wel laten slapen, zeker een uur of 6. Langer kan wellicht ook wel (heeft meer met zijn gewicht te maken), maar heb je dan geen megavolle borsten?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:46:37 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_40676540
Ezra sliep gisteren van 23.00 uur tot vanmorgen kwart over 5 hij was gisteravond erg aan het mopperen en doen en iedere keer kleine beetjes eten en toen dus dit Dus ik zei vanmorgen al, dan mag ie van mij 's avonds een beetje mopperig zijn
het was alleen jammer dat Liam om half 3 wakker werd en een fles wilde

Dutch, ik weet geen urengrens, sowieso mogen ze een voeding overslaan, dus als Cas ongeveer om de 4 uur komt normaal, kan dat 's nachts dus 8 uur. Maar als hij het goed doet en nergens last van heeft dan gaat het goed toch?
stormy waters...
sailin'
pi_40676667
Dutchie, wij hebben altijd 's nachts gewoon gekeken naar wanneer Sara kwam. Als ze niet kwam, sliep ze lekker door
Maar dan maakten we haar wel 's ochtends voor 8 uur wakker voor een voeding. Zolang ze alert wakker worden en genoeg plassen is het prima.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:57:56 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40676802
Nee ik vroeg het me gewoon af. Niks om me zorgen over te maken.

Belana, hier vannacht net zo. Meldt Cas zich niet om 03.00 was Léon helemaal van slag omdat zijn speen weer eens uit zijn bed lag.
Lig je heftig te dromen en hoor je de hele tijd: "Mama, mama, mama."
En dan denk je in je droom, wat is dat toch? En vervolgens word je wakker en hoor je het nog.
pi_40676994
Oh ik red meer dan 6 uur niet zonder hele volle borsten te krijgen. Maar goed, ze komt toch nog steeds om de 4 uur of zo.

Ze is niet ziek geloof ik hoor. Ze lacht en ze voelt niet warm.
pi_40677200
Dutch, de nieuwste autostoel van Maxi Cosi

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:28:18 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_40677578
Het werkt!
Heel erg bedankt voor alle adviezen. Ik heb Ive gisteravond ingebakerd in bed gelegd en ook met de voedingen heb ik hem ingebakerd gelaten. Hij heeft van 21.00 tot 3.00 uur geslapen !! en na de voeding (ik heb zittend gevoed) sliep hij direct verder in zijn eigen bedje, werd om 5.30 uur weer wakker voor een voeding en sliep daarna ook direct weer verder. (Helaas kreeg hij wat later last van darmkrampjes, maar dat is een ander verhaal. Na een enorme poepluier wat later vanochtend was dat ook weer over!).

Ik ben zo blij dat ik hier alles kan vragen en jullie allemaal zo lief antwoorden en helpen!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:36:38 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40677811
Kijk, daar ben ik het dus helemaal mee eens Cattie.
pi_40689233
Kim is sinds gisteren aan het spugen.
Er komen hele bogen uit, soms met zuur. Echt zielig! Vandaag heeft ze weer veel gespuugd.
En ze drinkt al niet de flessen goed leeg. Ze heeft gelukkig geen koorts.
Rare vraag, maar kan dit komen door een tandje die bijna doorkomt?
Ze heeft net avondeten gehad. Hopelijk blijft dat erin.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:56:29 #130
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40692179
hallo

vandaag naar cb geweest met Romijntje. de vorige keer woog hij 5600 gr met 58 cm.
meneer is nu maar liefst 63 cm met 7550 gr op 50 gr na 2 kg in 5 weken tijd. sjees ik geef echt slagroom....nu weet ik t zeker

leuk weetje ook., de broers gaan gelijk op wat betreft groei. maxim was met 2 maanden 7480 gr en 62 cm zn broertje was een pondje minder met geboorte, maar dat haalt hij nu gewoon in
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:57:16 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40692211
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Vicky het volgende:
Dutch, de nieuwste autostoel van Maxi Cosi

[afbeelding]
Dat wist ik niet! Ik voelde me al zo dom.

Ingrid, ik zou het niet durven te zeggen. Maar leuk is het niet, sterkte.
pi_40695185
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:39 schreef Randa_v het volgende:
Jammergenoeg laten ze hem op het KDV nog geen boterham meeëten en krijgt hij dus 3x drinken (vandaag was dit, 80cc, 40cc, 60 cc) en 2x fruithap (groot potje, 2x de helft) op een dag met soms een ligastuk tussendoor. Zit er toch over te denken hoe ik dit nu moet gaan doen en met iets te komen zodat Merlijn meer vocht binnenkrijgt.

Tja wat kan ik ermee doen??
Waarom krijgt hij op het kdv nog geen brood? Als jij aangeeft dat hij dat mag kunnen ze dat toch moeilijk weigeren te geven?
Is het een idee om een papje te maken van de liga met bv? zo krijgt hij wat extra vocht binnen. Of wat bv door de fruithap doen, al is het maar 20 cc ofzo.

Tja en verder weet ik het ook niet, Emma drinkt nog steeds niet geweldig op het kdv, ze krijgt daar wel af en toe wat sap als ze de fles met bv niet goed drinkt. De ene keer heeft ze net 50 cc gedronken en de andere keer ruim 250 (dat is veel voor haar doen).
Omdat Emma maar een dag gaat maak ik me er niet zo druk om al vond ik het met die extreme warmte niet prettig dat ze zo weinig dronk.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40702635
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Jelief het volgende:

[..]

Waarom krijgt hij op het kdv nog geen brood? Als jij aangeeft dat hij dat mag kunnen ze dat toch moeilijk weigeren te geven?
Is het een idee om een papje te maken van de liga met bv? zo krijgt hij wat extra vocht binnen. Of wat bv door de fruithap doen, al is het maar 20 cc ofzo.

Tja en verder weet ik het ook niet, Emma drinkt nog steeds niet geweldig op het kdv, ze krijgt daar wel af en toe wat sap als ze de fles met bv niet goed drinkt. De ene keer heeft ze net 50 cc gedronken en de andere keer ruim 250 (dat is veel voor haar doen).
Omdat Emma maar een dag gaat maak ik me er niet zo druk om al vond ik het met die extreme warmte niet prettig dat ze zo weinig dronk.
Merlijn gaat maar twee dagen en de avonden ben ik toch thuis en mag hij drinken wat hij wil, mag hij altijd eigenlijk .

De tips heb ik doorgegeven op het KDV en ze gaan het gewoon proberen. Bedankt . Ik zie een potje eigenlijk ook wel als iets waar vocht dus ik denk dat het ook echt wel losloopt verder, heb ze ook op het hart gedrukt dat ze geen zorgen hoeven te maken, hij pakt 's avonds wel wat hij nodig heeft. De boterham komt denk ik pas later, het is niet erg, thuis krijgt hij ook niet altijd nog een boterham.
pi_40702675
Sara is vanmorgen hard gevallen ..
Ze stond aan de salontafel te spelen en kletterde zo met haar mondje op de tafel en erna op de grond
Ze moest vreselijk huilen en had een bloedlipje. Ik kon zelf wel meejanken zeg, schrok me rot! normaal als ze gewoon es valt 'negeren' wij het, zodat ze niet meteen schrikt, en dan lacht ze er zelf om. Maar dit ging echt hard, arm meiske
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:55:36 #135
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40702845
Oh jeetje Fuente, wat naar is dat! Arm kleintje.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:16:59 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_40703143
ach gossie arme Sara! Ow, wat schrik je dan he!

Ezra begint het 's nachts langer slapen echt door te krijgen geloof ik, gisteravond heeft hij om half 10 zijn laatste voeding gehad en vanmorgen om 4 uur kwam hij weer. Zou leuk zijn als ie een uur of 11 nog zou eten en daarna 6 uur zou slapen, maarja, dat kan je niet dwingen
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:18:27 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40703170
hoop dat ze er geen last van heeft krijgt nog..

lekker belana
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:26:27 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_40703310
evenstar, ik heb niet altijd alles mee gelezen, maar ik begrijp dat de bijvoeding van Arwen best moeilijkheden oplevert he? Vaak groeien ze er wel overheen hoor meid, maar voor nu, veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:36:32 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40703506
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef Belana het volgende:
evenstar, ik heb niet altijd alles mee gelezen, maar ik begrijp dat de bijvoeding van Arwen best moeilijkheden oplevert he? Vaak groeien ze er wel overheen hoor meid, maar voor nu, veel sterkte!
Het is een ramp helaas maar ik blijf hoop houden dat ze er uiteindelijk overheen groeit .
Ze is verder zo leuk, en knap en lief en wijs al.
Ze slaapt goed, kruipt lekker, brabbelt soms de oren van je kop, vermaakt zich zelf prima, heeft de mooiste sprekende ogen die je maar bedenken kan... dus eigenlijk heb ik niets te klagen... bedoel wat kan je je nog meer wensen

trouwens wel eem vraagje over wat anders... om van lig naar zit te komen heeft arwen best nog veel moeite.. ook zelf rechtopzitten lukt vaker niet dan wel.. maar om van zit naar stand te komen is peanuts en dan wilt ze stappen en aan de tafel/bank staan.
Mij is gezegd wanneer ze dit zelf aangeven gewoon laten doen.. maar moeten ze niet eerst zitten.. en kan ik dat wat oefenen?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:40:54 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_40703620
ze moet niks hoor evenstar, goed zo die gaat zeggen we hier. dat zitten leert ze vanzelf ook nog wel

Vriendin van mij haar zoontje heeft tot ie zeker 2 was alleen maar flesvoeding gehad (ook nog andere oorzaak dan allergie, maar ook allergie dus) inmiddels is ie bijna 3 en eet goed mee en heeft geen allergie meer. Er is echt hoop!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:42:41 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40703661
waarschijnlijk reflux erbij, komt nogal vaak voor bij kea/kma
pi_40703764
Dat van dat gaan zitten maakt niet uit Evenstar. Hoe oud is Arwen nu? Sara ging zelf zitten toen ze bijna 8 maanden was, en staan toen ze 10 maanden was.
Maar de volgorde maakt op zich niet zo gek veel uit, er zijn ook kindjes die bijv, nooit kruipen maar gewoon in 1 keer gaan lopen.
Sara
Merel
Ukje
pi_40704350
Evenstar

Saartje

Amber heeft behoorlijk goed geslapen. Ze lag er om 21.30 in. Ze is een paar keer wakker geworde maar ook weer gewoon in slaap gevallen. Om 5.15 was ze het zat. Even wat gedronken en om 5.45 lag ze er weer in. Om 7.15 hoorde ik piepen en mekkeren, geen aandacht aan gegeven en ze is weer in slaap gevallen tot 8.30!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:11:10 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_40704395
lekker vicky
stormy waters...
sailin'
pi_40704406
Vicky, dat gaat dus al iets beter! Fijn joh dat je een goede nacht hebt gehad
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:50:04 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40707165
sara is bijna 1
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40709870
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:36 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

trouwens wel eem vraagje over wat anders... om van lig naar zit te komen heeft arwen best nog veel moeite.. ook zelf rechtopzitten lukt vaker niet dan wel.. maar om van zit naar stand te komen is peanuts en dan wilt ze stappen en aan de tafel/bank staan.
Mij is gezegd wanneer ze dit zelf aangeven gewoon laten doen.. maar moeten ze niet eerst zitten.. en kan ik dat wat oefenen?
Kim tijgert nog niet. Vind gewoon buikliggen wel erg leuk en afzetten. Zitten kan ze nog niet. Al probeert ze nu wel zelf overeind te komen. Proberen te staan doet ze nog niet.
Wat ik eik wil zeggen; elk kind doet het op zn eigen tempo. Soms maak ik me er wel zorgen om.
Ook omdat je dan om je heen hoort en bv hier leest dat babies van haar leeftijd, of jonger het wel kunnen.
We oefenen speels een beetje.

Ohja, ze brabbelt er op los. Heel lief!
pi_40710386
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef pinquit het volgende:
sara is bijna 1
i know *emo is*
Pffff het is echt vreselijk hard gegaan
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:41:52 #149
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40712363
Tot wanneer blijven babies eigenlijk in de couveuse? 2500 gram toch? En wanneer worden ze ontslagen uit het zh qua weken? Ik meen iets van 36 weken.
Vriendin van me is nl. gister bevallen van haar tweeling. De ene was 2500 gram en de ander, uit mijn hoofd, 2300 gram. En ze zijn met 35 weken geboren.
Ik heb mijn vriendin gisteravond heel even aan de telefoon gehad, maar ze was echt kapot. Dus er kwam niet veel meer uit. Dus dan hang je op en dan zit je nog vol vragen. En vandaag zijn we langs elkaar heen aan het bellen. Elke keer als ik bel nemen zij niet op en als zij bellen ben ik net ergens mee bezig of net te laat. Dus weet ik nog niks eigenlijk.
Alleen dat het met alledrie gisteravond iig goed ging.
pi_40712537
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef dutchie het volgende:
Tot wanneer blijven babies eigenlijk in de couveuse? 2500 gram toch? En wanneer worden ze ontslagen uit het zh qua weken? Ik meen iets van 36 weken.
Vriendin van me is nl. gister bevallen van haar tweeling. De ene was 2500 gram en de ander, uit mijn hoofd, 2300 gram. En ze zijn met 35 weken geboren.
Ik heb mijn vriendin gisteravond heel even aan de telefoon gehad, maar ze was echt kapot. Dus er kwam niet veel meer uit. Dus dan hang je op en dan zit je nog vol vragen. En vandaag zijn we langs elkaar heen aan het bellen. Elke keer als ik bel nemen zij niet op en als zij bellen ben ik net ergens mee bezig of net te laat. Dus weet ik nog niks eigenlijk.
Alleen dat het met alledrie gisteravond iig goed ging.
Dat is heel wisselend en afhankelijk van het kindje. Mijn tante is 7 jaar terug bevallen van een tweeling, die wogen evenveel als de tweeling van je vriendin. Mijn tante was 36 weken zwanger toen ze beviel, en mocht de volgende dag met beide kindjes naar huis.
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')