Of bedoel je iets anders met vetgedrukt en onderlijnd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel me dommig, en lastig, maar tagje? Welk tagje.
nog 3 weken en 1 dagquote:
ja dat wil me nog wel eens gebeuren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt het er altijd in zetten. Altijd handig voor als iemand het niet erkent.
Ik bedoel in deze lijstjes:quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of bedoel je iets anders met vetgedrukt en onderlijnd?
Oh, dat zijn stijgers.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel in deze lijstjes:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #142
Waar mensen soms onderlijnd en dikgedrukt zijn (de eerste is Pberends), en ik vraag me af waarom.
Ach, verrek, dat ik dat niet zelf doorhadquote:
Ik ken het.. Als ik zeg lastig en onaardig te zijn wordt er altijd een beetje geglimlacht alsof ik geestelijk gehandicapt ben en wordt er gezegd dat ik daar veel te lief voor ben. Waag ik er dan een keer de gok op en zeg ik dat ik heel lief ben wordt me verteld dat ik soms best erg bitchy ben...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat wil me nog wel eens gebeuren...
Het is ook overal hetzelfde.. Zoek je op een forum afleiding omdat tijdens je werk ook iedereen altijd alles aan jou vraagt, gaat het op een forum weer precies hetzelfde.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, verrek, dat ik dat niet zelf doorhad. Nou, bedankt, je bent een goede toevoeging aan dit topic.
Sorryquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook overal hetzelfde.. Zoek je op een forum afleiding omdat tijdens je werk ook iedereen altijd alles aan jou vraagt, gaat het op een forum weer precies hetzelfde.
ik snap die lijstjes gewoon nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, verrek, dat ik dat niet zelf doorhad. Nou, bedankt, je bent een goede toevoeging aan dit topic.
ja idd!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken het.. Als ik zeg lastig en onaardig te zijn wordt er altijd een beetje geglimlacht alsof ik geestelijk gehandicapt ben en wordt er gezegd dat ik daar veel te lief voor ben. Waag ik er dan een keer de gok op en zeg ik dat ik heel lief ben wordt me verteld dat ik soms best erg bitchy ben...
Het is gewoon nooit goed.
Ik denk dat we er een betere controle over moeten krijgen, zodat we gewoon de boel kunnen manipuleren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja idd!!!!
de ene keer is het oeh je kijkt zo lief en onschuldig
en de andere keer is het je bent gevaarlijk die blik van je is misleidend trut
ik denk dat alle andere mensen gewoon domme idioten zijn en voortaan niet meer zelf moeten denken.... dan kies ik wel wat ze van me moeten vindenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat we er een betere controle over moeten krijgen, zodat we gewoon de boel kunnen manipuleren.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat alle andere mensen gewoon domme idioten zijn en voortaan niet meer zelf moeten denken.... dan kies ik wel wat ze van me moeten vinden
Dat is nog beter. We zouden de wereld hiermee kunnen redden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat alle andere mensen gewoon domme idioten zijn en voortaan niet meer zelf moeten denken.... dan kies ik wel wat ze van me moeten vinden
ja he!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is nog beter. We zouden de wereld hiermee kunnen redden.
dat wil ik wel opgeven voor wereldvrede hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als iedereen zo doet, dan blinken jullie niet meer uit.
Nouja, ze moeten niet hetzelfde doen, maar ze moeten gewoon doen wat wij zeggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he!
wauw iemand die het zelfde denkt als ik
de wereld zou een stuk beter zijn als iedereen doet zoals wij
Voor wereldvrede offeren we ons wel op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als iedereen zo doet, dan blinken jullie niet meer uit.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat wil ik wel opgeven voor wereldvrede hoor
Jullie zijn hetzelfdequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor wereldvrede offeren we ons wel op.
dat zou ideaal zijn jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ze moeten niet hetzelfde doen, maar ze moeten gewoon doen wat wij zeggen.
ja dat was het hele puntquote:
Ik ben niet zo helder vandaag. Blame it on the boozequote:
erg hequote:
Ga in een rolstoel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
erg he
ik geloof eigenlijk dat ik dan had moeten zeggen gisteren dat mn vakantie voorbij was
maar ik ga elke minuut rekken
pas als ik hier de deur uit loop is ie voorbij
Ok, moeder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:27 schreef NanKing het volgende:
Kindjes laten jullie Alicey eens met rust.
Ze komt hier voor haar ontspanning.
Dat zou inderdaad al genoeg zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou ideaal zijn ja
maar ook een tikje egoistisch
daarom zou ik ookal tevreden zijn als iedereen gewoon haast net zo perfect was als wij
Het valt wel mee hoor. Ze zijn alweer rustig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:27 schreef NanKing het volgende:
Kindjes laten jullie Alicey eens met rust.
Ze komt hier voor haar ontspanning.
ze??quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Ze zijn alweer rustig.
Goedzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Ze zijn alweer rustig.
Suffe Erik?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze??
ik deej heus nix
het was die suffe erik
heb jij er ook al?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Goedzo.
ik heb nl al een andere bron voor mijn notes![]()
hij is niet lief als ie mij meesleept in zn stoute gedragquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Suffe Erik?.
Erik is lief. Hij heeft maar 2 nadelen
.
Je bent ook zo beinvloedbaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is niet lief als ie mij meesleept in zn stoute gedrag
hihi ik moest lachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja. En dat voor zo een braaf iemand als ik
.
komt omdat ik wel heus braaf en onschuldig en zo benquote:
Ik bedoel met hunnie natuurlijk iedereen behalve jijquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze??
ik deej heus nix
het was die suffe erik
Man, homo enzootquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat terzijde. En wat zijn mijn nadelen dan NanKing?
dankuquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel met hunnie natuurlijk iedereen behalve jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |