abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40573441
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:52 schreef Belana het volgende:
ik hoop zelf dat ik eind van de week terecht kan! Ik heb een beetje genoeg van dat stijve stramme lijf en ik ben ook benieuwd naar Ezra en of er iets te doen is tegen zijn voorkeurshouding (hij draait zijn hoofdje juist naar links)
Wat bij mij erg geholpen heeft mbt de voorkeurshouding;

het speelgoed aan de goede kant leggen in het bedje. De bevestiging van de mobile zit bij ons ook aan de goede kant en daar zat ze steeds naar te kijken. Toen haar knuffeltje daar ook neergelegd (ze kon toen nog niet echt pakken) en ze bleef die kant op kijken.

Verder heb ik met slapen haar zelf laten kiezen. Ze lag al de hele dag op de goeie kant en ze lag echt helemaal niet lekker met zo'n opgerolde hydrofiel achter haar ruggetje. Inmiddels slaapt ze op haar buik.
pi_40575571
Dat kwijlen hoeft helemaal niets te maken te hebben met doorkomende tandjes. Dat kwijlen kan ook zijn omdat de speeksel klieren aan het ontwikkelen zijn.

Pixel dan zou ik toch gewoon adviseren om naar de huisarts te gaan met dat spugen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:32:40 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40584912
Pixels dank je wel. Dat mobiel verhuizen is wel een idee misschien. De rest deed ik al.
En wat dat spugen betreft, misschien kun je idd beter je huisarts bellen. Sterkte!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40592339
[quote]Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:
Pixels dank je wel. Dat mobiel verhuizen is wel een idee misschien. De rest deed ik al.
En wat dat spugen betreft, misschien kun je idd beter je huisarts bellen. Sterkte!
[/quote

@ dutchie; waar je ook nog even op kunt letten; hoe je je kleintje neerlegt bij het verschonen en het voeden. Ik ben er zelf op gaan letten en het bleek dat ik haar juist zo neerlegde dat ze de verkeerde kant op keek. Dat was (omdat ik links ben volgens mij) voor mij de makkelijkste kant om te verschonen (hoofdje links op de commode, benen rechts).
Nu leg ik haar dus andersom dat ze mij aankijkt met haar andere kant. Het zijn kleine dingetjes, maar inmiddels ben ik wel van de voorkeursligging af.

En dan nog op de buik laten oefenen, maar die had je vast al gehoord.

Wat betreft spugen; ik ga morgen naar de huisarts voor mezelf, dus ga het gelijk aankaarten. Ze heeft vandaag iets minder gespuugd gelukkig. Ook ga ik even een wipstoeltje van mijn ouders lenen (jaja, opa en oma hebben wel zo'n ding in huis en ik niet) en dan kijken of het helpt als ik haar na het voeden een half uurtje erin zet. Als het werkt kan ik er zelf eentje aanschaffen.
pi_40596870
Pixels vervelend zeg al dat spugen hoop dat de huisarts je meer kan vertellen.

Bij Dinja is het kwijlen een week of twee begonnen. Nu zit ze veelvuldig bellen te blazen en op haar handjes te knauwen en ondertussen ook nog luid te smakken. En gisteren voelde ik dus 3 ribbeltjes in dat mondje.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:00:37 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_40598416
Ezra heeft van 11 tot 4 uur geslapen vannacht wat een luxe en nu slaapt ie dus ook nog, ik ben nu beneden vanwege Liam
Ik vind dus niks gezelligs aan die nachtvoedingen Ik vind het alleen maar vermoeiend en ik hoop er echt zo snel mogelijk vanaf te zijn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:13:22 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40598954
Pixels o ja op de buik leggen. Dat doen we veel te weinig.
Succes vandaag bij de ha.

Ezra
Hier ook een stoer knulletje; werd vanmorgen zoals gewoonlijk weer wakker van zijn gesabbel (honger!). Kijk ik op de wekker: 06.00.
Da's al 2 keer achter elkaar. Straks maakt hij er nog een gewoonte van.
gelukkig gaan we nog op vakantie, anders kreeg ik die dikke pillen dus nooit uit
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:15:15 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40598966
Oh, als ik dingen lees over jullie kleine babies, wil ik zooooooooooooooooo graag dat Wolfje nu komt! Gesabbel op handjes van honger, aaaargh, té schattig gewoon.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:26:04 #59
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40599077
Sugar, rammel nog maar een paar weekjes door:

(en nee het plaatje is niet te groot volgens de faq en toch krijg ik elke keer deze melding )
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:27:45 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_40599095
Cas

Nog een paar weekjes Sugar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:27:56 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40599098

Maar waarom nou weer een paar weekjes doorrammelen? NU!
Dames, dames, ik zit in mijn 39e week, ik mág *nu*, hoort u?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:54:14 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40599451
He, das gemeen.. je post nu gewoon een oude foto van Léon

je foto is niet te groot hoor.. gewoon netjes op breedte van fok
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:36:54 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_40600125
Vraagje:
Ive heeft nu een paar nachten gehad dat hij niet in zijn eigen bedje wil slapen. De nacht verloopt dan ongeveer zo:
rond half 11 laatste voeding en naar eigen bedje, Ive valt direct in slaap (dit gaat dus gelukkig prima). Tussen 1 en 2 wakker voor voeding, tijdens de voeding (ik voed liggend) vallen we beiden in slaap. Na een tijdje (half uur ofzo) word ik wakker en leg ik Ive terug in zijn bedje. Hij slaapt dan nog. Na ongeveer 5 minuten gaat hij huilen en de enige manier om hem stil te krijgen is om hem uit zijn bedje te halen en bij mij in bed te leggen. Dan vallen we beiden in slaap en na een tijdje word ik wakker en leg ik hem weer in zijn bedje. Tegen 5 uur wordt hij wakker voor de volgende voeding. Ik voed weer liggend, we vallen in slaap, na een tijdje word ik wakker, leg hem terug in zijn eigen bedje en ja hoor, na een kwartier ofzo wordt hij weer wakker en wil alleen maar in slaap vallen bij mij.
Dit is nogal vermoeiend voor mij (en ook wel voor hem lijkt mij). Heeft iemand hier tips voor?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:37:57 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_40600151
Dutchie, wat een onwijs lieve foto!!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:00:54 #65
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40600633
Ow Dutchie, wat een lieve foto!

Cattie, gebruik je een speentje? Misschien kun je 'm nog iets langer laten liggen en er even bij gaan zitten. Ik haal Jetske niet uit bed maar ga er naast zitten en streel haar over haar hoofd tot ze rustig is, dat werkt bij ons meestal wel.
Lekker douchen!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:01:21 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_40600645
moeilijk cattie, daar zullen de meningen ook over verdeeld zijn denk ik. de 1 zegt je kunt een baby niet verwennen, dus neem hem gewoon bij je. Ik durf zelf niet met een baby te slapen en wil het ook niet trouwens, dus ik zou hem toch in zijn bedje leggen. speentje helpt hier wel.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:09:52 #67
108648 cattie
lieve moeder
pi_40600838
Een speentje accepteert Ive niet, die spuugt hij direct uit. Het probleem is ook dat ik niet echt diep kan slapen als hij naast me ligt, ik heb toch ergens in mijn achterhoofd zitten dat ik op moet letten.
Ik zal wat langer naast hem gaan zitten de volgende keer, hopelijk werkt dat!
pi_40601294
Cattie lastig..

Dutch, wat een lekker mannetje!

Ik durf ook niet met Amber in bed te slapen. Nou ja, 's ochtends wel, maar niet de hele nacht...

Ik heb weer te vroeg gejuicht. Vannacht was het weer helemaal zoals het eerst was.. Amber werd om 1.30 wakker, speentje erin en weer slapen, toen werd ze om 2.00 uur wakker en wilde ze niet meer slapen. Beetje drinken gegeven maar toen ik d'r weer in d'r bedje wilde leggen schreeuwde ze moord en brand. Even bij ons in bed en uiteindelijk lag ze er om 3.30 weer in om vervolgens om 6.00 uur en om 6.30 uur en om 7.15 uur weer te huilen... Uiteindelijk wilde ze na 7.15 niet meer slapen....

Volgens mij zit er weer een tand dwars. Ze heeft wat verhoging...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:37:30 #69
108648 cattie
lieve moeder
pi_40601523
Oef Vicky, dat was ook wel een heftige nacht voor je!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:39:26 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_40601578
pfff vicky, wat zullen jullie moe zijn
stormy waters...
sailin'
pi_40601626
Ik heb gelukkig nu vakantie.. maar ik vind het zwaar irritant... Een hele tijd heeft ze doorgeslapen, toenwerd ze ziek en sinds die tijd is het helemaal bagger.... Nou ja, met 2x 2 goede nachten ertussen, maar verder.... Af en toe word ik er gek van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:43:47 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_40601701
Ow cattie, inbakeren wil nog wel helpen bedenk ik me nu ik net zelf ezra sta in te bakeren. Even rust in dat lijfje dwingen wil echt nog wel eens werken
stormy waters...
sailin'
pi_40603189
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef cattie het volgende:
Een speentje accepteert Ive niet, die spuugt hij direct uit. Het probleem is ook dat ik niet echt diep kan slapen als hij naast me ligt, ik heb toch ergens in mijn achterhoofd zitten dat ik op moet letten.
Ik zal wat langer naast hem gaan zitten de volgende keer, hopelijk werkt dat!
Dat is nou precies de bedoeling ervan Cattie Doordat jij lichter slaapt en waakzamer bent merk je het als zijn ademhaling niet normaal is en word je dan meteen wakker (voor een voeding, of om op tijd te zijn om wiegedood te voorkomen). Bovendien past het kind zijn ademhaling aan bij die van de moeder en haalt daardoor regelmatiger adem. Als je het niet wilt houdt het op maar het is niet gevaarlijk verder ofzo (de onderzoeken die uitwijzen dat wiegedood veroorzaakt wordt door bij de ouders in bed slapen rekenen ook met situaties als slaapmiddelen, alcoholgebruik, samen op de bank ipv in bed, etc wat allemaal wel gevaarlijk is.. andere onderzoeken wijzen juist weer uit dat 't veiliger is dan een eigen bedje/kamertje).

Myrthe wilde ook geen speentje (en ik vond het niet zo nodig ook). Maar bij haar heb ik ook alleen eens een dental speentje geprobeerd, het schijnt dat kersvormige speentjes makkelijker zijn voor veel bv-kindjes en er zijn ook speentjes die in- en uittrekbaar zijn. Kijk bijv op http://www.hetrietje.nl/shop/shop.html onder Voeding en Verzorging / Nuby / nuby natuurvorm fopspeen 0-6mnd.
pi_40603411
Wat is Cas een mooi ventje Dutchie!

En MeNicole, zo blond, je Mikael! Echt lief!
Variety is the spice of life
pi_40604094
Mooie foto Belana.

Finn doet dat dus nog steeds niet. Die blijft heel lui liggen en draait z'n hoofd wel van de ene naar de andere kant, maar optillen ho maar.
pi_40606222
Cas wat word je nu al groot
en je lijkt op léon zeg! (ok, ik hbe mnaar 1 foto van je grote ventje gezien, maar toch )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:27:08 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40606879
Tamea, volgens mij bedoel je mij. Dat lekkere ventje hierboven is namelijk die van mij hoor.

Jee Vicky en normaal gesproken werk je er ook nog bij? Och jee, wat zullen jullie kapot zijn zeg. Ik heb even geen antwoord voor je, maar ik vind het zo enorm sneu voor jullie allemaal. Ik hoop echt dat het snel veranderd.

Cattie, ik durf dat dus niet hè, met het kind in bed gaan slapen. Hier leg ik Cas na de nachtvoeding vaak wakker in zijn bedje en doe het licht uit. Kennelijk vindt hij het donker prettig, want hij gaat gewoon slapen (vingers gekruisd houdt). Hij slaapt wel nog steeds bij ons op de kamer, Ive volgens mij ook toch?
Als ik nl. wacht tot hij gaat slapen, zijn we nog wel even bezig. En idd als je hem dán weg legt is hij binnen no time weer wakker. Huilen doet hij dan niet, alleen wel heeel erg luid kreunen en knorren. Dus dan kan ik hem beter gewoon wakker weg leggen en alvast zelf mijn ogen dicht doen.
pi_40606925
Oops, m'n hormoonsels zorgen kennelijk ook voor leesblindheid Maar een lekker ventje is het zeker
pi_40609741
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:13 schreef dutchie het volgende:
Pixels o ja op de buik leggen. Dat doen we veel te weinig.
Succes vandaag bij de ha.
Dat oefenen op de buik heb ik ook heel erg weinig gedaan. Ik hoorde wel het advies van elke dag een half uurtje. Als ik eraan dacht deed ik het 5 minuten en dan was het brullen. Uiteindelijk dus toch een klein beetje een platter schedeltje aan 1 kant en toen wel consequent gaan oefenen. Uiteindelijk begon ze het leuk te vinden en dus zo leuk dat ze al snel kon draaien.

Bij de ha geweest ivm spugen. Hij vond het spugen volkomen normaal en vertelde over het maagklepje wat nog niet ontwikkeld is. Op mijn vraag of ze dat niet eerder had moeten hebben ipv pas na 3 1/2 maand zei hij dat de maag en die gebieden nu eenmaal ontwikkelingen doormaken en dat het echt normaal is.
Ik begon zelf over johannesbroodpitmeel en hij beaamde dat ik dat kon proberen. Hij zei nog zoiets van; oja, dat zijn van die kraamtijddingen ja. Ik vermoed dus dat hij weinig jonge mama's in de praktijk heeft.
Op mijn vraag wanneer ik aan de bel moest trekken zei hij; wanneer je zelf het gevoel hebt dat het niet goed gaat met je dochter.

Op zich vind ik dat een erg fijne reactie, ondanks dat ik niet zoveel verder ben nu. Vandaag was het spugen al iets minder dus ik ga eerst deze week afwachten. Wordt het weer erger dan ga ik dat johannesspul proberen.
pi_40609845
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:36 schreef cattie het volgende:
Vraagje:
Ive heeft nu een paar nachten gehad dat hij niet in zijn eigen bedje wil slapen. De nacht verloopt dan ongeveer zo:
rond half 11 laatste voeding en naar eigen bedje, Ive valt direct in slaap (dit gaat dus gelukkig prima). Tussen 1 en 2 wakker voor voeding, tijdens de voeding (ik voed liggend) vallen we beiden in slaap. Na een tijdje (half uur ofzo) word ik wakker en leg ik Ive terug in zijn bedje. Hij slaapt dan nog. Na ongeveer 5 minuten gaat hij huilen en de enige manier om hem stil te krijgen is om hem uit zijn bedje te halen en bij mij in bed te leggen. Dan vallen we beiden in slaap en na een tijdje word ik wakker en leg ik hem weer in zijn bedje. Tegen 5 uur wordt hij wakker voor de volgende voeding. Ik voed weer liggend, we vallen in slaap, na een tijdje word ik wakker, leg hem terug in zijn eigen bedje en ja hoor, na een kwartier ofzo wordt hij weer wakker en wil alleen maar in slaap vallen bij mij.
Dit is nogal vermoeiend voor mij (en ook wel voor hem lijkt mij). Heeft iemand hier tips voor?
Cattie heb je toevallig een reiswieg? Ik weet niet hoe oud je kleintje is, maar hier heb ik de eerste tijd de reiswieg op het bed gezet. Eerst tussen ons in en later aan de zijkant. Na een nachtvoeding kon ik haar zo in 1 beweging in de reiswieg tillen.
Het ligt wel even wat krapper in je bed, maar ik had het idee dat de geborgenheid van de reiswieg (=kleiner dan ledikant) haar wel goed deed. Ook als het speentje viel lag ik er vlak naast om t speentje weer terug te doen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:46:34 #81
108648 cattie
lieve moeder
pi_40611322
@dutchie: Ive slaapt idd bij ons op de kamer, lekker makkelijk!
@Pixels, we hebben wel een reiswieg, maar ook een klein bed, ik denk niet dat we er dan nog bij in passen!
Bedankt dat jullie allemaal meedenken, ik heb al weer goede ideeen opgedaan voor vannacht.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:57:45 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_40613660
Zo, weer terug van het CB... alles in orde en hij weegt nu 4750 gram, dus die heeft na zijn afvallen in de eerste week een aardige spurt gemaakt
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:23:49 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40622340
Cattie, is het bedje lekker warm als je Ive teruglegt? Dat hij dus niet wakker wordt van een koud bedje. Tobias kon echt niet in slaap vallen in een koud bedje. Ik legde tijdens de voeding dan een kruik (of 2) in zijn wiegje, bleef het lekker op temperatuur.

Wat groeit Ezra goed Belana!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:25:22 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_40622397
ja... bijna een kilo in 3 weken
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:26:56 #85
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40622440
Je geeft hem vást slagroom in plaats van melk, fijn hoor! Altijd lekker om te horen dat ze goed groeien
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:35:32 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40622689
wow Belana, hier heb ik ook zo'n enorme groeier. Ze was laatst in 8 dagen meer dan een pond aangekomen (530 gram). Super hoor.
Lekker douchen!
pi_40622966
Belana, wow! Da's nog es groeien zeg

Saartje was vandaag bij opa en oma (oppassen). Ze had vanmiddag wat verhoging gehad en aan d'r oortjes geplukt en veel gehuild. Na een zetpilletje was het beter gegaan. Vanavond thuis heb ik d'r nog getempt, toen zat ze op 37.0, iets hoger voor haar doen, maar volgens mij kun je het geeneens verhoging noemen
Hopelijk krijgt ze niet alsnog last van d'r oortjes, maar we kijken het even aan.

Ze wordt zo vreselijk leuk, altijd lachen en gek doen, nieuwe geluidjes maken en mammmmmma zeggen en naar mij kijken Ik ben zo vreselijk verliefd op mijn meissie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:08:43 #88
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40626231
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:23 schreef Saffier het volgende:
Cattie, is het bedje lekker warm als je Ive teruglegt? Dat hij dus niet wakker wordt van een koud bedje. Tobias kon echt niet in slaap vallen in een koud bedje. Ik legde tijdens de voeding dan een kruik (of 2) in zijn wiegje, bleef het lekker op temperatuur.
Dat wilde ik dus net gaan zeggen . Man wat heb ik hier aangetobt met nr twee, totdat ik de heldere ingeving kreeg dat het misschien te koud kon zijn. Bij jou onder de dekens/tegen je aan is natuurlijk ook wel erg lekker warm.
En nog ligt Dreumes hier alweer lang en breed in een pyama in een winterslaapzak te knorren, terwijl wij net pas weer het dekbed terug op ons bed gelegd hebben. Ik heb gemerkt dat ze het vooral dan tegen de ochtend (rond 4/5 uur) koud gaan krijgen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40627907
Dutchie, wat een mooi ventje!

Vicky, ik hoop dat jullie nachten weer rustiger worden.

Pixels, hier heeft johannesbroodpitmeel goed geholpen tegen veel spugen.

Wij hebben in het begin vaak Kim bij ons in bed laten slapen. Ging prima.

Kim is nu 66,5 cm en weegt 7380 gram. Zit nu in maatje 62/68.
We hebben als kraamcadeau bijna alleen maar kleertjes gehad in maat 68. Herfst/winter kleding. Hopelijk kan ze daar wel gebruik van maken!

Nog broodbeleg tips? Smeerkaas, smeerleverworst en fruithapje heb ik gehoord.
Moet er eik boter op?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:58:16 #90
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40627997
Ja, margarine (of roomboter, maar daar zijn de meningen weer over verdeeld ivm dierlijk vet).
Kindertjes die te weinig vet krijgen willen nog weleens last hebben van diaree.
pi_40628138
Smeerleverworst is ook niet iedereen enthousiast over (orgaanvlees).
Beleg hoeft trouwens niet (Myrthe vond zonder beleg lekkerder).
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:04:41 #92
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40628199
Ik gaf in het begin alleen een droge broodkorst, daarna met boter, en nog veel later met appelstroop (dun uiteraard!) of ham, of gewone kaas.
pi_40628293
Jam kan ook nog. als je helemaal verantwoord bezig wilt zijn kun je eens in een reformzaak kijken, hebben ze wel veel toegevoegde suiker- en zoetstofvrije soorten waarschijnlijk.
pi_40628303
boter is niet verkeerd hoor Ingrid
geprakte banaan, jam,smeerkaas smeerworst poeh en de rest herinner ik me eigenlijk niet zo goed meer.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40628718
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
boter is niet verkeerd hoor Ingrid
geprakte banaan, jam,smeerkaas smeerworst poeh en de rest herinner ik me eigenlijk niet zo goed meer.
Ok. Ik hou zelf niet zo van boter. Maar dat is dus voor Kim wel goed.
Nou ja, we blijven eerst maar korsten oefenen.
Kaas en ham enzo lijkt me moeilijk eten voor Kim nu.
Maar volgens de kinderarts is het wel goed om nu te gaan beginnen met brood, ook ivm de vezels.
Hopelijk kan ze dan eens beter (zonder veel moeite en pijn) poepen.
pi_40628751
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef poemojn het volgende:
Jam kan ook nog. als je helemaal verantwoord bezig wilt zijn kun je eens in een reformzaak kijken, hebben ze wel veel toegevoegde suiker- en zoetstofvrije soorten waarschijnlijk.
Kijken kan geen kwaad.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:21:22 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40639181
Cattie ook ik zeg....een koud bed wordt je wakker van. Ik had Fleur met voeden altijd in een slaapzak of handdoek (soort van ingebakerd) liggen. Die was dan lekker warm. En met doek en al ging ze dan weer terug in haar bedje. Zo trok de kou niet op en sliep ze lekker door. Oh, waarbij ik wel moet zeggen dat Fleur op een schapenvachtje slaapt. En dit haar ook veel heeft geholpen om rustig te worden. Haar kleedje is nu trouwens niet weg te denken uit haar bed.
pi_40640094
Vanmorgen met miniminimonster naar t cb geweest... Hij woog bij zn geboorte (22-06) 3080 gr en nu gewoon al 4940!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:51:30 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_40640280
wat gaat dat hard he vamp!
stormy waters...
sailin'
pi_40640322
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Belana het volgende: