Lees het nu pas, staat er helaas nie tmeer op.quote:
Nou en. Vanwaar die fandom hier steeds omtrent die clubquote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef bassieVL het volgende:
Gladbach is nu Herbstmeister na de 3-1 uitoverwinning bij Freiburg. En ondertussen 8 punten los van een niet-promotieplaats.
Nou ja, als je pa in de hoogtijdagen van Gladbach een seizoenskaart had dan wordt dat er wel een beetje ingegoten.quote:Op maandag 10 december 2007 23:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nou en. Vanwaar die fandom hier steeds omtrent die club
Als je bent opgegroeid in Venlo heb je nog zoiets als 'Support you're locals!'.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:32 schreef bassieVL het volgende:
Mooie historie, leuk stadion (zowel het oude als nieuwe), goede fans.
En als je bent opgegroeid in Venlo is het ook nog eens dichtbij.
you'requote:Op dinsdag 11 december 2007 11:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je bent opgegroeid in Venlo heb je nog zoiets als 'Support you're locals!'.
Op bijna hetzelfde moment mocht Holger Fach (o.a. vroeger werkzaam bij VfL Wolfsburg) bij SV Paderborn opkrassen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:50 schreef fanneke het volgende:
De thuisnederlaag tegen 1860 München gisteravond (de 1-2 viel in blessuretijd) heeft trainer Rekdal van Kaiserslautern de kop gekost.
Kaiserslautern staat nog steeds op een degradatieplaats.
Ik volg de 2e liga en de Regionalliga's niet zo, maar ik zat toevallig te kijken wie er op dit moment in de 3e liga zouden komen. Toen ik Kaiserslautern daar bij zag staan, kon ik het niet geloven. Hoe kan het dat ze zo afgezakt zijn? Financiele problemen of gewoon pech?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:49 schreef fanneke het volgende:
Kaiserslautern naar de 3e Liga.![]()
Ik moet er niet aan denken.
Ja, alleen Nord eerlijk gezegd. Süd interesseert me dan weer helemaal niets. Ben benieuwd wie de twee promovendi gaan worden in Nord. Ik hoop niet de twee die nu bovenaan staan, dat vind ik niet zo'n boeiende clubs.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef MCH het volgende:
Regionalliga spannendddd, volgt iemand die nog?
Gisteren wel weer 20.000 man op de tribunes ...quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:37 schreef bassieVL het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Kaiserslautern. Lijkt me ook geen pretje om fan van die club te zijn.
uitslag 1-1, na een penalty voor Köln in blessuretijd.quote:
Welke waren dat? Elke week staan er weer anderen bovenaan...quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja, alleen Nord eerlijk gezegd. Süd interesseert me dan weer helemaal niets. Ben benieuwd wie de twee promovendi gaan worden in Nord. Ik hoop niet de twee die nu bovenaan staan, dat vind ik niet zo'n boeiende clubs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |