boeiend! anders gebruik je je rechterhand maar. dat doet manhattan elke avond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:31 schreef Niwa het volgende:
Zo, ik móet het echt ander kan ik niet slapen.
Ja, dat moet ik ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
boeiend! anders gebruik je je rechterhand maar. dat doet manhattan elke avond.
Je viínd me wel leuk.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
boeiend! anders gebruik je je rechterhand maar. dat doet manhattan elke avond.
Niwa is uit op breezersex op tmf.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
ik heb geen zin me in te lezen, kunnen jullie effe samenvatten wat ik gemist heb?
is ie zo desperaat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Niwa is uit op breezersex op tmf.nl
Breezersex dat is toevalig een van mijn specaliteitenquote:
je sig verklaart wel een hoopquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:36 schreef Niwa het volgende:
Juist.
dit ging eraan vooraf:quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
ik heb geen zin me in te lezen, kunnen jullie effe samenvatten wat ik gemist heb?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kleine samenvatting.... mahattan is vervelend, maar doet opeens lief tegen psycha.
Psycha is al 4 maanden van de drank af , maar ik denk dat mahattan haar er zo weer tot toe aanbrengt.
Ook worden er wat lama's gepost!!! (helaas geen paarse)
Niwa drinkt Cup-A-Soup met poederklontjes en ik moedig hem aan.
Bar-Le-Duc is er niet dus geen pics van mij.
je brechtjequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:37 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Breezersex dat is toevalig een van mijn specaliteiten
''Mijn brechtje zegt dat ook altijd . Octaaf zegt ze zo als jij kan breezerseksen aah ja zo kan ik breezerseksen he''
ik lees niet helemaal mee meer... maar je zal wel gelijk hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
dan zijn jullie weinig opgeschoten de afgelopen 2 uur
gelukkig ben ik drnokenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lees niet helemaal mee meer... maar je zal wel gelijk hebben![]()
ja ik heb het onder controlequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:46 schreef PsyCha het volgende:
dan typ je nog aardig goed
als koeien op ijs kunnen dansenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:48 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik heb het onder controle
neuken?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Geweldig! Helemaal top!
Goed zo, houd de moed er in!quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:54 schreef remlof het volgende:
[..]
als ze het echt zouden proberen kunnen ze het!
Maar nu wij even. Rotterdam centraal is voor paupers, dat doen we dus niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:55 schreef PsyCha het volgende:
*proest*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |