Doe eens normaal ofzo!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:01 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ah, je bent van de herenliefde.
Weten we dat ook weer....
Nu trek je weer net zo makkelijk conclusies als je in die israel topics doet, tekenendquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:01 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ah, je bent van de herenliefde.
Weten we dat ook weer....
Is dat jouw kameel? Dan mag je 'm wel eens water geven. Z'n bulten zijn leeggelopen.quote:
dat is een lamaquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat jouw kameel? Dan mag je 'm wel eens water geven. Z'n bulten zijn leeggelopen.
En blijf van de pillen af, dan zie je de kleuren heel anders.
Ow. Ik dacht een mislukte hond.quote:
nou, jottum....quote:
doe eens rustig ja, tis 5:05quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:05 schreef PeZu het volgende:
gvd
ohw dat is erquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:06 schreef PeZu het volgende:
de helft gemist omdat fok het hiernog niet deed
grafzooi
Kom , niet gaan terugkrabbelen. Jij moet aanpappen met een Daan of een Karel i.p.v met zo''n mooi meisje als psycho.quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu trek je weer net zo makkelijk conclusies als je in die israel topics doet, tekenend
ik las anders geen doodsverwensing....quote:
niet veel gemist lees ik alweerquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
nee niet zo...quote:
haha de cursus hoe maak ik vrienden met SoLquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
kan je ook niet zo'n 'haat-campagne'beginnen tegen FFnog, ryangozer en mart89. Of heb je je handen vol aan Maikuuul
![]()
gut is dat paard van je gedegradeerd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:09 schreef SamStar het volgende:
en doe die pompom's in de lucht!
[afbeelding]
behalve dan.....quote:
wat is er met ryangozer en mart?quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
kan je ook niet zo'n 'haat-campagne'beginnen tegen FFnog, ryangozer en mart89. Of heb je je handen vol aan Maikuuul
![]()
uhuhquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat ik eindelijk wat te drinken heb gehaald?
nee hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gut is dat paard van je gedegradeerd?
quote:
Doe eens niet zo lullig tegen Remlof. Hij kan ook niks aan zijn voorkeur voor mannen doen hoor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |