Wat bij mij erg geholpen heeft mbt de voorkeurshouding;quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:52 schreef Belana het volgende:
ik hoop zelf dat ik eind van de week terecht kan! Ik heb een beetje genoeg van dat stijve stramme lijfen ik ben ook benieuwd naar Ezra en of er iets te doen is tegen zijn voorkeurshouding (hij draait zijn hoofdje juist naar links)
Dat is nou precies de bedoeling ervan Cattiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef cattie het volgende:
Een speentje accepteert Ive niet, die spuugt hij direct uit. Het probleem is ook dat ik niet echt diep kan slapen als hij naast me ligt, ik heb toch ergens in mijn achterhoofd zitten dat ik op moet letten.
Ik zal wat langer naast hem gaan zitten de volgende keer, hopelijk werkt dat!
Dat oefenen op de buik heb ik ook heel erg weinig gedaan. Ik hoorde wel het advies van elke dag een half uurtje. Als ik eraan dacht deed ik het 5 minuten en dan was het brullen. Uiteindelijk dus toch een klein beetje een platter schedeltje aan 1 kant en toen wel consequent gaan oefenen. Uiteindelijk begon ze het leuk te vinden en dus zo leuk dat ze al snel kon draaien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:13 schreef dutchie het volgende:
Pixels o ja op de buik leggen. Dat doen we veel te weinig.![]()
Succes vandaag bij de ha.
Cattie heb je toevallig een reiswieg? Ik weet niet hoe oud je kleintje is, maar hier heb ik de eerste tijd de reiswieg op het bed gezet. Eerst tussen ons in en later aan de zijkant. Na een nachtvoeding kon ik haar zo in 1 beweging in de reiswieg tillen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:36 schreef cattie het volgende:
Vraagje:
Ive heeft nu een paar nachten gehad dat hij niet in zijn eigen bedje wil slapen. De nacht verloopt dan ongeveer zo:
rond half 11 laatste voeding en naar eigen bedje, Ive valt direct in slaap (dit gaat dus gelukkig prima). Tussen 1 en 2 wakker voor voeding, tijdens de voeding (ik voed liggend) vallen we beiden in slaap. Na een tijdje (half uur ofzo) word ik wakker en leg ik Ive terug in zijn bedje. Hij slaapt dan nog. Na ongeveer 5 minuten gaat hij huilen en de enige manier om hem stil te krijgen is om hem uit zijn bedje te halen en bij mij in bed te leggen. Dan vallen we beiden in slaap en na een tijdje word ik wakker en leg ik hem weer in zijn bedje. Tegen 5 uur wordt hij wakker voor de volgende voeding. Ik voed weer liggend, we vallen in slaap, na een tijdje word ik wakker, leg hem terug in zijn eigen bedje en ja hoor, na een kwartier ofzo wordt hij weer wakker en wil alleen maar in slaap vallen bij mij.
Dit is nogal vermoeiend voor mij (en ook wel voor hem lijkt mij). Heeft iemand hier tips voor?
Dat wilde ik dus net gaan zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:23 schreef Saffier het volgende:
Cattie, is het bedje lekker warm als je Ive teruglegt? Dat hij dus niet wakker wordt van een koud bedje. Tobias kon echt niet in slaap vallen in een koud bedje. Ik legde tijdens de voeding dan een kruik (of 2) in zijn wiegje, bleef het lekker op temperatuur.
Ok. Ik hou zelf niet zo van boter. Maar dat is dus voor Kim wel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
boter is niet verkeerd hoor Ingrid
geprakte banaan, jam,smeerkaas smeerworst poeh en de rest herinner ik me eigenlijk niet zo goed meer.
Kijken kan geen kwaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef poemojn het volgende:
Jam kan ook nog. als je helemaal verantwoord bezig wilt zijn kun je eens in een reformzaak kijken, hebben ze wel veel toegevoegde suiker- en zoetstofvrije soorten waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |