neem ff een kratje bier mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
Gisteravond feestje gehad waar we flink wat door dronken.
Op een gegeven moment zijn we de straat op gegaan om een ommetje te lopen.
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was, alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.
Toen hing hij boven me en weet ik de rest niet meer.
Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.
Hoe is nou het beste te handen?
De man negeren?
Even langs gaan en vragen wat ie deed?\
Even langs gaan, excusus aanbieden, en vragen wat hij deed ?
Of iets en anders....
Hoe kan ik het ook het best uitleggen aan mijn ouders
Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
Gisteravond feestje gehad waar we flink wat door dronken.
Op een gegeven moment zijn we de straat op gegaan om een ommetje te lopen.
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was, alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.
Toen hing hij boven me en weet ik de rest niet meer.
Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.
Hoe is nou het beste te handen?
De man negeren?
Even langs gaan en vragen wat ie deed?\
Of iets en anders....
Hoe kan ik het ook het best uitleggen aan mijn ouders
ik zou iemand waarvan ik niet wist wat ie 's nachts in mijn tuin kwam doen en met meerdere personen is, ook flink te grazen nemen. dit soort dingen moet je gewoon niet doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:16 schreef john6 het volgende:
[..]
Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.
Foute boel, maar laten we eerlijk zijn, jullie waren dronken, en dan doe je wel eens rare dingen.
Deze persoon heeft niet het recht om je zomaar op je gezicht te slaan.
Ik zou, persoonlijk, het hierover hebben met je ouders, over wat je zou moeten doen.
hebben je vrienden het niet zien gebeuren?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.quote:
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Naar de dokter gaan en aangifte doen. Het enige recht wat de man had was volgens mij om je vast te houden en aan te geven bij de politie wegens misschien vernieling.
Idd...quote:Overigens, waar waren je vriendin toen jij werd geslagen
Dat teruggaan en verhaal halen is de finishing touch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer.
Maakt niets uit ..ze hebben daar niets te zoeken..of de volgende keer fff voor de lol het huis in lopen ?...moet ook kunnen toch want ach je bent dronken dus niet verantwoordelijkquote:Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Maar wat zou TS gedaan hebben als 1 van zijn 'vrienden 'was gepakt ?...quote:Idd..."vrienden"
weet die kerel veel, misschien dacht ie wel dat het inbrekers waren. ze hadden beter met zijn drieen kunnen blijven staan, vertellen dat ze dronken waren en baldadig, maar dat ze niks kapot hebben gemaakt. rennen is niet slim, in situaties waarin iemand wil weten wat mensen op zijn grond moeten. ts kwam gewoon de verkeerde tegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Idd..."vrienden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |