nee want jij hebt notes mwuahahahhaahahaquote:
Oh, ja nou, puh, dus, grr.quote:
Wie zegt dat het meervoud is?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee want jij hebt notes mwuahahahhaahaha
een te veel!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie zegt dat het meervoud is?
Volgens mijn betrouwbare bronnen is het er maar 1.
nee braaf niet sufquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie notes/een note heeft is stoer. En liefie is suf.
Ja maar.. Ik heb er 38 en ben volgens sommigen ook heel lief, braaf en soms zelfs onschuldig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee want jij hebt notes mwuahahahhaahaha
Jij 38 notesquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja maar.. Ik heb er 38 en ben volgens sommigen ook heel lief, braaf en soms zelfs onschuldig.
kun je die van jezelf niet laten verdwijnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja maar.. Ik heb er 38 en ben volgens sommigen ook heel lief, braaf en soms zelfs onschuldig.
Ik weet eigenlijk niet of dat kan.. Volgens mij kan ik alleen notes die ik zelf zet laten verdwijnen, maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kun je die van jezelf niet laten verdwijnen
Ach, dat is het gewoon. Ze zijn gewoon jaloers.quote:of anders zeggen dat er mensen waren die 38 keer zo onder de indruk waren van je perfectheid dat ze dat toch even op wilde schrijven en dat het dus toen maar een note werd?
Ik denk omdat ik niet altijd braaf ben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:42 schreef NanKing het volgende:
Okay, ik ben weer opgekrabbelt.
Maar jeuzus hoe komt een braaf iemand als jij aan 38 notes, Alicey.
neeej ssst juist omdat je zo braaf bent tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik niet altijd braaf ben.
oehquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik niet altijd braaf ben.
Had je nog niet gezegd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:45 schreef liefie_ het volgende:
had ik trouwens al gezegd dat ik bijna naar lowlands ga!
ik dacht dat willen jullie weten
Wie zegt dat het goed moét komenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, met een goede heropvoeding komt het wel goed met mij.
ga jij ook?quote:
Ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:45 schreef liefie_ het volgende:
had ik trouwens al gezegd dat ik bijna naar lowlands ga!
ik dacht dat willen jullie weten
waarom doe jij nooit wat ik doe?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik niet.
Desalniettemin erg hip voor je.
Hoezo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens iets opbiechten?
Ik heb altijd ontzag voor mods en FA/A's. En eigenlijk wordt ik er soms een beetje bang van.
Jij hoeft er niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo?
De enige waar je bang van moet zijn is Yvonne![]()
![]()
.
oho dat klinkt niet heel goed hoor vind ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hoeft er niet bang voor te zijn.
Maar gewoon, de macht die ze hebben enzo, ik word altijd ongemakkelijk als ik met een mod in discussie ga, en met een hogere macht probeer ik geen andere mening te hebben.
Nouja, ik ben in wezen natuurlijk heel braaf enzo.. Dat bedoel ik er meer mee. Het kost alleen soms een beetje moeite om dat uit de verf te laten komen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie zegt dat het goed moét komen.
Stick it to the man.
Leuk is dat. Wordt er nu weer iemand bang van me.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens iets opbiechten?
Ik heb altijd ontzag voor mods en FA/A's. En eigenlijk wordt ik er soms een beetje bang van.
Ja, want voor je het weet bannen we je.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar gewoon, de macht die ze hebben enzo, ik word altijd ongemakkelijk als ik met een mod in discussie ga, en met een hogere macht probeer ik geen andere mening te hebben.
Er zijn uitzonderingen. Ik vindquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk is dat. Wordt er nu weer iemand bang van me.
Pfew, gelukkig maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Ik vindIsabeau en
Automatic_Rock tof. Jou ken ik niet zo goed, maar zo eng ben jij niet.
Arm Erikje tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar om heel je leven in angst te moeten zittenquote:
Ik leef zo met je mee, jongquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is zwaar om heel je leven in angst te moeten zitten.
mn vakantie is afgelopenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:58 schreef NanKing het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen vandaag btw?
Ik wel, heel hip de huisvrouw uithangen.
Dan moet je...euhz hoe noem je dat ook al weer....?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn vakantie is afgelopen
over anderhalf uur
vanaaf ook weer geen internet meer
ik zie er dan ook nogal tegen op zoals je begrijptquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan moet je...euhz hoe noem je dat ook al weer....?
Oh ja sociaal doen![]()
.
Ik ga vandaag creatief doen, denk ik. Op vakantie weer nieuwe potloodjes gekochtquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:58 schreef NanKing het volgende:
Nee, maar het is weer bijna weekend. Nog een weekje werken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:58 schreef NanKing het volgende:
ik hou van inkleurenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga vandaag creatief doen, denk ik. Op vakantie weer nieuwe potloodjes gekocht.
Houtloze kleurpotloden.
[afbeelding]
Kroelen dat klinkt wel fijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zie er dan ook nogal tegen op zoals je begrijpt
ga je met me mee om me te stuenen en te kroelen?
Wat wordt er dan ipv hout gebruikt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga vandaag creatief doen, denk ik. Op vakantie weer nieuwe potloodjes gekocht.
Houtloze kleurpotloden.
[afbeelding]
niet-houtquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat wordt er dan ipv hout gebruikt?
Ik ken iemand die op maandag altijd vraagt wat ik in het weekend heb gedaan, en dan op woensdag al weer begint dat het bijna weekend isquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar het is weer bijna weekend. Nog een weekje werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Kleur, of grafiet of weetikveel hoe dat heet. Er zit alleen een glimmend laagje omheen zodat je handen niet gekleurd worden tijdens het kleurenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat wordt er dan ipv hout gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |