abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:05:17 #1
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534466
Gisteravond feestje gehad waar we flink wat door dronken.
Op een gegeven moment zijn we de straat op gegaan om een ommetje te lopen.
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was , alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.
Toen hing hij boven me en weet ik de rest niet meer.

Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.

Hoe is nou het beste te handen?
De man negeren?
Even langs gaan en vragen wat ie deed?\
Even langs gaan, excusus aanbieden, en vragen wat hij deed ?
Of iets en anders....

Hoe kan ik het ook het best uitleggen aan mijn ouders
niets
pi_40534489
Dikke pech en zo min mogelijk lullen met die dikke lip.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:09:02 #3
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_40534494
Aargh... ik kan niet kiezen uit het enorme aanbod van powned plaatjes op internet

te ...... veel .... keuze ....
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_40534566
Boomhut in de fik!
pi_40534568
Aangifte doen. Als iemand in je boomhut klimt (ik neem aan niets stuk maakt) en dan wegrent is toch geen reden om iemand te slaan...loser.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:16:52 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534573
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was , alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.

Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.

De man negeren?
Of iets en anders....

neem ff een kratje bier mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40534574
quote:

De man negeren?
Of iets en anders....

Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.
Foute boel, maar laten we eerlijk zijn, jullie waren dronken, en dan doe je wel eens rare dingen.
Deze persoon heeft niet het recht om je zomaar op je gezicht te slaan.
Ik zou, persoonlijk, het hierover hebben met je ouders, over wat je zou moeten doen.
hebben je vrienden het niet zien gebeuren?
pi_40534585
je laat je op je bek vallen en denkt dan dat die vent dat gedaan heeft . Je bent gewoon met je dronken kop op je plaat gevallen en daardoor is je gezicht verbouwd, hoop voor jou dat het er beter op is geworden .
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:18:50 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534593
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:16 schreef john6 het volgende:

[..]

Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.
Foute boel, maar laten we eerlijk zijn, jullie waren dronken, en dan doe je wel eens rare dingen.
Deze persoon heeft niet het recht om je zomaar op je gezicht te slaan.
Ik zou, persoonlijk, het hierover hebben met je ouders, over wat je zou moeten doen.
hebben je vrienden het niet zien gebeuren?
ik zou iemand waarvan ik niet wist wat ie 's nachts in mijn tuin kwam doen en met meerdere personen is, ook flink te grazen nemen. dit soort dingen moet je gewoon niet doen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:19:56 #11
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_40534603
Ik zou je ook op je bek rammen als je in mijn boomhut kwam !
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:20:06 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40534605
quote:

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_40534611
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

pi_40534613
Naar de dokter gaan en aangifte doen. Het enige recht wat de man had was volgens mij om je vast te houden en aan te geven bij de politie wegens misschien vernieling.

Overigens, waar waren je vriendin toen jij werd geslagen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40534615
Ik heb je helemaal niet geslagen, je bent gewoon over je eigen dronken voeten gestruikeld
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:22:28 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40534623
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef sig000 het volgende:

[..]

Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:24:41 #17
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40534643
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Naar de dokter gaan en aangifte doen. Het enige recht wat de man had was volgens mij om je vast te houden en aan te geven bij de politie wegens misschien vernieling.
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
quote:
Overigens, waar waren je vriendin toen jij werd geslagen
Idd... "vrienden"
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_40534661
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.
Dat teruggaan en verhaal halen is de finishing touch.
pi_40534671
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer.
en nooit klappen gehad ?
quote:
Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Maakt niets uit ..ze hebben daar niets te zoeken..of de volgende keer fff voor de lol het huis in lopen ?...moet ook kunnen toch want ach je bent dronken dus niet verantwoordelijk
quote:
Idd... "vrienden"
Maar wat zou TS gedaan hebben als 1 van zijn 'vrienden 'was gepakt ?...
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:28:42 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534674
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]

Idd... "vrienden"
weet die kerel veel, misschien dacht ie wel dat het inbrekers waren. ze hadden beter met zijn drieen kunnen blijven staan, vertellen dat ze dronken waren en baldadig, maar dat ze niks kapot hebben gemaakt. rennen is niet slim, in situaties waarin iemand wil weten wat mensen op zijn grond moeten. ts kwam gewoon de verkeerde tegen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:30:16 #21
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40534695
Excuses aambieden als hij je kapot slaat

Jezus

Steek die tyfushut in de fik
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:30:45 #22
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_40534702
Je zegt dat je zelf niet meer weet wat er is gebeurd toen hij boven je hing. Je kunt dus misschien zelf wel begonnen zijn met slaan. En ja, dan kan je een paar meppen terug verwachten.
Dus even langs gaan is wel zo netjes.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:31:00 #23
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40534703
Terechte klap trouwens, mietje
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_40534705
Niet meer zoveel drinken volgende keer

blub blub
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:31:19 #25
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_40534707
hij had nooit het recht om je te slaan(zeker niet te achtervolgen)
Als jij schade hebt kan je hem aansprakelijk stellen en zelfs uitval op het werk moet hij betalen...
je bent jong en je doet een stom dingetje....lekker makkelijk voor een volwassen vent
om dan een kind(dat ben je nog)bewusteloos te slaan...

als ik dit vroeger aan me pa had verteld was er niks van die vent overgebleven(ben geen tokkie hoor)
heb nu zelf ook kids en als die om zoiets lulligs knock-out wordeb geslagen word ik dus echt wel gek..
in mijn ogen ois dit een kwajongensstreek en had die vent gewoon moeten zeggen dat jullie moesten ophoepelen...klaar!
Bas heeft gesproken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')