ik wil die ook!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleur, of grafiet of weetikveel hoe dat heet. Er zit alleen een glimmend laagje omheen zodat je handen niet gekleurd worden tijdens het kleuren.
Handig, want je hoeft niet zo vaak aan te slijpen, en de punt breekt niet zo snel enzo.
Nee, want ik heb aparte crayons (vetkrijt en pastelkrijt) die allebei vrij anders zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:06 schreef NanKing het volgende:
Zijn niet hout potloodjes niet gewoon een soort van crayons?
Oh, dan weet ik het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik heb aparte crayons (vetkrijt en pastelkrijt) die allebei vrij anders zijn. Oh, ik houd zo van kleurdingetjes
.
Ja, tof he!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef liefie_ het volgende:
pastelkrijt heb ik ook!!
zit je altijd zo onder
die ken ik niet en die lijken me heel tofquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tof he!
Ik heb ook waterverf potloden (twee soorten ook nog).
Dat wordt wel vervelend als dat iedere week zo gaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op maandag altijd vraagt wat ik in het weekend heb gedaan, en dan op woensdag al weer begint dat het bijna weekend is.
Het enige wat hij zegt ongv. 'hey hoe was je weekend' .
quote:Geen idee (WerkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Klinkt mysterieus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleur, of grafiet of weetikveel hoe dat heet. Er zit alleen een glimmend laagje omheen zodat je handen niet gekleurd worden tijdens het kleuren.
Handig, want je hoeft niet zo vaak aan te slijpen, en de punt breekt niet zo snel enzo.
Ja, dan kan je eerst inkleuren, en dan ga je er met een kwast overheen (met water) en dan wordt het waterverfquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ken ik niet en die lijken me heel tof
Als ik nou zeg, korsakoff dan zeg jij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt wel vervelend als dat iedere week zo gaat.
[..]
Geen idee (Werkelijk)
wauw toverspeeltjes!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan je eerst inkleuren, en dan ga je er met een kwast overheen (met water) en dan wordt het waterverf!
Ik moest toen ik nog een kleine Nannie was voor de middelbare school zulke potloden aanschaffenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dan kan je eerst inkleuren, en dan ga je er met een kwast overheen (met water) en dan wordt het waterverf!
borreltijd!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik nou zeg, korsakoff dan zeg jij?
waarum?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moest toen ik nog een kleine Nannie was voor de middelbare school zulke potloden aanschaffen.
Ik heb er nog nachtmerries van.
Ik heb zo een godsgruwelijketyfushekelaanallesmettekenentemakenheeftquote:
Had je ook van die stiften die op verschillende soorten papier verschillende kleuren gaven? En van die stiften waarvan eentje onzichtbaar schreef, maar als je er met een andere overheen ging dat het dan pas zichtbaar werd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw toverspeeltjes!!!!
ik had vroeger ook een zwak voor van die krasblokken... waar je dan met een potlood overheen moest gaan en dan kwam er een plaatje
waarom vind je dat niet leuk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zo een godsgruwelijketyfushekelaanallesmettekenentemakenheeft![]()
.
En die potloden zijn wel de ergste soort dingen wat ik ooit qua tekenen heb mee gemaakt, het vak tekenen was een ramp.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
.
En die potloden zijn wel de ergste soort dingen wat ik ooit qua tekenen heb mee gemaakt, het vak tekenen was een ramp.
die eerste ken ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je ook van die stiften die op verschillende soorten papier verschillende kleuren gaven? En van die stiften waarvan eentje onzichtbaar schreef, maar als je er met een andere overheen ging dat het dan pas zichtbaar werd?
Imperfectiequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zelfs ik heb zo mijn A-hippe kanten.
Imperfectie maakt volmaakt. Het zorgt ervoor dat mensen zich met je kunnen identificeren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat was je zinnetje ook al weer?.
Dan zeg ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik nou zeg, korsakoff dan zeg jij?
Ik had wel verwacht dat hij jou ook msn enzoot zou hebbenquote:
Ik heb er ook een hekel aan, vooral als het dan moet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
.
Hmmmm DE kangaroo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij jou ook msn enzoot zou hebben.
Die kangaroo bedoel ik dus.
Ik kan nog geen cirkel tekenen, en dat is niet overdrevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, vooral als het dan moet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een conversatie eigenlijk.
ijs_beer fan!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef NanKing het volgende:
[..]Die dacht ik dan ook aan bij kangaroo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een conversatie eigenlijk.
![]()
Ik ook niet.. Heb wel eens een psychologisch onderzoek gehad waarbij ik ook wat moest tekenen. Dat ik van te voren zei dat ik dat helemaal niet kan maakte geen indruk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan nog geen cirkel tekenen, en dat is niet overdreven.
Tel er ook nog eens bij op dat ik geen ruimtelijk inzicht heb, dus een kubus is het hoogsthaalbare ruimtelijke figuur voor mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Heb wel eens een psychologisch onderzoek gehad waarbij ik ook wat moest tekenen. Dat ik van te voren zei dat ik dat helemaal niet kan maakte geen indruk.
Ik heb wel een beetje ruimtelijk inzicht. Van die vormpjes roteren enzo ben ik best goed in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tel er ook nog eens bij op dat ik geen ruimtelijk inzicht heb, dus een kubus is het hoogsthaalbare ruimtelijke figuur voor mij.
Hip bij IQ testen enzoot
Een kaart lezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje ruimtelijk inzicht. Van die vormpjes roteren enzo ben ik best goed in.Helaas schiet ik echter te kort op praktische zaken, zoals schatten hoe groot een raam is of kaart lezen.
Dat vind ik wel erg knap.. Delftse Poort, Westmin hotel, Euromast, Erasmusbrug... Het barst van de orientatiepunten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een kaart lezen.
Ik raak nog verdwaald in Rotterdam joh.
Toch is het echt zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg knap.. Delftse Poort, Westmin hotel, Euromast, Erasmusbrug... Het barst van de orientatiepunten.
dat heb ik met tilburgquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik had het laatst nog dat ik half aan 't panieken was.
Ik stond op de bergweg en ik kon er maar niet opkomen wat de snelste manier was om bij oostplein te komen.
Gelukkig is mijn vriendin wel hip in de weg vinden.
Het ergste is dat ik verdomme al mijn hele leven in daar ongeveer woon.
Wat is er zo speciaal dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
schoon!!
ik heb helemaal zo'n eerste schooldag zenuw gevoel
misschien ben ik donderdag al terugquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even boodschapperen.
Dag liefie_ als ik je niet meer spreek.
Fijne tijd zonder inet.
Ik heb 's nachts soms wel een plotseling verlies van orientatie. Maar dat is meer dat ik dan plotseling niet meer weet waar ik nou heel wilde of waar ik ook al weer precies sta. Heeft denk ik niet zoveel met ruimtelijk inzicht te maken..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik had het laatst nog dat ik half aan 't panieken was.
Ik stond op de bergweg en ik kon er maar niet opkomen wat de snelste manier was om bij oostplein te komen.
Gelukkig is mijn vriendin wel hip in de weg vinden.
Het ergste is dat ik verdomme al mijn hele leven in daar ongeveer woon.
niets, mn vakantie is voorbijquote:
Ik voel me opeens een stuk beter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ooit een uur en een kwartier gedaan over een fles cola kopen bij de winkelwant ik kon de weg niet terug vinden
en natuurlijk had ik mn telefoon niet bij... en juist toen ik in paniek ging raken merkte ik dat ik maar 2 blokken van mn huis vandaan wasquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en natuurlijk had ik mn telefoon niet bij... en juist toen ik in paniek ging raken merkte ik dat ik maar 2 blokken van mn huis vandaan was
in andere steden heb ik het gek genoeg niet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Alicey het volgende:
[..]Ik sta bekend als een hopeloos geval waar het aankomt op de weg, maar jij bent nog veel erger volgens mij.
Ik ben altijd als ik op een vreemde plaats ben bang dat ik de weg niet meer terug vind.. Ik heb het wel een keer gehad in het buitenland dat ik mijn hotel niet terug kon vinden, en ook niet wist hoe de straat heette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |