quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik dacht al, waar blijft die lemming !
Van mij krijgt ie ook -10. Staan we al op -20quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Flauwe lemming, zeer voorspelbaar
-10.
En als ik nu ook nog een keer m'n vrouw vraag om te stemmen kunnen we in no time op -30 staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Van mij krijgt ie ook -10. Staan we al op -20
Nou dus echt niet he!quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:18 schreef timmeeeh het volgende:
Nou, wat ik ervan heb gehoord was jij degene met de agressieve houding en startte jij het handgemeen!
Hij wás al niet grappig, maar deze bijdehante uitleg is de kers op de taart. Next.............quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
Overgens lemming ik alleen maar om de TS van 't orginele topic duidelijk te maken dat ie wel moet relativeren, en dat niet alles gebeurt zoals jij denkt dat 't gebeurt is.
En ja dat kan ook in 't orginele topic, maar dan is't geen lemming meer he!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik, maar geeft niet zoveel![]()
en dat om je eigen huuis te verdedigen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef JimDavis het volgende:
Je komt nog goed weg maat![]()
Vlaamse inbreker bekoopt kraakje met dood
door onze internetredactie
AMSTERDAM - Een 28-jarige man uit het Vlaamse Maasmechelen heeft een inbraakje in zijn woonplaats met de dood moeten bekopen. Hij werd zwaargewond aangetroffen in een steegje. De inbreker werd vermoedelijk betrapt door bewoners en heeft toen een pak slaag gekregen.
De Belgsche politie onderzoekt het overlijden. De Maasmechelaar, bij de politie bekend wegens eerdere diefstallen, had inbrekersmateriaal op zak. Bovendien was hij in het bezit van voorwerpen die hij waarschijnlijk gestolen had.
In Nederland werd in februari van dit jaar ook een inbreker doodgeslagen. De 32-jarige Frankie M. uit Enschede stak 29 keer in op de inbreker die zijn huis binnendrong. Hij werd veroordeeld tot vier jaar celstraf wegens doodslag.
Que?quote:In Nederland werd in februari van dit jaar ook een inbreker doodgeslagen. De 32-jarige Frankie M. uit Enschede stak 29 keer in op de inbreker die zijn huis binnendrong. Hij werd veroordeeld tot vier jaar celstraf wegens doodslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |