quote:
beetje boel zekerquote:
ik moest niet lachenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06310/jesusdebouwer.jpg]afbeelding][/url]
Kleine samenvatting.... mahattan is vervelend, maar doet opeens lief tegen psycha.quote:
Ja maar ik wil jou. Jij bent de boterbloem die de zon laat schijnen, de honing in mijn thee.....quote:
Thanks.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kleine samenvatting.... mahattan is vervelend, maar doet opeens lief tegen psycha.
Psycha is al 4 maanden van de drank af , maar ik denk dat mahattan haar er zo weer tot toe aanbrengt.
Ook worden er wat lama's gepost!!! (helaas geen paarse)
Niwa drinkt Cup-A-Soup met poederklontjes en ik moedig hem aan.
Bar-Le-Duc is er niet dus geen pics van mij.
honing in je thee? ben je verkouden dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ja maar ik wil jou. Jij bent de boterbloem die de zon laat schijnen, de honing in mijn thee.....
Ja, ik heb nog nooit zo lang een topic open gehad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:44 schreef PeZu het volgende:
ooh ja er was toch al een topic voor die jesus soeps?
gaarne daar posten en niet NB verbaggeren
dank u
waarneer verschijnt het boek?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kleine samenvatting.... mahattan is vervelend, maar doet opeens lief tegen psycha.
Psycha is al 4 maanden van de drank af , maar ik denk dat mahattan haar er zo weer tot toe aanbrengt.
Ook worden er wat lama's gepost!!! (helaas geen paarse)
Niwa drinkt Cup-A-Soup met poederklontjes en ik moedig hem aan.
Bar-Le-Duc is er niet dus geen pics van mij.
Juist!quote:
ik wil dat Halle Berry mij speelt of anders aishwarya raiquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarneer verschijnt het boek?
en de film?
Paarse Lama's is de nieuwe naam van de inmiddels verboden Turkse terroristenbeweging Grijze Wolven. Iedere verwijzing of afbeelding daarvan is zodoende strafbaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
Mag je geen paarse lama's posten?Want als dat zo is dan wil ik ook graag weten waarom niet.
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Juist!![]()
Hier ook nog wat!
[afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
miss world 1994quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik wil dat Halle Berry mij speelt of anders aishwarya rai
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:47 schreef Acryl het volgende:
tijd voor Acryls niet-grappige-NB-moppen:
het zit op een groen hekje en t ruikt naar gele verf?
rara wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rara wat is dat?ik wil geen moppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rara wat is dat?Jè vader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:';)quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:47 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Paarse Lama's is de nieuwe naam van de inmiddels verboden Turkse terroristenbeweging Grijze Wolven. Iedere verwijzing of afbeelding daarvan is zodoende strafbaar.
Jij bent goed!!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:47 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Paarse Lama's is de nieuwe naam van de inmiddels verboden Turkse terroristenbeweging Grijze Wolven. Iedere verwijzing of afbeelding daarvan is zodoende strafbaar.
sorryquote:
als in de soep...dan mag het wel...alleen met poederklontjes!!!... dat dan weer welquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef Acryl het volgende:
[..]
sorry
t spijt me... ik dacht dat ik een kip was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |