Nee, lesbeau's zijn tof en lesbootjes ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al die lesbeaus op die bootjes ook?
Ok danquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, lesbeau's zijn tof en lesbootjes ook.
En katers niet zo.
Nee die ook niet, maar daar zit ik op het moment niet zo meequote:Op maandag 7 augustus 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok dan
Katers zijn ook haske tof.Tenminste, van die harige/pluizige beesten.
Ik heb een poes en een kater.. Betekent dat dat ik nu meer lesbeau ben?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee die ook niet, maar daar zit ik op het moment niet zo mee. Ik vind poezen trouwens wel typisch lesbeau beesten
.
Je hebt een verhoogde kans op lesbeauschap, jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb een poes en een kater.. Betekent dat dat ik nu meer lesbeau ben?
Zijn er nog meer van die dingen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een verhoogde kans op lesbeauschap, ja.
Nou, ja, een paar, tuinbroeken, kort haar...quote:
Ohw, dan valt het allemaal nog wel mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ja, een paar, tuinbroeken, kort haar...
Ah, ok. Dat dan weer wel een beetje, maar da's dus een kleinigheid.quote:Oh, en een klein iets, dat je als vrouw op andere vrouwmensen valt, maar die is niet zo belangrijk.
.
Oh, dan kan het niet zo zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en als je heul tof bent, maar dan ook echt heu heul tof, dan kan je ook nog lesbeau zijn.
Maar ik ben natuurlijk geen expert ofzo.
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig, want sommige dingen hoef ik helemaal niet.
quote:Elke ochtend blijkt het toch weer het goede been te zijn.
Mjah, als ik dan toch vast zit kan ik net zo goed mee kletsen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:14 schreef NanKing het volgende:
Ik zie dat mijn vastbind truuk gewerkt heeft.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, als ik dan toch vast zit kan ik net zo goed mee kletsen.
Ik doe het meestal met een goed been.quote:
Als je dan toch nergens heen kunt is het zo dat zelfs jij een goede gesprekspartner bent.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik was wel heel de ochtend de enige die er was om mee te kletsen. En zelfs toen bleef ze.
Mods hebben een adviserende rol. Uiteindelijk zijn het de FA's die beslissen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou je hier dan toch bent, ik heb een vraag. Want je hebt zo gestopt met moddereren van R&P, en daar moest een opvolger voor komen, maar hebben mods die stoppen inspraak op hun opvolger?
Ok. Dat was nou weer typisch iets wat ik me afvraag van FOK!. Net als waarom er bij de postings sommige mensen onderlijnd en dikgedrukt zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mods hebben een adviserende rol. Uiteindelijk zijn het de FA's die beslissen.
Ik weet die van mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
ik vraag me altijd af wat er in die notes staat en zo
Ja, notes, als ik mod was zou ik me dagenlang kunnen vermaken met lezen van notes. Mijn ene note is saai, dat was van iets in POL ofzo, ik maakte een flauwe opmerking (die niet eens grappig was), omdat ik dacht dat het ONZ was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
Als je er op klikt kun je zien waarom.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok. Dat was nou weer typisch iets wat ik me afvraag van FOK!. Net als waarom er bij de postings sommige mensen onderlijnd en dikgedrukt zijn.
Nee, maar ik heb dat van een andere mod gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:42 schreef liefie_ het volgende:
hoe weet je of je er een hebt dan?
zeggen ze dat dan tegen je?
In de jouwe niets, want je bent erg braaf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
Omkopingquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:42 schreef liefie_ het volgende:
hoe weet je of je er een hebt dan?
zeggen ze dat dan tegen je?
Het is ook soms best vermakelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, notes, als ik mod was zou ik me dagenlang kunnen vermaken met lezen van notes.
Een FA omkopen.quote:Mijn ene note. Een smet op een perfecte userhistory.
ow...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dat van een andere mod gehoord.
Netwerken, het is ook nog ergens goed voor.
wauw!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de jouwe niets, want je bent erg braaf.
De mijne bestaan voor de helft uit notes dat ik zoveel notes heb voor een mod.
Huh? Klikken? Maar dan ga je toch gewoon naar hun profiel? Of snap ik nu iets niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er op klikt kun je zien waarom.
Ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow...
wisten jullie trouwens dat ik bijna jarig ben?
Nee. Maar nu wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow...
Wanneer dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow...
Je kunt het er altijd in zetten. Altijd handig voor als iemand het niet erkent.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw!!!!
eindelijk iemand die mijn braafheid erkent!
zal ik hebt in mn onderschriftdinges zetten?
Klikken op de naam het tagje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Klikken? Maar dan ga je toch gewoon naar hun profiel? Of snap ik nu iets niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |