hoe gothic ben jij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:02 schreef misantropia het volgende:
Als iemand een gotische kerk bezoekt om de bouwkunst is het zeker ook een snijder![]()
nee qua uiterlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:04 schreef misantropia het volgende:
[..]
weet ik het, grootste gedeelte van me collectie is metal![]()
lol 0, vind goth kleding mooier bij een meisje staanquote:
ohw je bent een ventquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:07 schreef misantropia het volgende:
[..]
lol 0, vind goth kleding mooier bij een meisje staan
behalve als je lang haar en een zwarte jas gelijk al gothic vind
Hmm heb alleen de kisten. Tenminste als het niet zo warm is. Momenteel zwarte slippers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
voor de mensen die niet weten hoe een gothic eruit ziet:
[afbeelding]
hmmmm Morgodius? Of ben ik nu in de war? (Zou goed kunnen. Tis vroeg en het bier is op)quote:
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Jullie klinken zo bekrompen dat jullie net zo goed een stel Christenen kunnen zijn.
liever een christen dan een gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Jullie klinken zo bekrompen dat jullie net zo goed een stel Christenen kunnen zijn.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
liever een christen dan een gothic
Ik ook. Ik ben zelf totaal geen gothic, maar echt, het lijken wel een stel relifanaten hier. Alles wat raar en onbekend en anders is moet dooood.quote:
Dat je gothics maf of lelijk vind, prima, maar dat er geen moment is waarop er geen topic is over hoe lomp gothics zijn is wel ernstig ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
Mensen die de moeite nemen om zich op een internetforum te irriteren aan mensen die een Gothic achtige levenstijl uitdragen, zijn overtollig gewicht op deze wereld, zou ik bijna denken.
Er gaat iets verkeerd in de hersenen, wat weet ik niet, maar het is best ernstig.
Ik ben nooit Gothic geweest in welke vorm dan ook, maar er iets onbeschrijfbaar triest aan een kleine niet geweldadige of overheersende groep mensen maar met naam en toenaam blijven beledigen.
Noem het geestelijk gehandicapt, noem het een devaluatie in emotionele wording, ik weet het niet, maar het is ongezond volgens mij.
Of op zijn minst teleurstellend ongericht.
Ga je ergeren aan dingen die er toe doen ofzo..
Niet eens zo zeer wat betreft dit topic trouwens hoor, maar het blijft maar terugkomen, die idioterie.
toevallig heb ik niks tegen buitenlanders, haat ik trance en ik luister zover ik weet ook nooit top40 muziek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
De zelfde FOK fundementalisten zijn ook de gene die het hardst roepen dat alle buitenlanders NL uitmoeten en mensen die niet Trance of top40 luisteren dood moeten.
is al miljard keer uitgelegd. een emo is hetzelfde als een gothic maar jankt iets vaker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand nou eens godverdomme uitleggen wat een emo is?!?!![]()
Maar jij bent beter..quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
toevallig heb ik niks tegen buitenlanders, haat ik trance en ik luister zover ik weet ook nooit top40 muziek.
gothics zijn nou eenmaal stakkers.
Is al verder voorbij gekomen: http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_(slang)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand nou eens godverdomme uitleggen wat een emo is?!?!![]()
Dat zijn de extreme, ZEKER niet alle goths zijn zo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
Ik ken niet eens Goths die er zo uitzien de meeste zijn onwijs verzorgt en besteden onwijs veel tijd aan hun uiterlijk en kisten zijn al jaren lang omgewisseld voor New Rocks.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn de extreme, ZEKER niet alle goths zijn zo.
Tja daar zit wat in. Ken niet veel Goths dus zou het niet weten, maar diegenen die ik ken zien er echt niet zo uit als op dat voorbeeld. Dat zijn gewoon van die "vooroordelen".quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ken niet eens Goths die er zo uitzien de meeste zijn onwijs verzorgt en besteden onwijs veel tijd aan hun uiterlijk en kisten zijn al jaren lang omgewisseld voor New Rocks.
New Rocks zijn zeker een soort kisten vervanger voor de wat hippere gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ken niet eens Goths die er zo uitzien de meeste zijn onwijs verzorgt en besteden onwijs veel tijd aan hun uiterlijk en kisten zijn al jaren lang omgewisseld voor New Rocks.
1. ze zijn lelijk.quote:maar jij bent beter.. je hebt niet eens een argument om een hekel aan Goths te hebben zielig kutkneusje.
Of ze vinden die stijl gewoon mooi? Ik hoef echt niet anders gevonden te worden, ik ben ook geen gothic maar vind de stijl opzich wel mooi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
2. ze stinken door hun gore ongewassen haren.
3. ze voelen zich dieper/spiritueler/beter omdat ze zogenaamd vaak over het leven/dood denken.
4. ze doen altijd alsof ze de grootste problemen hebben.
5. ze hebben geen (goed) gevoel voor humor.
6. ze willen persé anders zijn dan de anderen en zullen zich altijd bij voorbaat tegen alles uit 'de mainstream'() afzetten als een echt rebels pubertje.
genoeg?
Een trucker cap is zeker de vervanger voor de wat "hippere" alto..quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
New Rocks zijn zeker een soort kisten vervanger voor de wat hippere gothic?
Stereotype hokjesgeestig ben je, heel amusant op een helequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
3. ze voelen zich dieper/spiritueler/beter omdat ze zogenaamd vaak over het leven/dood denken.
6. ze willen persé anders zijn dan de anderen en zullen zich altijd bij voorbaat tegen alles uit 'de mainstream'() afzetten als een echt rebels pubertje.
genoeg?
Ik zal een gemiddelde Goth niet gaan aankijken op zijn of haar uiterlijk; ik deel hun levens- en kledingvisie niet, maar wat mij betreft mogen ze lekker hun gang gaan; zolang ze mij 'mijn gang' ook maar gunnen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of ze vinden die stijl gewoon mooi? Ik hoef echt niet anders gevonden te worden, ik ben ook geen gothic maar vind de stijl opzich wel mooi.[zolang het niet te exstreem wordt]
eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
genoeg?
Vooroordelen + je scheert ze allemaal over één kam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
genoeg?
Hee, als ik me niet vergis is dat een Bobje. Van makelij dan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
nee hoezo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een trucker cap is zeker de vervanger voor de wat "hippere" alto..
Ik sta dan ook in andere forum-kringen bekend als Bobje/Bob. wie ben jij dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:52 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Hee, als ik me niet vergis is dat een Bobje. Van makelij dan.
powerweb! toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:12 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik sta dan ook in andere forum-kringen bekend als Bobje/Bob. wie ben jij dan?
Ga je dan ook een priester worden en een heel zwart gewaad aan doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
liever een christen dan een gothic
ach het ligt eraan waar je woont heh, als je als alternatief gekleed persoon door Rotterdam loop word je automatisch allergisch voor buitenlanders gezien hun als geen ander alternatieve mensen beledigen en aanvallen, deze mensen hier zijn er niks bij vergeleken wat ik zoal naar me kop heb gekregen in de stad, 2 jaar geleden is nog een gothic jongen dood gemaakt door marokkanen puur omdat hij een gothic was, uiteraard komt dat niet in de media.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
De zelfde FOK fundementalisten zijn ook de gene die het hardst roepen dat alle buitenlanders NL uitmoeten en mensen die niet Trance of top40 luisteren dood moeten.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
powerweb! toch?
Ik was daar, lang lang geleden jaaps![]()
dan weet jij dus niet wat een gothic en een emo isquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
is al miljard keer uitgelegd. een emo is hetzelfde als een gothic maar jankt iets vaker.
dat ik liever een christen zou willen zijn dan een gothic betekend niet dat ik ook echt een christen wil zijn. maar het lijkt me minder erg dan een gothic zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ga je dan ook een priester worden en een heel zwart gewaad aan doen![]()
boeiend! het gaat hier dus over gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef misantropia het volgende:
[..]
dan weet jij dus niet wat een gothic en een emo is
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoonquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
ach het ligt eraan waar je woont heh, als je als alternatief gekleed persoon door Rotterdam loop word je automatisch allergisch voor buitenlanders gezien hun als geen ander alternatieve mensen beledigen en aanvallen, deze mensen hier zijn er niks bij vergeleken wat ik zoal naar me kop heb gekregen in de stad, 2 jaar geleden is nog een gothic jongen dood gemaakt door marokkanen puur omdat hij een gothic was, uiteraard komt dat niet in de media.
heb jij last van gothics ? hebben ze je weleens aangevallen ?quote:
Eigenlijk past het wel bij je ja, christenen zijn net zo bekrompenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat ik liever een christen zou willen zijn dan een gothic betekend niet dat ik ook echt een christen wil zijn. maar het lijkt me minder erg dan een gothic zijn.
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verfquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoon
ik denk dat jij zelf nog nooit een gothic heb gezien maar gewoon alles aanvalt wat niet 110% mcdonalds correct is.
McDonalds correct.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoon
ik denk dat jij zelf nog nooit een gothic heb gezien maar gewoon alles aanvalt wat niet 110% mcdonalds correct is.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef misantropia het volgende:
[..]
Eigenlijk past het wel bij je ja, christenen zijn net zo bekrompen
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verf![]()
nee die 10 ton gel dat die disco ventjes in hun haar smeren is lekker wil je zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verf![]()
Alto.quote:
whaha hebben alto's tegenwoordig nike's aan en petjes op van een wakeboard team?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.
hij ziet er anders best sexy uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.
Jij vindt alles sexy waar ik een hekel aan heb.quote:
Hebben Goths tegenwoordig een hanekam en luisteren ze Punk en dragen ze de Punk idealen uit?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whaha hebben alto's tegenwoordig nike's aan en petjes op van een wakeboard team?
owja nu je het zegt ik ben volgens mij gewoon bang voor gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef misantropia het volgende:
Ik weet zeker dat de mensen die hier goths aanvallen niet eens weten waarom ze het doen, ze zijn gewoon bang
vroeger zaten ook al van de ventjes in me klas, weigerde dan om naast goths te zitten omdat ze bang waren![]()
wat lul je mens, dat is een clip van de slechte horror film Thir13en Ghosts van een wijf dat een geest is en vroeger een moordenares wasquote:
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hebben Goths tegenwoordig een hanekam en luisteren ze Punk en dragen ze de Punk idealen uit?
Mensen waar je bang voor bent kun je ook het beste beledigen want dan heb je al helemaal geen reden om bang voor ze te zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef misantropia het volgende:
Ik weet zeker dat de mensen die hier goths aanvallen niet eens weten waarom ze het doen, ze zijn gewoon bang
vroeger zaten ook al van de ventjes in me klas, weigerde dan om naast goths te zitten omdat ze bang waren![]()
hip hop, zuchtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja nu je het zegt ik ben volgens mij gewoon bang voor gothics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |