ik heb er paar voor je in deventer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:31 schreef PsyCha het volgende:
en nu kan ik ook geen pijnstillers vinden
nu komt hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:39 schreef melke het volgende:
Neem een banaan. Helpt soms ook wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nu komt hetduuusss...ik lust geen aspirine, wat wil je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
ow, wat dat betreft kan ik je ook wel helpenquote:
geloof er nks vanquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Klaarkomen helpt ook zeggen ze. Dat maakt een pijnstillende stof aan.
Moet je vooral achter de computer gaan zittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:25 schreef PsyCha het volgende:
...misschien moet ik dan maar effe mijn muziek afzetten![]()
ik ga effe een pijnstiller zoeken.
hoofdpijn
ik heb al een halve paracaf opquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:52 schreef seto het volgende:
Finimal helpt altijd erg goed bij mij tegen hoofdpijn trouwens
Maarja, dat kan je nu natuurlijk niet even snel gaan kopen.
endorfinequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Jij hebt de Quest gelezen deze maandquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef melke het volgende:
hoe dan ook, ben niet in een seksmood.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt de Quest gelezen deze maand
Het is wel waar trouwens. Maar voordat je zover bent ga je halfdood aan de koppijn die intens toeneemt op het moment dat je bloeddruk en je hartslag omhoog gaan
Je hoeft ook niet te seksen. Je hebt 2 handen toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hoe dan ook, ben niet in een seksmood.
daar al helemaal geen zin in.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te seksen. Je hebt 2 handen toch?![]()
dat had ik toen al gepost voor ik het las.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zie hierboven.
hmm nopez.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:09 schreef seto het volgende:
Als offspringer je nu in dit topic uit zou komen lachen voor je hoofdpijn door je muziek,
zou je het dan in je sig zetten?
offspringerquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:09 schreef seto het volgende:
Als offspringer je nu in dit topic uit zou komen lachen voor je hoofdpijn door je muziek,
zou je het dan in je sig zetten?
dat komt van een kutrapsong!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:31 schreef Teije het volgende:
wat wat wat wil je doen dan
cakequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef seto het volgende:
omdat it`s a piece of cake to bake a pretty cake!
dat je het maar even weet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:47 schreef Teije het volgende:
lekkertje ;x
je hebt helemaal geen fotoboekquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef Mustard_Man het volgende:
wat bij mij goed tegen koppijn helpt is naar mijzelf in de spiegel kijken.
dus hup, klik op mn fotoboek en genieten maar.
vetwel!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:49 schreef seto het volgende:
hij heeft wel een fotoboek dus jullie zijn dubbel flashed????
hmmm ik weet niet? verklaard wel waarom ik vrij weinig views heb terwijl ik toch zo een stoere lekkertje ben. zal ik dan maar mods gaan lastig vallen ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:52 schreef PsyCha het volgende:
[..]
waarom zie dan gaan fobo-icoon?
en ik ben niet blind
feedback! maar ik ga effe kijken of ik hem kan vinden!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:54 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
hmmm ik weet niet? verklaard wel waarom ik vrij weinig views heb terwijl ik toch zo een stoere lekkertje ben. zal ik dan maar mods gaan lastig vallen ofzo?
niet iedereen is zo lekker als psychaquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:54 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
verklaard wel waarom ik vrij weinig views heb
stoere foto'squote:Op zondag 6 augustus 2006 03:54 schreef Mustard_Man het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Mustard_Man
whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:06 schreef Teije het volgende:
rijp is de tijd als hij spijt heeft
uhm nee. maar seks schijnt te helpen tegen koppijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:13 schreef Mustard_Man het volgende:
ik krijg koppijn van me bierscheten, herkent iemand dit?
klopt, mijn rechterhand is een trouwe bondgenoot in de oorlog tegen koppijn (met name katers).quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
uhm nee. maar seks schijnt te helpen tegen koppijn
ja daar ging mijn sociaal leven even.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:20 schreef seto het volgende:
FOK DOWN OMG
en toen was je je portemonnaie kwijt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:32 schreef Teije het volgende:
Ik zag laatst een neger.
en je leeft nog?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:34 schreef Teije het volgende:
Nee hij heeft me nek gebroken =Z
wigger!quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:39 schreef Teije het volgende:
ja dat is hoe ik roll weet je
dan weet je wat je moet doen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:42 schreef Teije het volgende:
nee wiggers moeten dood K?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nu komt hetja , ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen,
ik heb geen bananen vandaag"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
whatever dudequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:48 schreef seto het volgende:
The Postal Service Discography\Give Up\02 Such Great Heights.mp3
is het enige echt goede indie liedje
qft.....................OR IS ITquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:51 schreef Teije het volgende:
The Postal Service Discography\We Will Become Silhouettes EP\01-the_postal_service-we_will_become_silhouettes-kzt.mp3
is ook wel goed tho.....?
ontkennen heeft geen zin, QFT.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:52 schreef PsyCha het volgende:
wtf is qtf. Zo nerdy ben ik weer niet.
QFT.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:56 schreef seto het volgende:
QFT
QUOTED FOR TRUTH
Used on internet forums when quoting someone with similar views as yours.
Originaly quoted by mike27
cosco is a great place to buy bulk tinfoil for making hats. Make sure you stock up as the govn't is done with project Nick Berg and will be moving on to project brain wash.
QFT
gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:59 schreef Teije het volgende:
Dat is een standaard, fuck the system swa
en dat is?quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:02 schreef Mustard_Man het volgende:
nou ik ga mn bed inkruipen om de honger weg te slapen.
hier nog snel een plaatje om jullie af te leiden:
[afbeelding]
en nu ophoerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:04 schreef Teije het volgende:
dat is je moeder :-z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |